Tefal Blend & Go blender BL1B1D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Blend & Go blender BL1B1D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

H 16-02-2019

Hij is klein,Maar daardoor handig in gebruik!!

Ik vind het een geweldig apparaat! Klein maar erg handig.je kan het makkelijk mee nemen.en overal je sapjes of shakes maken

Pluspunten

• Klein ,Dus past in een kleine keuken
  • Makkelijk.mee te nemen

sapro 29-10-2018

Kleine compacte blender

Leuke kleine blender die prima zijn werk doet met weinig geluid.
Hakt vers fruit en groente prima fijn, ook granen verwerkt hij prima.
Apparaat enkel in te schakelen door knop ingedrukt te houden, geen standen instelbaar.
Zuignappen aan onderkant waardoor hij op elk oppervlak stevig staat.
Kan met schenktuit enkel goed te gebruiken zonder dop. Met dop schenkt hij niet goed, of dop valt er van af met alle gevolgen van dien.
To go beker prima te gebruiken. net iets te groot om goed in tas te vervoeren.
Al met al een leuk klein apparaat dat je snel uit de kast pakt om te gebruiken en ook snel weer opruimt na gebruik. Alle onderdelen goed schoon te maken

Pluspunten

• compact
  • zuignappen
  • to go
  • hakt goed

Minpunten

• schenkkan

Lizzy K. 28-10-2018

Leuk compact apparaat

Deze zeer prettige en compacte blender is een aanwinst in huis, doordat er ook een shakebeker bij zit met ml aanduiding erop en alle delen die los te koppelen zijn is een smoothie voor naar het werk snel gemaakt.
Een nadeel is wel dat er maar 1 shakebeker bij zit dus met zijn 2e in 1 huis genieten van dit voordeel is niet op voorhand.
Des al niet te min is hij wel makkelijk in gebruik en alles is makkelijk indivueel schoon te maken.

Pluspunten

• Compact
  • Allemaal losse onderdelen
  • Handige shakebeker

Minpunten

• Maar 1 shakebeker

Stepha891 26-10-2018

Fijne smoothie blender

Ik heb deze blender nu zo'n twee weken in gebruik. Vele ochtenden heb ik de blender gebruikt om een snel, makkelijk & gezond ontbijtje klaar te maken. Ik gooi wat bevroren fruit, yoghurt en havermout erin & ik ben klaar, ideale start van de dag. De blender heeft soms wat moeite met het bevroren fruit, even ontdooien en klaar.

Ik had het makkelijker gevonden als er twee smoothie bekers bij waren geleverd. Nu wordt er 1 beker en 1 blender bijgeleverd. Hierdoor moet je de smoothie alsnog overschenken als je hem voor 2 maakt.

De smoothiebeker is makkelijk te bevestigen op het onderstel. Bij het losdraaien gaat wel vaak het plastic ringetje los maar die krijg je er makkelijk weer in.

Kortom een fijne blender voor een snel ontbijt maar verder niet geschikt voor het blenden van grote hoeveelheden of harde dingen zoals ijsblokjes.

Pluspunten

• klein
  • compact
  • makkelijk op te bergen

Minpunten

• niet krachtig
  • maar 1 drinkbeker

JolandadeJongWever 25-10-2018

Krachtige blender

Op het eerste gezicht is het een goede stevige blender, toch heb ik wel een paar puntjes kwa aandacht voor de makers. De motor is krachtig en maar heeft toch een zacht geluid. Hij is zéér gemakkelijk te bedienen met 1 knop, niets moeilijks aan.
Deksel bevat geen rubberen rand en daarom lekt daarom gemakkelijk bij de deksel langs. De dop van de deksel van de drinkbeker blijft helaas niet goed open staan, hierdoor bleef hij achter het pootje van mijn bril bleef haken. Gevolg is dat mijn bril nu kapot is. De beker schenkt niet als je de deksel erop laat zitten, dat is jammer. Hij lekt dan langs de doseer dop in het midden.
Wij hebben de blender vooral gebruikt om smoothies te maken. Er zijn vele recepten in de wereld om te gebruiken. Van gezonde smoothies tot iets minder gezonde maar wel heerlijk!
De blenderkom ziet er mooi en robuust uit en is van plastic. Wel had ik de kom groter verwacht, bijvoorbeeld 1 of 2 liter. De drinkbeker had ik juist wat minder groot verwacht, 200 ml.

Pluspunten

• krachtige motor
  • robuust

Minpunten

• lekt bij het schenken
  • kleine mengbeker

CelineF 18-10-2018

Fijn apparaat

Het is een klein apparaat maar wel sterk. Hij gaat makkelijk door bevroren fruit en ijs heen (wel met een vloeistof erbij maar dat staat ook in de bijsluiter).
Hij heeft zuignappen en staat dus erg stevig op mijn aanrech, hij maakt ook niet heel veel geluid en dat is erg prettig, zo kan ik hem rustig gebruiken ’s ochtends als iedereen nog slaapt.
Het schoonmaken van de schenkkan duurt wat langer dan gehoopt, er zit een randje onderin waar wat vloeistof in kan blijven zitten maar dus ook wat viezigheid. Door hem om te spoelen en met water weer te laten pulseren krijg ik het er wel uit uiteindelijk. De meeste delen mogen overigens ook in de vaatwasser op ecostand en dat is wel erg fijn.
Hij kan maar op 1 stand en door de knop achter elkaar in te drukken pulseert hij.
Ik vind het heel fijn om smoothies te maken maar omdat hij dus wat lastig schoon te maken is pak ik hem toch minder snel dan ik had gehoopt.

Pluspunten

• Klein
  • Sterk
  • Zuignappen
  • Stil
  • Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Schenkkan niet makkelijk schoon te maken