Philips Avance Collection HR3653/00 High Speed Blender

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR3653/00 High Speed Blender op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Marianne 30-04-2018

Nadat m'n vorige blender na jaren trouwe dienst en dagelijks gebruik stuk was gegaan, deze vergelijkbare gekocht. Een oersterke motor en messen, doet heel snel zijn werk. Ik weet nog niet of de kunststof kan een nadeel is, die oogt wat 'goedkoop'. De kan is daardoor wel heel licht, in tegenstelling tot een zware glazen kan. Ik hoop dat het kunststof netjes blijft. Hete vloeistoffen tot 80 graden kunnen erin. Als je soep meteen uit de pan wilt blenden, zou ik voor een glazen kan kiezen.

Pluspunten

• sterke motor
  • doet snel wat ie moet doen
  • hakmolen er apart bij verkrijgbaar
  • door kunststof is kan licht van gewicht
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• kan geen kokende soep in
  • ik hoop dat de kunststof kan niet mat wordt

T. Bijvoets 14-07-2017

blender HR3653: een fijn apparaat!

Ik vind de blender een fijn apparaat! Het "maalt" zoals beschreven in de advertenties. En het lawaai, waar sommige mensen over klagen, valt best mee. Overigens is het blenden dermate snel gebeurd dat het geluid niet belangrijk is.

Tommy 11-07-2017

Degelijk

Prima product zou hem aanbevelen, alleeen met veel bevroren producten heeft hij moeite en moet je de sptel gebruiken en veel roeren om het erdoor te krijgen

Smoothie fanaat 26-06-2017

Geweldige krachtige maar toch lichte blender

Fijne blender die alles klein /smooth krijgt door de enorme power. Ontzettend makkelijk in gebruik (je moet wel even door hebben dat je hem pas aan kunt doen als hij vast klikt - beveiliging ). Verder heel licht!

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Licht
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Vastklikken blender beker

Boot 23-06-2017

mooie machine krachtig

mooie machine krachtig vermaalt perfect. mooi afgewerkt ziet er mooi uit ik zou hem iedereen AAnraden

Natascha 22-06-2017

Ben super tevreden over Philips artikelen

Heel blij weer met mijn aankoop.na een andere Philips blender een ander merk geprobeerd maar toch weer terug naar een Philips blender

foxy74 12-06-2017

Super Apparaat, veelzijdig en makkelijk

Wat een prachtapparaat om te zien. Mooie grote kan. Verschillende functies. De smoothiefunctie al getest. Wat heerlijk.
Na een aantal weke gebruikt te hebben ben ik alleen maar enthousiaster geworden.
Kan is makkelijk schoon te maken. De diverse functies zijn heel handig. Van milkshake, soep-pureren, smoothies of pindakaas maken. Deze blender draait overuren hier.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Krachtig
  • Stil
  • Veelzijdig

Linda1809 12-06-2017

Fijne krachtige blender

Fijne krachtige blender welke met gemak de lekkerste smoothies en andere dingen bereid. Ook bevroren producten zoals fruit heeft hij geen enkele moeite mee! Makkelijk in gebruik, stil en fijne grote 2l. kan. Niet de goedkoopste, maar zijn geld zeker waard!

Pluspunten

• Stil
  • krachtig

MarkvoortMC 09-06-2017

Fijne machine

Fijne machine. Door de meerdere mesjes krijg je een super gladde smoothie. Ik ben erg blij met de plastic kan. Mijn vorige was van glas en dat is een stuk zwaarder met inschenken.

Pisia001 08-06-2017

Top ding!

Wat een kracht zit erin! Makkelijk te gebruiken en schoon te maken. Super voor alle smoothies en eiwitshakes!

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden
  • veel kracht
  • makkelijk in gebruik

Jumiejumie 07-06-2017

Machtige blender

Voor een project heb ik de blender mogen testen. Eerste indrukken zijn meer dan goed. In vergelijking met mijn oude blender gaat deze blender als een speer. In een handomdraai is mijn smoothie klaar.

Het design is strak, mooie verlichting, wel wat zwaar, maakt veel geluid en door de zuignapjes niet te verplaatsen.

Klein minpuntje is dat er snel vlekken op de stalen behuizing komt.

Pluspunten

• Kracht
  • Lekkere smoothies

Minpunten

• Zwaar
  • Lastige zuignapjes
  • Lawaai

Debbie 07-06-2017

Perfecte Blender

Makkelijk in gebruik! Mag niet ontbreken in de keuken.
Incl. Handige app en recepten boekje. Schoonmaken in een handomdraai

es cat 06-06-2017

heerlijk apparaat

na wat kleinere en goedkopere apparaten naar de knoppen te hebben geholpen, ben ik zo blij met deze blender!!
de veelzijdigheid is enorm (smoothie, cocktail, soep, saus, dip, etc) en bijna geen tijd kwijt aan schoonmaken!
Ja het ding is wel groot, maar staat daardoor stevig, en ook bij kleinere hoeveelheden doet hij het gewoon meer dan prima. Hoop er nog heeeeeel lang van te kunnen genieten!

Pluspunten

• variatie

Marijn de Jong 05-06-2017

wat een power, wat een topblender!

Ik had tot voor kort een blender van Princess. Ik heb de kans gekregen deze blender te gaan gebruiken.

Bij ontvangst van de blender en het uitpakken van de doos kwam ik meteen een leuk receptenboekje tegen, een spatel, het motorgedeelte en een mooie blenderkan (van 2,2 liter). Wat leuk is is dat je een app kan downloaden met allerlei smoothies en een koppeling kan maken met Apple Health app, die ik zelf fanatiek gebruik.

