De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMBH6P6B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

m*********@h********** 11-06-2022

Een veel zijdige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Een mixer met vele mogelijkheden. Zowel soep, smoothies niks is te gek. Kan makkelijk in de vaatwasser dus gebruiksvriendelijk. Voor mij 1 min puntje hij maakt wel wat geluid.

Pluspunten

• Vaatwasser bestendig
  • Mix alles vlekkenloos

Minpunten

• Luidruchtig

s************@g******** 06-03-2022

Makkelijke krachtpatser

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Deze krachtige blender is ook nog eens een mooie aanvulling in de keuken. Strak design en hij heeft een plastic schenkkan, waardoor deze niet zwaar is. Grote inhoud.
Je kan er in een handomdraai, smoothies, shakes en zelfs warme soepen mee maken. Ik heb soep tot nu toe 1x geprobeerd, deze kwam op een prima temperatuur nadat de blender het programma doorlopen had (paar minuten), in onze soepkommen terecht. Nu op zoek naar recepten voor soep in de blender.
Het enige wat ik jammer vind is dat de temperatuur maar max 80 graden mag zijn. Ik maak ook vaak soep in de pan, waar dan de staafmixer in gaat, ik had gehoopt het dan in de blender te kunnen doen. Zou kunnen dat ik de soep dan even af zou laten koelen, maar in de praktijk pak ik dan waarschijnlijk net zo snel mn staafmixer.
Qua smoothies is hij ook zo snel en een smoothie is dan perfect van structuur, totaal geen klontjes ofzo. Het enige.... waarschuw de mensen om je heen als je hem aanzet, hij maakt herrie!! Niet normaal, maar ach, als je dan het resultaat ziet ;)
Wel vind ik m wat stinken tijdens het mixen, dus hopelijk brandt de motor niet al binnen een paar maanden door, dat is een puntje van in de gaten houden.
Schoonmaak functie werkt ook top, water er in, druppeltje afwasmiddel, aanzetten en uitspoelen, klaar is kees!
Ik ben er blij mee :)

Pluspunten

• Zeer krachtig
  • Grote lichte schenkkan

Minpunten

• Herrie
  • Stinkt wat tijdens blenden

s************@g******** 03-03-2022

Makkelijke krachtpatser

Ik ben er blij mee :)

Pluspunten

• Zeer krachtig
  • Grote lichte schenkkan

Minpunten

• Herrie
  • Stinkt beetje tijdens het blenden

c******@h********** 27-02-2022

Wat een PowerVitaBoost!

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Bij het uitpakken waren wij aangenaam verrast hoe mooi en functioneel deze blender eruit ziet. Hij past volledig bij onze moderne keuken die volledig is ingericht met Bosch apparatuur. Hij is wel hoog en dat heeft voor- en nadelen. Voordeel is dat je een product kan maken voor veel mensen tegelijk, nadeel is dat hij niet makkelijk in een kast past en dat de kunststof vloeistof-kan niet in de vaatwasser past.

Er zitten 6 voorgeprogrammeerde drukknoppen op om snel je product klaar te maken. De laatste knop is een handig snel schoonmaakprogramma. Op zich werkt deze snel en efficiënt door de kan te vullen met water en een druppeltje afwasmiddel toe te voegen. Klein nadeel is dat de bovenste rand waar de deksel zit niet schoon wordt, dit moet je even handmatig schoonmaken maar is zo gebeurt. Groot voordeel is dat de moeilijk bereikbare plek tussen de mesjes blinkend schoon wordt.
Deze blender heeft een ongelofelijke power waardoor hij echt alle producten minuscuul fijn maalt, maakt dus niet uit of dat zachte groente/fruit is of harde ijsblokken alles wordt met gemak verpulverd. Nadeel is uiteraard dat hij door de power veel herrie maakt maar hij staat wel heel stabiel op zijn pootjes. Je kan de kracht van de blender zelf ook nog wijzigen via de grote draaiknop om het toerental aan te passen.

We hebben diverse gerechten gemaakt. Bv. Pannenkoekbeslag is super snel gemaakt zonder dat je hele keuken onder de bloem zit. Leuke is dat je in het beslag ook makkelijk fruit kan mee mixen en het simpel kan doseren vanuit de kan in de koekenpan.
Soep is een paar minuutjes tot een gladde substantie gemixt en heet, super handig als je snel een verse soep op tafel wil zetten. Voorgaren van groente is niet nodig. Je kan alles bij elkaar in de kan klaarzetten, de soepknop activeren en je kan zo aanvallen ;-)
Smoothies en milkshakes zijn in een enkel minuutje klaar om op te drinken, echt super gezond, lekker en snel.

