Bosch MMB66G5M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB66G5M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Miek 19-07-2020

Super blender, krachtig en toch heel stil

Geschreven voor: Bosch MMB66G5M

Heel blij met deze stille maar krachtige blender.
Makkelijk schoon te maken doordat het mes-gedeelte met 1 beweging lis te maken is van de glazen kan. Staat heel stabiel en voldoet aan de verwachtingen!

DQ 28-05-2020

SilentMixx, is echt silent, makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Bosch MMB66G5M

Onze, meer dan 10 jaar, oude blender was oververhit tijdens het maken van smoothies. We gingen gelijk zoeken naar een nieuwe voor max. 100 euro en het moet ook geschikt zijn voor ijsklontjes. Eerst hadden we het model MMB65G5M op het oog. Deze ziet er mooi uit en heeft alle mogelijkheden die we nodig hebben. En toen zagen we dat er een vergelijkbaar model MMB66G5M beschikbaar is met een krachtigere motor, 900 watt. In combinatie met een cash-back actie, hebben we toch voor MMB66G5M gekozen. SilentMixx is echt silent!! Wat een verschil met onze oude blender. De meegeleverde stamper is echt handig. De glazen blenderkan kun je losdraaien van het messtuk. Hiermee kun je de hele blenderkan, de deksel, en de stamper in de vaatwasser stoppen.

Pluspunten

• stil
  • mooi design
  • makkeljk te reinigen, mag in de vaatwasser
  • geschikt voor ijscruncher en om soep te maken
  • makkelijk te bedienen, draaiknop + 3 drukknoppen

Minpunten

• best groot ding

driekus 06-07-2019

Een Mercedes onder de blenders

Geschreven voor: Bosch MMB66G5M

Zoals alles van Bosch, degelijk, veilig, functioneel en het ziet er nog goed uit ook. Motor maakt weinig herrie. Zuignappen voor op het aanrecht. Maakt heerlijke spinazie soep, zo glad als een zijde. Frozen margheritas geen enkel probeem. Top blender.

Pluspunten

• veilig
  • krachtig
  • stil
  • zuignappen
  • groot volume

Minpunten

• maar 1 accesoire

Marieke 18-01-2019

Verrijking van m'n keuken!

Geschreven voor: Bosch MMB66G5M

Voor mij de beste keus ooit! Wat een gemak, hij is krachtig, snel en maakt in verhouding tot mijn oude blender weinig lawaai.
De grote glazen kan is ideaal, hij is makkelijk schoon te maken en je kan de messen verwijderen en eventueel de inhoud via de onderkant eruit halen. Noten, ijs allemaal probleemloos. Aangezien ik bijna alles zelf maak, is dit een echte kookhulp, zelf verse kruiden even erin, i.p.v. zelf fijn hakken. Kortom, een aanwinst!

Chanti 17-01-2019

Geweldige keukenhulp blender

Geschreven voor: Bosch MMB66G5M

Heerlijk stabiel, voldoende programmas en lekker stil. Door uit elkaar te halen is deze handig schoon te maken.

Peter 17-08-2018

Sterk apparaat

Geschreven voor: Bosch MMB66G5M

Gekocht vooral om ijs te malen en bevroren fruit, het duurt soms even maar hij komt overal doorheen, echt stil is hij niet, al verwachtte ik dat ook niet echt, hij heet silent mix maar ik heb misschien niet genoeg vergelijkingsmateriaal om daar over te kunnen oordelen

Pluspunten

• Sterk

Alexander 29-07-2018

Mooi stevige en relatief stille blender

Geschreven voor: Bosch MMB66G5M

We hebben het product gekocht omdat alle andere blenders erg luidruchtig zijn. Deze blender is aanzienlijk stiller en maakt de ervaring daardoor een stuk prettiger. Product voel zeer stevig en solide aan.

Pluspunten

• Stil
  • Stevig

Minpunten

• Groot om af te wassen

Mark 28-06-2018

Snel, stil en krachtig

Geschreven voor: Bosch MMB66G5M

Een goede blender die doet wat je van een belnder verwacht. Hij is snel en stil en alles kan in de vaatwasser:)

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Vaatwasser bestendig