De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum BDA432 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

snuutjen 08-03-2023

slecht produkt

Geschreven voor: Inventum BDA432

zit er prachtig uit, maar de waarden kloppen niet. een waardeloos apparaat Waarden komen veke malen hoger uit dan bij de huisarts.
Koop een Omron meter., die zijn bettouwbaar.

DjeeKee 13-10-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: Inventum BDA432

Prima apparaat voor thuis. Makkelijke bediening. Duidelijke weergave en ruime geheugenopslag resultaten.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Compact
  • Prima voor thuis

Bouke18 19-01-2021

Prima bloeddrukmeter

Geschreven voor: Inventum BDA432

Deze bloeddruk meter voldoet uitstekend.
Uitslagen worden opgeslagen in het geheugen. De gemiddelde bloeddruk wordt berekend.
Hij pompt de band wel wat langzaam op.
Het tasje is niet meer dan een zakje en biedt geen echte bescherming. Voor dit geld een prima ding.
Gekocht in de supermarkt voor een verrassend laag prijsje.

Pluspunten

• Nauwkeurig
  • Duidelijke display

Minpunten

• Pompt wat langzaam
  • Opberg hoes biedt geen bescherming

Olaf van Kampen 11-10-2020

Mooi apparaat, voldoende mogelijkheden.

Geschreven voor: Inventum BDA432

Mooi apparaat waar je af en toe prima je bloeddruk mee kan of moet meten. Eenvoudige bediening en betrouwbare metingen.

Pluspunten

• Werk prima
  • Betrouwbare metingen

Willem 30-08-2020
  • Product gekregen

goed

Geschreven voor: Inventum BDA432

Vergeleken met de meter van de huisarts en de waarden kwamen overeen bij mij. Verder doet hij wat hij moet doen: De bloeddruk meten.

Ron 21-08-2019

Geeft geen goede waardes aan !!

Geschreven voor: Inventum BDA432

Ik heb dit apparaat gekocht op advies van de huisarts (koop een bloeddrukmeter uit de test van de hartstichting) ondanks dat het apparaat zijn werk goed doet, zijn de waardes die hij geeft bijna 100% hoger als de bloeddrukmeter van de huisarts.....bij de dokter is mijn hogedruk 100 lager als mijn thuismeter......kortom je hebt er niets aan...

Minpunten

• Geen goede uitslag van de bloedruk !!9

Bouke18 19-01-2021

Waarschijnlijk heb je de eenheden niet goed ingesteld bij de laatste stap na het invoeren van datum en tijd.

H 05-08-2019

Inventum BDA432 - Bovenarm bloeddrukmeter

Geschreven voor: Inventum BDA432

Het product heb ik gekocht en terug gestuurd. Het product ziet er prima uit en ik verwacht dat het prima werkt (beoordeling van anderen). Er wordt echter bij dit product een zo ontzettend kneuterig zakje geleverd om het in te bewaren dat ik toch maar de BDA632 besteld heb, maar wel met tegenzin want de extra.s daarvan hebben voor mij geen betekenis en dus is het alleen vanwege de opberging