Conclusie is dat het een onwijs handige en krachtige blender uit het topsegment is die in een professionele keuken niet zal misstaan. Hij is prijzig maar zijn geld zeker waard.

Pluspunten

• Hard of zachte product super fijn gemaald
  • Hete soep zo klaar
  • Makkelijk te reinigen
  • Professioneel

Minpunten

• Zeer luidruchtig
  • Grote kan voor kleine porties

Michelle 22-02-2022

Wat een krachtpatser!

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Echt een geweldige blender, hij doet alles supersnel en hij is heel erg krachtig. Hij heeft allemaal speciale knopjes zodat je makkelijk kunt bereiden zonder zelf de instellingen aan te passen.

Robertg 22-02-2022

Prima blender

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Zeer goede blender als je regelmatig smoothies maakt, zelf ijs maakt, regelmatig verse soep maakt of andere ingredienten wilt pureren. Echter merken wij dat wij de blender eigenlijk te weinig gebruiken omdat 1) smoothie recepten duur zijn als je alle ingredienten koopt en 2) de mix maatbeker erg groot is als je slechts 1 of 2 smoothies maakt en je hem daarna moet afwassen omdat de maatbeker eigenlijk te hoog is voor in de vaatwasser. Wij gebruiken sporadisch deze mixer met weinig inhoudt voor de capacateit van deze mixer en daardoor is het een dure mixer voor het doel waarvoor wij hem gebruiken. Stel je maakt regelmatig smoothies voor meerdere personen of je hebt regelmatig veel andere recepten te mixen dan is dit echt een aamrader. Betreft een zeer krachtige motor met grote inhoudt die alles tot een zeer glad geheel kan mixen.

Robertg 22-02-2022

Goede blender, overdreven bij sporadisch gebruik

TdV1991 22-02-2022

Top blender

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Pluspunten

• krachtig
  • mooi design
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• lawaaierig bij hoge snelheid

TdV1991 22-02-2022

Top blender

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Ik heb deze blender nu een aantal weken in huis en wat een gaaf apparaat is dit zeg. De blender is gemakkelijk in gebruik door de 6 programma's die er op zitten. daarnaast is hij traploos in snelheid in te stellen. Tot nu toe is alles wat ik er in heb gemaakt ook precies hoe je het wil hebben. Smoothies zijn glad en zelfs een beetje luchtig. Soep is glad en heet! Ja, deze blender draait zo hard dat hij soep kan maken welke er heet uit komt! Het schoonmaak programma is ook geweldig! vul de kan met water met 2 druppels afwasmiddel erbij en zet het programma aan. binnen 2 minuten is de kan helemaal schoon en weer klaar voor gebruik. De rest van de onderdelen kunnen in de vaatwasser wat ook ideaal is. Ik ben erg blij met deze blender en zou hem niet meer willen missen in de keuken!

Pluspunten

• krachtig
  • mooi design
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• lawaaierig bij hoge snelheid

nathalia 18-02-2022

Wat een kracht!

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Wat een krachtige motor heeft dit apparaat. Of je nou een smoothie of een soep maakt, het is echt zo klaar en met een superglad resultaat.

Wat ons wel ietwat tegenvalt, zijn twee zaken:

- Het deksel sluit niet goed vacuum af, waardoor je altijd een hand erop moet houden. Doe je dat niet, dan vliegt het deksel er af en gaat de soep of smoothie door de keuken heen!

- Als wij soep maken, dan gaat de soep (met bijv. zoete aardappel, paprika, winterpeen, etc.) samen met bouillon in de pan. De groentes kunnen hierdoor koken en zachter worden. De hete vloeistof willen we dan in de blender doen om alles "glad" te maken. Echter, dat kan niet zomaar, omdat de temperatuur onder de 80 graden moet zijn, omdat de kunststof kan anders knapt. Bij een glazen kan, had dit geen probleem geweest.

Maar al met al zijn we erg tevreden. De krachtige motor is het unique selling point!

