Marantz UD 5007

Kleuren
zwart
Panasonic DMP-BDT280EG

I-Know 09-08-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Marantz gekocht samen met de SR6009 receiver.
Muziek cd's klinken open en details zijn goed waarneembaar.
Blu-ray's draait hij geruisloos af, en beeld is voortreffelijk te noemen. Interface is duidelijk en kan snel en eenvoudig doorlopen worden.
Het Design is net zo fraai als de muziek die hij produceert.
Laden doet hij redelijk snel (25 seconde)
Afstandsbediening is overzichtelijk en volstaat.

Kortom, deze Marantz kan tot een van de betere Blu-ray spelers worden genoemd, een streling voor oog en oor !!!

Consumer2013 12-01-2015 Product paar weken in bezit

6,8
Voor een top merk als Marantz verwacht je een hoge kwaliteit in product en support. Vooral als je zulke hoge prijzen betaald. Dit apparaat vraag veel kennis van beeld en geluid configuraties. Verwacht geen support van dit bedrijf. Er zijn verschillende vragen ingediend en een enkele is binnen 5 weken wachttijd beantwoord. Bij snelle beelden (camera panning en quick motion scenes) valt de kwaliteit hard achteruit. Wil je alleen stilstaande natuurbeelden bekijken is dit waarschijnlijk de beste bluray speler.
Samsung biedt meer gebruikersgemak en kwaliteit voor een 3e van de prijs.

Deze bluray speler is een afknapper

123-Remco 19-02-2014 Product paar weken in bezit

Zeer mooi apparaat. de opstart tijd valt me erg mee +/- 30 sec. Heb hem nog niet op mijn net werk aangesloten dus hier kan ik niets over zeggen. Voor zover ik het kan beoordelen is de beeld kwaliteit goed zeker als ik het vergelijk met mijn dvd speler. Bij het afspelen van dvd's zit er mee diepte in. Geluid gaat via receiver 5007. Hem wel de indruk dat de da convertor in de receiver iets beter is dan die van de blue-ray. Qua instel mogelijk heden ben in ik zeer tevreden. In stereo klink hij erg goed

FMonnik01 04-04-2013 Product kwartaal in bezit

De Marantz UD5007 werd bij mij de opvolger van Philips Blu-ray speler die al na 2 jaar en 1 maand ( i maand na garantie afloop) de pijp aan maarten had gegeven. De Marantz kost wel 2.5 keer zoveel, maar dan heb je ook wat. Alles is heel degelijk, beeld is superscherp en geluid is ook goed, te samen met de 7.1 versterker van Marantz 5006 , een goed koppel waar ik erg blij mee ben. Hopelijk houdt de Marantz het langer vol dan de Philips, maar ik ben er wel positief over dat dat gebeurd