Philips Viva Collection HR2204 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2204 op Kieskeurig.nl.

L ours 17-09-2021

Produit facile d utilisation

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Bon produit facile d utilisation et d ailleur j en ai offert un autre a ma maman bon appareil sans plus

Zomers 07-09-2021

Soepmaker

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Heel tevreden van de soepmaker
Binnen de kortste tijd lekkere soep
Zou hem niet meer willen missen!

dtrv 30-08-2021

Supertoestel !

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Uiterst tevreden van dit product. Tijdbesparend, gemakkelijk in onderhoud, inhoud wordt goed gemixt en soep is op ideale temperatuur. Een echt ' hebbeding ' dat je zo goed als dagelijks gebruikt !

Keukenfee 30-08-2021

Een geweldige aanwinst in de keuken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Ik zou hem niet meer kunnen missen,iedere dag een andere verse soep,ideaal om restjes in te verwerken.Gebruiksvriendelijk,de soep is in 1,2,3 klaar

FamilieDekkers 28-08-2021

Geweldige soupmaker

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

We zijn heel erg tevreden met deze soupmaker. Niet gedacht dat het zo makkelijk zou zijn om een heerlijke kopje soep op tafel te zetten. Wij raden iedereen dit product aan.

NAIJSEN 28-08-2021

Soupmaker van Philips heel praktisch en snel .

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Ideaal voor ons als ouder koppel! Niet meer bezig met grotte potten van 6 liter!
Heel snel wat lekkere soep gemaakt voor ons 2!

Tina S 24-08-2021

Geweldig

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Je kunt er zoveel groenten in doen . Ik heb er ook snijbonen en paprika soep in gemaakt .
En in de winkel koop ik de aanbieding van groeten en maak er soep van en dan in de diepvries.
Hij gaat ook mee naar de camping! Heerlijk altijd verse soep. En ik heb al veel mensen aangestoken met mijn soupmaker! En heb er ook al veel smooties mee gemaakt . Seizoensfruit heerlijk.! Onmisbaar apparaatje!

Van de Wiel 23-08-2021

Eenvoudig te bedienen en de soep is snel klaar

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

De verse groenten alleen schoonspoelen, halveren en in de soupmaker leggen. De soupmaker doet de rest, snel klaar!

Soep monster 22-08-2021

Soep maken is nog nooit zo gemakkelijk geweest!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

In nog geen 20 minuten een heerlijke soep op tafel. Of je nu paprika, tomaten, broccoli, asperges, bloemkool of welke groente je ook neemt het smaakt super!
6 collega’s hebben na mijn enthousiasme ook meteen de soupmaker gekocht en zijn ook alle tevreden….

mae-tje 21-08-2021

Super

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

We kunnen niet meer zonder… Geweldig apparaat! Redelijk stil en erg snel. In 20 minuten de heerlijkste soep!

Soeplover 20-07-2021

Super snel lekkere soep of smoothie

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Heel gemakkelijk in gebruik. Snel soep zonder dat je er naar moet omzien. Alles ingrediënten erin, opzetten en klaar. Hetzelfde voor appelmoes, smoothie.

Anoniem 01-06-2021

Perfect

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Maakt van alle groentenoverschotten heerlijke soep terwijl ji iets anders doet! Gewoon telkens ook een ajuin en een aardappel en bouillionblokje bijvoegen!

Kelandy2 07-05-2021

Je recommande ce produit

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

J’adore ce produit , un gain de temps . Depuis que j’ai ce produit, je fais tout les jours des soupes différentes
Et surtout des fruits et légumes frais

fereold 11-04-2021

Excellent produit fonctionnel.

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Appareil très satisfaisant pour un petit ménage.
Facilité d'utilisation et rapidité d'exécution du programme choisi.

Boedha46 03-04-2021

Soupmaker

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Een fantastische product. Ik korte tijd een heerlijke kop soep op tafel. Recepten makkelijk te vinden. En aanrader dus

Dupont en Dupont 21-01-2021

Een aanwinst

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Handig toestel.Het neemt niet teveel plaats in de keukenkast. Op een kwartier maak ik een liter zeer lekkere velouté. Alle groentenresten uit de koelkast komen in aanmerking.
Het enige nadeel voor mij is dat ik het niet in water kan onderdompelen om het te wassen.

Deuf 18-01-2021

Produit remarquable

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Facilité d'emploi, rapidité, nettoyage facile.
Capacité pour 3 à 4 personnes, quantité qui me convient puisque le ménage se compose de 2 personnes

Anoniem 16-01-2021

Gemakkelijk en snel

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Ik gebruik al jaren de soupmaker en toen deze was gesneuveld heb ik meteen een nieuwe besteld. Heerlijk verse soep die snel en makkelijk klaar te maken is en dat binnen een half uur.

Makkelijk: je gooit alles in de soupmaker, voeg er water bij (wel binnen de streepjes blijven) en je hebt 30 minuten later prachtige gladde soep.

Djou92 10-01-2021

Totalement fan

Je ne m'en lasse plus !
Si j'ai un petit bémol (mais tout petit) c'est qu'il faut faire attention en le nettoyant pour ne pas mouiller les deux parties électroniques et électriques
Max 1L de soupe mais juste ce qu'il faut pour ne pas en manger 3jours d'affiler
Produit conseillé il est juste top et en plus on n'a pas besoin de le cacher dans une armoire : il est beau

Broek2 07-01-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Echt een aanvulling op mijn Philips keukenapparaten. Je doet álle ingrediënten er in en de soupmaker maakt er een heerlijke soep van