Pluspunten

• Kracht van motor

Minpunten

• Deksel zit er losjes op

Mijntwingo 18-02-2022

De blender die je blijft verbazen

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Het design is heel mooi strak.
De mogelijkheden zijn oneindig, niks is te gek voor deze blender.
In een handomdraai gezonden smoothies om vervolgens soep te maken. Ik wist niet dat dit kon een blender wat zich zelf opwarmt in een woord te gek. Ook om een toetje te maken van vers fruit heerlijk ijs dit zonder enige moeite.
De blender blijft mij verbazen.
Een echte aanrader als je een druk gezinsleven heb en toch snel gezonden maaltijden in een handomdraai op tafel wil neerzetten. Om vervolgens hoppa alles in de vaatwasser te stoppen

Pluspunten

• Doet wat die beloofd
  • Vaatwas bestendig
  • Maakt warme gerechten
  • Maakt ijs

Bas20 18-02-2022

krachtige blender

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Ik gebruik deze blender ongeveer 3 weken en ben erg tevreden. Gebruik voornamelijk om shakes te maken en dit kan zonder enige moeite. De blender is erg krachtig en dat hoor je ook wel. r zitten een aantal programma's op die werken goed maar handmatig met de draaiknop vind ik zelf prettiger omdat de snelheid dan wat lager in te stellen is. Het eindresultaat is elke keer goed. Mijn oude blender bleven nog wel eens grotere stukken acht die niet goed gekat waren maar daar heeft deze blender totaal geen last van. De shakes met name zijn erg lekker en ook erg goed gemixed en gehakt. Schoonmaken is ook erg makkelijk mede door het schoonmaak programma wat erop zit maar zelfs zonder is het nog snel klaar. De grote kan was voor mij een reden om deze te kiezen en ook hier ben ik erg tevreden over.

Pluspunten

• krachtig
  • Veel mogelijkheden
  • makkelijk schoonmaken

Bas20 18-02-2022

krachtige blender

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Pluspunten

• krachtig
  • veel mogelijkheden
  • snel schoonmaken

smartjecarina 13-02-2022

sterke blender, mooi design en grote inhoud.

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Krachtige veelzijdige blender met diverse geprogrammeerde standen.
Geschikt voor soepen, sauzen, shakes en smooties en ook voor het cruschen van ijsblokjes dus slurpies of zelfs ijs maken is heel makkelijk.
Met een grote blender kan en deze is met het zelf reinigingsstand snel weer schoon.
mooie vorm, slank en neemt dus niet meer ruimte in als een klein koffie apparaat bij voorbeeld.
Het nadeel is wel dat hij echt flink wat herrie maakt, jammer als je smorgens vroeg een smoohie wilt maken en de rest in huis slaapt nog.

Pluspunten

• grote inhoud
  • slank design
  • aanstamp tool

Minpunten

• produceert veel lawaai

Bosch MMBH6P6B 09-12-2018

Solide apparaat met krachtige motor!

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Het is een solide apparaat met krachtige motor, is ook de reden van aanschaffen maar de lawaai kan ik nog steeds niet aanwennen. veeels te hard for my liking.

Pluspunten

• groot
  • krachtig, lekker luchtige shakes
  • mooi design

Minpunten

• lawaai
  • lawaai
  • in het begin brandlucht

Monika 24-11-2018

Goede en krachtige accu

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Ik heb deze blender al 4 weken in huis. Ik ben zeer tevreden. Deze blender werkt perfect en is erg krachtig. Binnen handomdraai heb ik alles perfect klaar. Ik gebruik mijn blender vaak en met heel veel plezier. Het is ook makkelijk om schoon te maken. Een echte aanwinst in mijn keuken.

Pluspunten

• Krachtig
  • snel
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen

Simone 20-11-2017

Goed, maar duur

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Deze blender is met recht een powerblender! Echt alles is zo fijn en glad, bevroren fruit, voor de smoothies, maar ook ijsblokjes zijn in mum van tijd verwerkt tot een gladde brei. Het enige nadeel vind ik de prijs, ik gebruik hem dan daarvoor veel te weinig. Het bijgeleverde receptenboekje bevat heerlijke tips, helaas niet in het Nederlands, maar we hebben er hier thuis nog niets uits gemaakt. De blender staat stevig op het aanrecht is kinderlijk eenvoudig schoon te maken en het geluid wat ie produceert valt ook nog best mee. Kortom, beslist een aanrader!!

