De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beurer PO 40 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

E.L 02-10-2019

Saturatiemeter gekocht bij bol.com

Geschreven voor: Beurer PO 40

Omdat de zuurstofwaarde in mijn bloed steeds te laag was toen ik in het ziekenhuis lag, heb ik bij thuiskomst meteen een saturatiemeter besteld.

Beurer PO40 24-09-2019

Duidelijk leesbaar en aardige prijs op bol.com

Geschreven voor: Beurer PO 40

Ik wilde mijn zuurstofwaardes beter controleren en deze doet dat naar behoren. Momenteel mooie aanbieding online gevonden en dus gekocht. Erg blij mee.

Pluspunten

• Duidelijk leesbaar
  • Kantelbaar

Ingrid Verheijden 07-08-2019

Snelle en duidelijke meting

Geschreven voor: Beurer PO 40

De meter doet wat wordt beschreven. Na een paar seconden is de hartslag, saturatie en pulsmodulatie index zichtbaar. Zolang de meter op de vinger zit worden
deze waarden ook continu bijgewerkt.

Handig is ook dat het display naar wens kan worden ingesteld en dat er een handig opberg/draagzakje bij zit zodat je de meter bij je kunt houden tijdens sporten, bergwandelen, skiën etc...

Omdat ik tijdens of direct na het sporten vaak benauwd/duizelig ben, wil ik in de gaten
kunnen houden of de zuurstofverzadiging in orde is, vandaar deze meter...

Pluspunten

• Snelle, pijnloze meting
  • Blijft continu meten
  • Handig draagzakje met koord

J Kamp 10-07-2019

Beurer P0 40 saturatiemeter je kan er niet buiten

Geschreven voor: Beurer PO 40

Als Ploegleider BHV hebben al onze mensen deze kleine maar o zo handige meter in hun bezit. Snel, duidelijk en met een zeer helder scherm laat deze meter de belangrijke functies zien. Niet alleen voor op het werk maar ook voor thuis een handig klein en betaalbaar apparaatje.

Pluspunten

• Snel en helder scherm
  • licht van gewicht
  • Diverse standen scherm
  • Gaat automatisch uit
  • Hoesje en polsband

Minpunten

• geen