Philips Viva Collection HR2204

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2204 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

juju1234 06-05-2019

Lekkere warme soep, compotes en smoothies

De gemixte soep is heel goed gemixed en lekker warm ook met harde groenten. De juliennesoep is ook overheerlijk zowel de zachte groenten als de harde groenten zijn goed gekookt. De soepen zijn lekkerder van smaak dan wanneer je ze in een kookpot zou maken.
Compote heb ik nog moeten suiker bijdoen en dan zou het handig zijn dat er een knop bij zou staan om dit nog effe te laten opkoken. Na veel roeren was de suiker ook wel opgelost omdat de compote heel warm er uit komt.
Het kookboekje dat er bij zit is echt een meerwaarde. Er staan overheerlijk recepten in. De smoothie met banaan, koffie en karamel is zo lekker dat ik deze al elke keer gemaakt heb in plaats van een andere eens te maken.

Pluspunten

• lekker warme gerechten
  • overheerlijke recepten
  • intensere smaak
  • smoothies in een handomdraai
  • handig schoon te maken

Minpunten

• niet genoeg afstand tussen min en max
  • mixer aan het deksel waardoor sluiten moeizamer is

mol 30-04-2019

soepmaker

De philips soepmaker is heel handig in gebruik. Je doet al je ingrediënten erin en na 18 min heb je gemixte soep.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • gemakkelijk in onderhoud

Minpunten

• 1 liter soep

Nawal86 29-04-2019

Snel en gemakkelijk koken

Snel en gemakkelijk soep maken , de inhoud is genoeg voor 4 personen. De groenten en kruiden in de pot, water toevoegen en een stand kiezen. Gemakkelijker dan dit kan niet.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Verschillende standen

Minpunten

• Kan niet in de vaatwasser

sam93 27-04-2019

degelijk, mooi product

Deze soepmaker heeft een mooi design, die in verschillende keukenomgevingen een mooi plaatsje kan krijgen. Bedieningspaneel van de soepmaker kon duidelijker gemaakt worden, maar na enkele malen te gebruiken, toch een relatief eenvoudig product om te hanteren. Zeer handig om snel en eenvoudig soep klaar te maken voor het hele gezin. Een nadeel is wel dat de buitenkant van de soepmaker zeer heet wordt, wat gevaarlijk kan zijn met kinderen in de buurt of tijdens onoplettendheid bij het einde van het proces.

Pluspunten

• snel klaar
  • alles in een

Minpunten

• kan heet worden aan buitenkant
  • bediening niet optimaal

Moazeke 25-04-2019
  • Product gekregen

Onmisbaar!

Ik ben supertevreden met de SoupMaker.
Heb intussen al de functies geprobeerd en was verrast.
De gemixte soep is glad,je kan ook kiezen voor de niet-gemixte versie.
De soepen op basis van melk die ik maakte volgens bijgeleverd receptenboek zijn heerlijk.
Smoothies en compote,simpel en lekker,geen gedoe meer.
Ik kan dit toestel nu al niet meer missen!Alles in een mum van tijd klaar en lekker.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Lekker

Oostende8400 25-04-2019

Heeft voor- en nadelen, voordelen wegen meer door

Het is heel gemakkelijk om enkel versneden groenten en bouillon in de SoupMaker te kieperen en 20 minuten later heb je perfect gemixte soep. Je hoeft zelfs niet thuis te blijven, er kan in principe niets fout gaan. Wel moet je er rekening mee houden dat het toestel extreem heet wordt, het veel waterdamp verspreidt en het niet vaatwasbestendig is. De grootte is perfect voor 2 volwassenen en 2 kinderen.
Kort samengevat: nadelen moeten genoemd worden maar wegen niet op tegen de voordelen die het apparaat biedt.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Perfect gemixte soep
  • Geen vetten toevoegen

Minpunten

• Toestel wordt heet
  • Niet vaatwasbestendig
  • Verspreidt veel waterdamp