Bosch MMBH4P3W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMBH4P3W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

N***********@h********** 12-01-2022

Geweldige blender, aanrader

Geschreven voor: Bosch MMBH4P3W

Geweldige blender, werkt snel en doet wat het moet doen. Fijne soepstand, binnen 10 minuten een warme soep in je kommetje

Pluspunten

• Werkt snel
  • Fijne extra standen
  • Vierkante (grote) bak

Minpunten

• Nog geen gevonden

Jerymias 14-01-2019

De soeps is zelfs na het blenderen al warm

Geschreven voor: Bosch MMBH4P3W

Het is een fijn apparaat. De drie verschillende standen is erg fijn. De soep wordt zelfs tijdens het blenderen al verwarmd.
Erg fijn dat je de schenkkan dit eerst een slag hoeft vast de draaien voordat je kunt blenderen. Dit was bij onze vorige blender wel de oorzaak dat hij niet meer goed functioneerde.
Wat wel ontbreekt is een mooie ronding aan de schenkkan voor het schenken nu druipt het soms langs de buitenkant van de kan nadat je iets hebt ingeschonken.
Maar verder erg blij met onze nieuwe aankoop. Top!!

Guitarbaboo 12-11-2018

Super blender

Geschreven voor: Bosch MMBH4P3W

De blender is erg mooi, voelt degelijk aan en is netjes gebouwd. De Shakes zijn in een handomdraai klaar gemaakt en het schoonmaken ook snel gebeurd. Zoals het ijs wordt vermalen en hoe de shakes worden bereid, zo kwam het er niet uit bij onze vorige blender. Het nadeel is dat de deksel er moeilijk af te halen is. De kan kun je voor de zekerheid beter vasthouden tijdens het blenderen omdat het geheel erg gaat schudden. Ook wordt een mooi recepten boekje meegeleverd met meerdere talen. Echter ontbreekt de Nederlandse taal. De nadelen wegen niet op tegen de prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn daarom ook zeer tevreden over het product.

Pluspunten

• Afwerking van het produkt
  • Prijs/kwaliteit
  • Blender resultaat

Minpunten

• openen deksel gaat moeizaam
  • Blender kan heel erg schudden
  • Receptenboekje is niet in het Nederlands

Marielle 02-08-2018

Prettig, degelijk apparaat

Geschreven voor: Bosch MMBH4P3W

Ik heb dit product gekocht omdat ik behoefte had aan een snel, degelijk en gemakkelijk te bedienen apparaat voor de vele shakes, smoothies en soepen die we maken. Tot nog toe deden we dat met een staafmixer. Maar dat gaf steeds net niet het resultaat dat we wilden hebben. Deze blender is lekker groot, voelt degelijk aan, is gemakkelijk in gebruik en ook gemakkelijk schoon te maken. Het staat ook nog eens mooi op het aanrecht. Ik zou wel aanraden dit een vaste plek op het aanrecht te geven. Het is te groot en te zwaar om steeds even in de kast te zetten.
Het resultaat van de shake die we al gemaakt hebben was heerlijk. Ondanks hard bevroren fruit en noten die ik had toegevoegd hadden we een heerlijk zacht drankje zonder stukjes. De komende tijd moeten we alle functies nog gaan uitproberen en daar heb ik zin in. De enige reden dat ik geen 10 heb gegeven is dat we dus nog moeten gaan experimenteren met de mogelijkheden.

Pluspunten

• robuust en degelijk
  • mooi design
  • duidelijke bediening

Minpunten

• bijgeleverd receptenboek niet in het Nederlands

Louz 29-07-2018

Beste krachtige blender ooit gehad (Heb er 5 versleten)

Geschreven voor: Bosch MMBH4P3W

Ik maak veel smoothies met ijs, recepten zoals de populairste Amerikaanse koffiezaak hier in NL ze maakt en bij alleen deze kan hij het aan om zonder te moeten porren, schudden en veel te veel water/vloeistof toevoegen het aan om de ijsblokjes makkelijk te crushen! Daarnaast, makkelijk in te zetten zonder draaien, klikken en goed schoon te maken. Erg blij mee!

Pluspunten

• Krachtig met ijs
  • Makkelijk op te zetten
  • Goed schoon te maken
  • Veel functies

Minpunten

• Nog geen gevonden!

Will Peters 27-07-2018

Heerlijk apparaat

Geschreven voor: Bosch MMBH4P3W

Dit is een geweldige blender, mijn oude 700 watt blender maakte mijn groenten smoothies niet fijn genoeg dus deze Bosch vitaboost met zijn 1600 watt aangeschaft.
Hele fijne smoothies en zalige goed geblendde soep.
Ik ben erg blij met dit krachtige apparaat en gebruik hem elke dag.
Deze week ook aardbeien yoghurt ijs in gemaakt, was ook al geen probleem.
Ik vind de tritan kan juist heel fijn, ik heb artrose in mijn handen en dan is een glazen kan snel wat te zwaar.
Deze mooie blender staat prachtig op het aanrecht en ik hoop er nog jaren plezier van te hebben

Pluspunten

• Heel krachtig
  • Tritan kan

Ellie schouten 21-03-2018

Power blender 1e klas

Geschreven voor: Bosch MMBH4P3W

Geweldige krachtige blender. Heerlijk om bevroren ijs mee te crushen. Ook heerlijk voor smooties en shakes Simpele bediening en niet teveel herrie.

Pluspunten

• Weinig herrie
  • Programma keuze
  • Doet wat er in de beschrijving staat

Barendregt 11-01-2018

PRIMA BLENDER

Geschreven voor: Bosch MMBH4P3W

een goede sterke blender welke prima aan de verwachting voldoet net gekocht en 1 maal getest en het is een beest van een machine waar wij nog een hoop plezier van zullen hebben.

Pluspunten

• sterk

Minpunten

• nog niet ontdekt

Ellie Schouten 28-11-2017

Geweldige vitaboost blender

Geschreven voor: Bosch MMBH4P3W

Meerdere blenders in huis gehaald maar deze is echt zo krachtig als vermeld. Hij crusht bevroren fruit in luttele seconden tot ijs. Heerlijk.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Super krachtig
  • Makkelijke bediening

r. welder 29-10-2017

mooie hogh speed blender werkt goed

Geschreven voor: Bosch MMBH4P3W

mooi apparaat, blend bevroren ijs en groene groenten erg goed tot een smoothie. ik moet nog meer opties proberen zoals notenpasta maken en sauzen. Ik heb hem gekocht om gladde sauzen te kunnen maken en gladde groene smoothies en meel van haver of lijnzaad etc. en dat doet het erg goed en erg snel. WAt ik jammer vind is dat de deksel niet prettig in de hand ligt om open te maken en het handvat schuurt een beetje, dat zou iets beter in het design mogen.

Pluspunten

• mooi
  • blend smooth

Minpunten

• luidruchtig, gekke piep als de blender stopt
  • erg groot apparaat (neemt veel ruimte in)