Philips HR3756 - Expert review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips HR3756 op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 07-03-2019
8,1

Philips HR3756: Vacuüm technologie zorgt voor uitstekende smoothies

De Philips HR3756 onderscheidt zich met een vacuüm functie die de 1,8 liter mengkan ontdoet van alle lucht. We zijn enthousiast over deze techniek. Onze 'vacuüm smoothies' bevatten duidelijk meer kleur, minder bubbels en smaken voller en beter. Naarmate je je smoothie langer bewaard, vallen de verschillen nog meer op. De blender heeft 1400 watt vermogen, een goede bouwkwaliteit en beschikt over een pulse- en ijscrush functie. We hebben ook aanmerkingen. Met een gewicht van 5 kilo en een breedte van 24 centimeter is het een flink bakbeest. Die trek je niet 'zomaar' even uit de kast. Ook is deze blender niet geschikt voor warme vloeistoffen. Jammer, dat had 'm bijzonder compleet gemaakt. Ruim 200 euro is veel geld, maar als je serieus over sappen bent is het de aanschaf waard. De vacuüm functie biedt dusdanig veel meerwaarde dat we 'm een kooptip geven.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Vacuüm technologie, langer vers en fris
  • Grote tritan kan van 1,8 liter
  • Vaatwasmachine bestendig