Denon DBT-3313UD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon DBT-3313UD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Johan 10-03-2016

Slecht apparaat

Geschreven voor: Denon DBT-3313UD

Loopwerk fluit erg en het apparaat blokkeert het netwerk eens in de paar weken, ondanks dat hij dan gewoon in standby staat. De netwerk stekker ligt er dus eigenlijk standaard al uit. Om streaming te gebruiken moet ik eerst achter het apparaat kruipen om de netwerkstekker aan te sluiten. Alle soorten kabels,verschillende switches, rechtstreeks op modem/router aangesloten, vast ip adres of dhcp. Niets lost het op en om 1 verandering te testen ben je weer een paar weken verder, om er dan achter te komen dat het hele netwerk ineens weer vaststaat. Zodra de netwerkstekker uit het apparaat getrokken wordt werkt alles weer. Is teruggeweest voor reparatie bij de firma Stassen maar probleem niet opgelost. Er is een iets minder fluitend loopwerk ingezet en het netwerkprobleem is helemaal niets aan gedaan.
Mijn mening: Voor dit geld is er vast wel iets betrouwbaarders te vinden.

dekwelgeest 07-10-2015
Geschreven voor: Denon DBT-3313UD

Zeer mooie en stille speler.
Speelt alles moeiteloos af.
Sacd multichannel is een geweldige beleving en het lijkt net of je midden in de studio zit.
Ik heb de beide hdmi aansluitingen gebruikt voor perfecte scheiding van beeld en geluid.
Streamen vanaf netwerk werkte niet optimaal en bleef steeds hangen, maar na een zoektocht naar de ideale streaming software voor op de windows pc (universal media server)loopt alles als een zonnetje. Oude avi series zijn zelfs ruis vrij en scherp inclusief de ondertiteling.
1 opmerking over het streamen, zorg dat je niet teveel mappen deelt want dan gaat het niet goed (100 gig aan muziek was teveel van het goede)
Gebruik van minimaal cat5e netwerk kabel is wel vereist.
Pluspunten:
Stil
Mooi geluid
Prachtig mooi beeld
Makkelijk menu en instelling (NL)
2 hdmi aansluitingen
Gebouwd als een tank
Minpunten:
Streamen vanaf pc nog niet echt 100%
Als je niet echt verstand van netwerk delen en streamen hebt loopt de ingebouwde mediaplayer vast zonder een goede dlna server.
Nog geen spijt gehad van de aankoop en ben al aan het sparen voor een nieuwe bijpassende receiver daar ikzelf nog de Denon avr 1909 heb kan ik niet de bijgeleverde hd link kabel gebruiken voor nog beter geluid (jitter controle)

dekwelgeest 19-10-2015

Even terugkomend op het media stream gebeuren. De lol was van korte duur en het wachten is op een goede firmware update.
Streamen via dlna heeft denon bij deze speler nog niet onder de knie.
Wees gegroet... kwelgeest

tonnievt 10-02-2014
Geschreven voor: Denon DBT-3313UD

Ik heb deze Bluray speler gekocht als vervanging voor m'n dvd-3910 van Denon. Ik heb hem nu bijna een half jaar in m'n bezit en moet zeggen dat het echt een fijne speler is.
Ik gebruik hem uiteraard voor dvd en bluray's maar ook als media speler en Netflix! M'n oude dvd speler had al hele goede kwaliteit met dvd's, daar zie ik niet extreme verschillen in met deze. Ik heb ook een PS3 die ik eerst gebruikte voor bluray's, Maar de Denon geeft toch echt mooier beeld. Zwart is echt zwart en ruis of iets is nergens te vinden. Dit zag ik bij een PS3 nog weleens voorbij komen.
Het geluidskwaliteit is i.c.m. de AVR-3313 (denonlink HD) echt top! Wat een verschil in dynamiek en power ten opzichte van 'gewone DTS'
De streaming mogelijkheden zijn uitstekend. Hij speelt nagenoeg alles af vanaf m'n synology NAS. Het bladeren door muziek mappen duurt alleen wel langer dan met de versterker van Denon.
De Netflix optie werkt tegenwoordig ook (na dag 1 van de introductie in NL) en dat werkt perfect. Kwaliteit is ook uitstekend. De 3D functie van de speler heb ik niet getest aangezien ik geen 3D tv heb.
Zoek je een goede speler die ook nog eens fantastisch beeld en geluid weergeeft dan is dit een absolute aanrader!