KitchenAid Artisan - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
1,5 liter

Mascha_j 01-09-2013 Product maand in bezit

Wat een super blender, ik wil nooit meer een andere!
Snel, grondig, blijft lekker stevig staan. Makkelijk schoon te maken.
Ook ijs crushen geen enkel probleem ( gaat wel met de nodige herrie).
Wat een verschil met mijn ouder blender!

Apikal 01-02-2013 Product maand in bezit

Ik had een keukenmachin die zelden werd gebruikt, zo'n in de-kast-zet-ding. Mijn droom was Kitchenaid, een mixer en een blender. De mixer is werkelijk perfect, de blender is duidelijk minder. Hij kan best wel wat met de sterke motor en hij is gebruiksvriendelijk. De degelijkheid vind ik iets minder. De zwarte blenderkoppeling van rubber, die zorgt dat de mesjes in het glas rond draaien is een zwak punt. Het hele apparaat is pefect en dan zo'n zwak onderdeel, onbegrijpelijk. Wanneer de massa is droger wordt of het glas is half vol, dan kan de motor het wel aan, maar de koppeling niet, resultaat: de stukken rubber vliegen van de koppeling af en de motor draait in zijn vrij. De blenderkoppelingen zijn makkelijk los verkrjgbaar en kosten ongeveer 13 tot 15 euro en is ook makkelijk zelf te vervangen. Maar na 3 á 4 x blenderen verwacht ik dit toch niet. Inmiddels ben ik er achter dat dit bij vrijwel alle blenders voor komt. Vandaar toch de 7 voor de degelijkheid omdat 90% heel goed is.

Agneta52 22-01-2012 Product jaar of meer in bezit

Mijn Kitchenaid blender na ruim jaar kapot! net buiten de garantie. Hij begon te stinken met blenden, een plastiklucht en daarna hield hij er mee op! Schande na 3 jaar voor de Roll Royce onder de blenders en dat voor die prijs!

Annabella28 05-02-2011 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze blender nu drie dagen in mijn bezit, maar inmiddels meerdere keren per dag gebruikt. Smoothies maakt hij moeiteloos. Ook zonder toevoeging van vocht maalt hij fruit super glad. Heb er zelfs pindakaas mee kunnen maken: rauwe pinda's eerst op de ijs-crusher stand tot poeder malen, dan op de liquify stand verder malen tot een gladde pasta. Beetje zout erbij en klaar.
Over de degelijkheid kan ik nog niks zeggen, volgens de verkoper gaan ze lang mee.