Omron M3 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 2 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Louise 11-05-2019

Waardeloze Meter

Geschreven voor: Omron M3 Comfort

Geen goede metingen met deze bloeddrukmeter,grote afwijking met de meting van huisarts.
Dit mede gedeeld aan Bloeddrukmeterwebshop,maar kreeg een antwoord dat de metingen bij de huisarts altijd afwijken van zelf meten.

Mavadeja 16-10-2018

Accurate en makkelijke bloeddrukmeter

Geschreven voor: Omron M3 Comfort

Accurate en gemakkelijk te bedienen bloeddrukmeter. De manchet past prima, en de meter zelf is heel simpel te bedienen met 1 knop. De resultaten worden opgeslagen, en desgewenst kun je het gemiddelde laten berekenen. Zonodig ook door twee personen te gebruiken, eenvoudig door ene schuifje te verplaatsen.

Pluspunten

• Accuratesse
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Heel simpel hoesje

mieke 06-08-2018

begrijpbare weergave

Geschreven voor: Omron M3 Comfort

door ziekte bloeddrukmeter nodig deze aanbevolen door hartstichting is heel nauwkeurig manchet is stevig zit meteen goed om je arm alles duidelijk op scherm

Pluspunten

• nauwkeurig
  • duidelijk leesbaar
  • fijne manchet
  • aanbeveling hartstichting

Minpunten

• geen
  • geen

heroes 18-02-2013
Geschreven voor: Omron M3

Gekocht bij Fonq. Uitstekende service. Meter wijkt heel veel af van de werkelijkheid. Vergeleken met huisarts. In samenspraak met Fonq teruggestuurd en werd hij opnieuw afgesteld. Bij terugkomst bleek de afwijking nog veel te groot waardoor er een totaal verkeerd beeld van mijn bloeddruk werd weergegeven. Dit terwijl ik voor mijn bloeddruk in behandeling ben. Leverancier Fonq neemt deze meter weer terug en ik kan een geheel nieuwe bloeddrukmeter uitzoeken. Dat is pas goede service.

georges2013 28-02-2013

omdat mijn vrouw en ik ook problemen hebben met de bloeddruk, en onze huidig meettoestel onnauwkeurig is, was ik van plan om de M3 te bestellen omdat ik op internet las dat dit toch een betrouwbaar toestel was, ook aangeraden door de hartstichting.
Heb je al een ander toestel aangeschaft waarvan de metingen juist blijken ?
mvg, georges