Philips Viva Collection HR3554 - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
0,6 liter

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sophie 25-07-2017

Degelijk apparaat, bevalt goed.

Goede snelle blender, de meegeleverde bekers zijn stevig. Lekt niet. Maakt (nu in het begin) nog wel wat vreemde geur bij gebruik, maar ik vertrouw dat dat vanzelf weg zal gaan. Niet de goedkoopste blender die er is, maar wel een hele degelijke met prima prijs/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Grote stevige bekers
  • Vaatwasserbestendige onderdelen
  • Blend goed

Minpunten

• Stinkt bij eerste gebruik

MvO 14-06-2017

Philips Viva Collection HR3554 Blender

De blender is net binnen en ziet er veelbelovend uit. Heb hem speciaal gekocht om mee op vakanties te nemen.
Handig dat de beker als drinkbeker gebruikt kan worden.
Vormgeving ziet er robuust uit.

André1964 13-06-2017

Heerlijke en makkelijke machine voor mijn heerlijke shakes

Een dikke 8 voor Philips met deze blender.
2 bekers om mee te nemen naar t werk of de sportschool , dus geen gesmeer met andere bekers [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

AK78 09-06-2017

Krachtige Blender

Fijne blender, staat stevig en is gemakkelijk schoon te maken.
De mogelijkheid om ijs fijn te maken werkt goed.
De drinkbeker is handig om mee te nemen en lekt niet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marieke1978 09-06-2017

Heel makkelijk in gebruik, fijne blender

Hele fijne blender. Werkt makkelijk en goed resultaat. Ook makkelijk schoon te houden. Je kan de sapjes direct uit de kan drinken heel handig. Voor onderweg is de kan wel erg groot. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rian53 07-06-2017

Fijne Blender werkt erg makkelijk

Een makkelijke Blender voor onder andere Smoothies .
Snel in het mengen en klein maken van het fruit.
Makkelijk de extra stand om ijs fijn te maken werkt erg goed en snel.
Makkelijk schoon te maken en alles kan in de vaatwasser.
Erg makkelijk in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ljan1977 06-06-2017

Erg fijn in gebruik en doe wat ie moet doen!

Blijft goed staan door de zuignappen
Motor krachtig genoeg voor de meest gangbare ingredienten
ziet er mooi uit en neemt iet teveel plek in op het aanrecht
Schoonmaken is goed te doen
Ik zou er wel een kan bij willen want ik maak ook graag wat dikkere smoothies om met een lepel te eten en dan is alleen een beker niet handig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yv1990 06-06-2017

Krachtige blender, handig in gebruik!

Fijne blender, je kunt er echt alles in blenden met gemak. Ik ben er super blij mee! Hij is erg makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te houden.
Enige minpunt is de drinkdop, die is niet handig omdat hij te diep zit en het klepje in je gezicht duwt en hij gaat lekken wanneer je drinkt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

simone841 06-06-2017

Top product

Super fijn apparaat om echt dagelijks te gebruiken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jaqueline88 06-06-2017

Fijn apparaat

Een goed werkend apparaat. Er zitten twee bekers bij, hartstikke handig! Het apparaat is gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kim1207 06-06-2017

Snel makkelijk

Snel en makkelijk, een voudig in bediening en gebruik. Eenvoudig schoon te maken. Handig dat de beker los te koppelen is en mee te nemen onder weg. Eindeloos varieren in combinatie met de app. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]