Pluspunten

• Goede werking
  • Staat lekker stevig op het aanrecht

Minpunten

• Duur
  • Maakt wel wat lawaai
  • Neemt veel ruimte in op het aanrecht

Kelly_Loos 16-11-2017

Fijn apparaat, maar duur

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Via The Insiders kreeg ik de kans dit apparaat te testen, fijn! Eens kijken wat het verschil is tussen een eenvoudige blender met 500W en een professionele blender met 1600 W vermogen. En ja, er is duidelijk verschil. Ik ben fan van groene smoothies, inclusief (diepvries) boerenkool. Boerenkool is natuurlijk best stug van zichzelf en dan ook nog als ijsblokje.. Ik was benieuwd! Het resultaat was een super gladde smoothie, maar wel na veel herrie! Omdat het zo'n rachtig apparaat is maakt hij blijkbaar veel herrie, iets om rekening mee te houden in bijv. een gehorig huis / 's avonds laat / 's morgens vroeg. Verder een opvallen detail is de plastic (Tritan) kan. Zogenaamd onbreekbaar en neemt geen geur aan en licht van gewicht. Ik zou eerder voor een glazen kan gekozen hebben ivm de milieubelasting van plastic en het voorkomen van enge toevoegingen in het plastic (BPA/weekmakers/etc.). Dan wordt inderdaad de kan natuurlijk wel een stuk zwaarder en gevoeliger voor breken. Het deksel is van zwart plastic met rubberen ringen zodat ie goed sluit. Mij is opgevallen dat vooral het deksel geuren opneemt (afwasmiddel/knoflook na het bereiden van een soep). Verder gaat het deksel niet gemakkelijk van de kan af na bereiding van iets. Vaak moet ik flink kracht zetten, ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen eenvoudig is. Bijv voor mensen met pijnklachten. De cleaningfunctie vind ik ideaal, alhoewel ik em daarna altijd nog afspoel met schoon water. Maar 't scheelt wel een hoop gepruts met het schoonmaken van de messen. Al met al een mooi apparaat, dat werkt als een zonnetje, maar er hangt een flinke prijskaart aan.

Pluspunten

• Gladde smoothies
  • Snel!
  • Cleaning functie

Minpunten

• Duur!
  • Herrie!
  • Plastic (tritan) kan

Bram 16-11-2017

Groot en krachtig

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

De Vita Boost geeft echt een boost! Groot vermogen, en staat goed stevig op het aanrecht. De kan zelf is gemaakt van kunststof/plastic. En dat is zowel een voordeel; want lichter. Maar ook een nadeel. Na het maken van knoflook soep bleef de geur toch wel eventjes hangen. Het is mij vooralsnog niet opgevallen dat een geur van andere ingrediënten bleef hangen (behalve dus bij mijn sterke knoflook -een dag niet meer praten- soep).

Zoals al gezegd is de blender erg krachtig en vermaalt het met erg weinig moeite ijsblokjes bevroren stukken fruit en andere (grotere) ingrediënten. De functies op de blender zijn ideaal. En de soep-functie is al helemaal ideaal.
Persoonlijk vind ik het geheel wel net iets aan de grote kant. Met glazen kan en ietsjes kleiner in z'n geheel was ik helemaal tevreden. Maar aan de andere kant, nu is het wel ideaal voor grote porties.

Let wel op: De machine is krachtig, en maakt ook een krachtig geluid. 's Morgens vroeg een smoothie maken zorgt er wel voor dat je buren ook een glaasje komen halen.

Pluspunten

• Robuust
  • Krachtig
  • Gemakkelijk in gebruik
  • functies

Minpunten

• Kan te groot voor koelkast
  • lawaai
  • knoflookgeur
  • Plastic kan

Nadja 15-11-2017

Powerblender!

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

1e indruk: mooi uitgevoerd en stabiel apparaat met veel mogelijkheden. Soep met meerdere ingrediënten goed gelukt. Opletten dat je geen ingrediënten gebruikt die wel moeten koken. Smoothie makkelijk te maken en lekker luchtig. Kunnen sausjes alleen koud? Degelijk apparaat met voldoende mogelijkheden. Geluid zou minder mogen.

