Tefal UltraBlend High-speed blender BL936E - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,9 liter

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Joelle 24-07-2017 Product paar maanden in bezit

Top blender!

Een supergoede blender waar je alles mee kan! Of ik nou soep maak, een smoothie. Ik heb het zelfs gebruikt voor een taartmix. Ook heb ik er cookies in gedaan. Dit ding kan alles aan! Is groot, krachtig en doet wat je wilt. Je hebt ook veel mogelijkheden. Ik raad deze blender zeker aan. Het enige nadeel is dat die groot en je hem moeilijk kwijt kan in de keuken. Maar het mooie design maakt dat wel goed, want het design is mooi, dus als die op de keuken staat is dit geen probleem.

Pluspunten

• Krachtig
  • Veel power

Minpunten

• Groot

RZ86 22-06-2017 Product paar weken in bezit

Ideaal keukenapparaat

Wij hebben de blender nu een aantal weken in ons bezit en wij zijn er ontzettend blij. Ondanks dat wij lang hebben zitten twijfelen (gezien de prijs) is het het geld zeker waard. Wij gebruiken de blender vooral voor het maken van smoothies, milkshakes, soepen of voor de groente- en fruithapjes voor onze dochter. Het bizarre is dat elk product zeer goed gemalen wordt. Iets waar wij heel blij mee zijn. Met onze oude blender bleef er vaak iets onderin zitten. Deze blender maalt echt alles, zelfs amandelen.
Daarnaast zijn wij zeer te spreken over de verschillende functies en de reinigingsfunctie.
Het is wel een nadeel dat de blender zo groot is en daardoor veel plaats in beslag neemt. Je moet de blender wel op het aanrecht laten staan.. vooral bij dagelijks gebruik.

Pluspunten

• Veel functies / mogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijk
  • Zelfreinigend
  • Maalt zelfs amandelen

• Omvang

Meij 16-06-2017 Product paar weken in bezit

Powermachine! Niets blijft in tact...

De Tefal BL936E powerblender heb ik nu een paar weken. Eerst een mooi plekje gemaakt in mijn gootsteenkastje, want hij is vrij groot. Maar daar heeft de blender nog niet gestaan, sinds ik hem heb gebruik ik hem dagelijks. Eigenlijk stopt ik er alles in wat ik normaal zou willen mengen, mixen etc. Van smoothies tot beslag, of (yoghurt)ijs. Alles kan de blender prima aan. Daarna nog een schoonmaakprogramma (ideaal!) en de blender staat weer klaar voor m’n volgende project.
Het is een grote uitgave, maar ik ben blij dat ik deze blender gekocht heb en kan hem zeker aanraden. Het LED scherm met de vooraf ingestelde programma’s is ideaal, daarnaast is de tijd en snelheid ook met 2 drukken in te stellen. Wat ik veilig vindt is dat er een aan/uit knop zit aan de voorzijde, maar ook een ‘hoofd’ aan/uit knop aan de zijkant. Hierdoor kunnen mijn kinderen de blender niet zomaar aanzetten.

***** Een aanrader! *****

Pluspunten

• groot
  • mooi vormgegeven

Minpunten

• geluidsproductie

Evelien 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Powerblender! Alles is zo klaar!

Sinds een paar weken gebruiken mijn vriend en ik de Tefal UltraBlend Blender. Wij volgen sinds kort een sportdieet en daarbij horen vooral ook smoothies. Het is een groot apparaat, waardoor er meerdere porties in een te maken zijn en dat is fijn omdat we sowieso met zijn 2-en zijn en soms meerdere porties van een smoothie mee willen nemen.
Ik heb er ook al gezonde baksels mee gemaakt, zoals bananenbrood met walnoten. De noten worden met gemak fijngehakt, ideaal!
De programma’s kan je zelf instellen, zoals de duur en snelheid. Dat is ook erg handig. De zelfreinigende functie op het apparaat is daarnaast ook perfect! Het is erg handig, helemaal omdat de blender niet in onze vaatwasser past.
Er zit ook een aanstamper bij, maar daar maak ik momenteel nog geen gebruik van. Ik heb nog een ijs ermee gemaakt, maar dat ligt nog in de planning, zeker nu het lekkere weer eraan komt.