De blender heeft een mooi design en staat prachtig in onze nieuwe keuken (zwart/metallic). Ik gebruik de blender voor diverse dingen. Zo maak ik veel smoothies, zelf maken van pindakaas, maar ook gebruik ik hem voor pureren van groente voor in zelfgemaakte soepen. De blender is enorm krachtig, alles is binnen een mum van tijd klaar.

Ondanks dat de blender vrij prijzig is heb ik er geen moment spijt van gehad. De blender doet waar je een blender voor koopt. Bij mijn goedkopere voorganger had ik dit gevoel niet.

Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Blenderkan (groot, 2,2 l)
  • design, parel op de aanrecht
  • krachtige blender

Natasja 02-06-2017

Fijne blender

Super blender, heb er al veel smoothies meegemaakt en deze mixt die heel goed. Had alleen gehoopt dat ik er ook fruithapjes mee kan maken voor mijn dochter, maar dat gaat helaas niet, fruit wordt niet helemaal gepureerd dus toch een een staafmixer nodig. Verder heel erg tevreden en staat ook mooi in de keuken!

Emmy1108 01-06-2017

Heerlijke smoothies

Hier maak je supermakkelijk heerlijke smoothies mee!! Alleen fruit en sap of met yoghurt, alles kan. Ook heel makkelijk schoon te maken 👍

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken
  • Fijn in gebruik

Minpunten

• Wat lawaaierig

Revalations 30-05-2017

Een erg fijne blender. Er staat echt wat op het aanrecht: een regelrechte krachtpatser. Fraai in design en netjes afgewerkt.

Zeer handige ijscrunch functie. Met een vermogen van 1400 watt maalt de blender alles fijn. Smoothies maak je in een handomdraai, waarna de kan in de vaatwasser gedaan kan worden. De kan is overigens van kunststof en niet van glas, wat in mijn ogen een pré is. De kan is hierdoor niet onnodig zwaar.

De blender heeft aan de onderkant een aantal zuignapjes waardoor deze niet van zijn plaats beweegt. Het apparaat maakt wellicht wat lawaai, maar dat komt voornamelijk door het vermogen van 1400 watt. Een stille blender is mijn ogen dan ook een utopie: Blenders maken lawaai.

Al met al zeer tevreden over gebruik en design. Materialen zijn niet te zwaar en daarnaast zelfs vaatwasser bestendig. Welk excuus heeft u nog om geen smoothies te maken?

Pluspunten

• Ijs-crush functie
  • Smoothie functie
  • 1400 watt vermogen

Sasske112 30-05-2017

gezond genieten

Gezond genieten met deze geweldige blender, niet echt geruisloos maar met een handige 1 minuut knop het beste apparaat om in snel tempo overheerlijke gezonde smoothies te maken.
Zeer krachtige motor die met geen enkele moeite ijsblokjes en bevroren fruit crusht, heel makkelijk schoon te maken wat ik ook een zeer groot pluspunt vind en de grote 2,2 literkan is fijn om grotere hoeveelheden te kunnen maken, na 2 weken testen kan ik zeggen dat dit echt een topapparaat is !!

Pluspunten

• zeer krachtige motor
  • grote 2,2 liter kan
  • makkelijk schoon te maken
  • handige 1 minuut knop

Minpunten

• niet echt geruisloos

eefleo 24-05-2017

Blends right in :-)!

De blender staat prachtig op ons aanrecht, wel is het wat aan de grote kant.
Smoothies gemaakt met bevroren fruit en yoghurt, dit werkt prachtig, het werkt nog beter als er vloeistof (melk, sap oid) aan wordt toegevoegd.
Ook is de blender geschikt om baby-hapjes mee te maken; aardappel, doperwt, wortel en kip wordt een mooi prakje.
Voordelen; smoothies worden in no-time gemaakt, evenals baby-hapjes. De blender kan producten erg fijn malen zodat er geen stukjes inzitten. De blender is mooi vormgegeven en is erg makkelijk schoon te maken, alle onderdelen (muv het motorblok) kunnen in de vaatwasser.
Nadelen; de blender maakt behoorlijk wat lawaai tijdens gebruik.

Een aanrader, wij zijn er erg blij mee!!

Pluspunten

• Smoothies in no time!
  • Perfect voor baby-hapjes
  • Maalt erg snel, erg fijn
  • Enorme kracht
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Maakt veel lawaai tijdens gebruik
  • Het apparaat is wat aan de grote kant

Andrej 23-05-2017

Krachtig en degelijk product

Sinds kort heb ik de Avance blender. Ik gebruik hem voornamelijk voor het maken van smoothies. Ik kan jiet anders dan zeggen dat het gewoon perfect geschikt is daarvoor. Een krachtig apparaat die met geen enkel product moeite heeft. in no-time zijn de smoothies klaar. Je hoeft ook geen genie te zijn om het apparaat te bedienen. De knoppen spreken voor zich. Het in elkaar en uit elkaar halen van het apparaat is ook heel simpel. Het enige nadeel is dat er geen drinkbeker bij zit die je kan gebruiken.

Pluspunten

• Kwalitatief goed
  • Krachtig

Minpunten

• Geen drinkbeker
  • Lawaaierig

Marloes 12-05-2017

Goede blender, maar niet erg stil

De blender werkt heel goed, maar maakt alleen wel ontzettend veel lawaai. Ik durf hem vroeg in de ochtend als iedereen nog ligt te slapen niet aan te zetten.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Lawaai