Minpunten

• Prijs

Peeeee 15-11-2017

Maalt alles goed fijn

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Ik zou hem zelf niet kopen, het is voor mij geen aanvulling.
Ik Gebruik het niet veel, alleen om paneermeel te maken of om wat fijn te malen, zoals suiker.
Ik heb er een keer een shake ingemaakt. Hij maalt alles erg fijn en doet dat snel.
Een super apparaat voor iemand die elke dag shakes drinkt.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • de machine heeft een reinigingsstand,

Minpunten

• groot log apparaat

Nanda 13-11-2017

Mooi degelijk apparaat

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Mooie blender. Goed stevig. Mixt goed, al had ik verwacht dat hij bevroren fruit wat makkelijker zou blenden. Na een beetje geduld lukt het wel. Het is handig dat je de kan er gewoon op kan zetten en niet hoeft te draaien ofzo. De deksel gaat soms een beetje moeilijk eraf, maar dat is misschien maar beter ook omdat hij anders onder het blenden misschien loslaat. De schoonmaakfunctie werkt goed, beetje water erin, 2 druppels afwasmiddel en het programma aanzetten.

Karin 13-11-2017

Mooi en goed maar niet voor mij

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Ik ben niet helemaal tevreden over dit apparaat.
Hij is erg groot en past daardoor niet op mijn aanrecht onder de bovenkastjes last staan in een kastje om op te bergen.

Pluspunten

• Heeft een verwarm functie
  • Maalt goed

Minpunten

• veel herrie (bij soepfunctie) die minuten aanhoud
  • Te groot / hoog
  • Geen nl gebruiksaanwijzing

annemarie2u 11-11-2017

Solide apparaat met krachtige motor!

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Het is een solide apparaat met krachtige motor. Bij het aanzetten vliegen zo de papieren van je aanrecht af, wat een kracht! Smoothies zijn nog nooit zo glad geweest, zeer veel power.

Minpunt is de erg hoge prijs en de lichte 'brandgeur' uit de motor. Alsof hij zichzelf wat overpowered, ik kan het niet goed plaatsen.
Doet wat hij moet doen, maar wel erg veel geld voor een blender. Een soep maak ik toch het liefst in pan en staafmixer.

Pluspunten

• krachtig
  • mooi design

Minpunten

• prijs
  • brandlucht

BartTilburg 11-11-2017

Zeer goed maar veel te duur

Geschreven voor: Bosch MMBH6P6B

Dit is mijn ervaring met de nieuwe Bosch VitaBoost MMBH6P6B, het nieuwste 2017 model. Laat ik beginnen met het design en de bouwkwaliteit. Het design is, zoals je van een premium model mag verwachten geweldig. Het zwart van de body met de aluminium accenten en de grote (2 liter) kan is een lust voor het oog. Wel erg vuilgevoelig, maar dat vind ik zelf niet zo erg, een blender hoor je in verband met de hygiëne namelijk tóch goed schoon te houden. De bouwkwaliteit van de Bosch VitaBoost is zoals je van Bosch verwacht zéér degelijk, deze krijg je niet snel stuk. Het is dan ook een redelijk zwaar apparaat. Moet ook wel, met de krachtige motor (2.2 PK bij 30.000 toeren), want anders zwiept hij zo van je aanrecht af. De blender heeft 6 automatische standen voor smoothies, shakes, soep, saus, ijs en ook nog een schoonmaakprogramma. Ik heb deze blender nu enkele weken in gebruik en moet eerlijk zeggen dat hij echt alles vermorzelt wat je er in gooit, hij doet wat hij moet doen en dat doet hij zeer snel én goed. Zijn er dan geen nadelen aan deze blender te ontdekken? Helaas wel, hij is veel té duur geprijsd, voor minder geld zijn er vergelijkbare blenders te koop die niet voor de VitaBoost onder doen, dat is jammer. De motor is erg lawaaierig, dat is bij het maken van een verse smoothie in de ochtend niet echt aangenaam wakker worden. Helaas moet ik concluderen dat Bosch zich met deze blender behoorlijk uit de markt prijst, en dat is jammer, het is namelijk wel een prachtig én krachtig ding. Maar helaas is de Bosch VitaBoost véél te duur.

• Degelijke machine
  • Zeer krachtige motor
  • Doet wat hij moet doen

Minpunten

• Veel te duur
  • Maakt lawaai