HealthyFreak 09-05-2017 Product paar weken in bezit

Erg grootte blender, maar geeft wel het gewenste resultaat!

De Tefal BL936E powerblender, is echt fantastisch! Altijd al z’n blender in huis willen hebben! Ik maak er (bijna) elke dag een smoothie mee! Daarnaast werkt hij ook fantastisch om heerlijke sauzen, soepen en sorbets in te maken. Ik heb echter de optie noten pasta’s nog niet gebruikt maar dat ga ik zeker nog uitproberen. Aangezien alle opties fantastisch resultaat leveren ben ik er zeker van overtuigd dat deze optie ook super zal zijn.
Ik merkte echt op dat zeker de eerste 5x het apparaat gebruikt te hebben het erg rook naar plastic wat mij een beetje afschok. Maar nu ik hem dagelijks gebruik is deze geur helemaal weg!
Ik maak voornamelijk voor 1 of 2 personen gerechten is de grootte van de machine echt een nadeel. (Nu voornamelijk geschikt voor grote gerechten) Ze zouden eigenlijk een kleine en een grootte maat beker moeten hebben, dan zou hij echt perfect zijn! Daarnaast is de omvang wel wat aan de grote kant en ben je bijna verplicht om deze op je aanrecht te laten staan.
Verder vind ik de blender een geweldig resultaat leveren! Alle ingrediënten worden fijn vermaalt en er blijven geen stukjes achter! Wat ik met een simpele blender wel altijd had…
De zelfreinigende functie op het apparaat is daarnaast ook perfect! Aangezien ik geen vaatwasser heb weet ik zeker dat hij weer goed gereinigd is. Zo blijft het bittere van een soep die ik de avond er voor heb gemaakt niet na smaken in mijn smoothie de volgende ochtend.
Ik gebruik de aanstamper helemaal niet, deze is eigenlijk helemaal niet nodig…
Misschien een extra zou een pannenlikker zijn, maar dan voor de blender? Die je helpt om alle laatste restjes uit de beker te kunnen halen?! Er blijft namelijk best wel wat achter in de beker, vind ik wel zonde.. 

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • perfect resultaat

Minpunten

• erg zwaar
  • erg groot

Oelly 08-05-2017 Product paar weken in bezit

Aanrader

Als je het leuk vind om je eten vers en zelf te maken mag deze blender niet in je keuken ontbreken. Ik ben er helemaal enthousiast over. Ik had hem gekocht omdat er in ons gezin veel smoothies en soep wordt gegeten. Binnen een paar tellen maak je nu van je overgebleven groente en fruit de heerlijkste dingen. Nadat de standaard dingetjes binnen een handomdraai gepiept waren ook wat verder gaan experimenteren. En ook sauzen, mayonaise, pesto etc. zijn erg makkelijk te maken met deze blender. De blender maakte de ik er van had helemaal waar. Het design is mooi strak waardoor je hem prima in je keuken kan laten staan. Het display is erg duidelijk en eenvoudig waardoor het gebruik ook erg makkelijk is. Wat ik wel onhandig aan de blender vind is dat de kom voor onze wasbak en vaatwasser te hoog is. Hierdoor wordt het schoonmaken in verhouding tot het gebruik een hele klus. Dit samen met het geluid wat de blender produceert zijn de enige minpuntjes. Voor de rest is dit apparaat echt een aanrader.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • power

Minpunten

• hoogte kom
  • geluid

Keukenpri 07-05-2017 Product paar weken in bezit

Krachtige blender

Prijzig apparaat, maar wel een goeie. Je merkt dat het een krachtige machine is. Binnen een een paar tellen heb je een hele fijne smoothie. De motor geeft de eerste tijd wel een eigenaardige geur af. Alles wordt superfijn. Geen schilfertjes en dergelijke.

Alle delen kunnen in de vaatwasser. Ook het kunststof reservoir. Geen idee hoe het kunststof zich houdt.

Met de voorkeurtoetsen heb je altijd de juiste instelling. Het verlichte front werkt vanzelfsprekend..

Pluspunten

• Krachtig
  • Degelijk