Tefal High-speed blender BL936E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal High-speed blender BL936E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Eric 17-11-2017
  • Product gekregen

Super blender, wel even uitvogelen hoe de programma's werken

Een hele stap vooruit voor ons gezin met twee jeugdige topsporters, onze oude blender had altijd moeite met bevroren fruit maar deze hakt en mixt zonder enig probleem. Een enorme verrassing was het soepprogramma waarmee de soep gewoon warm blijft. Echt top!

Pluspunten

• veel programma's
  • sterk apparaat

Minpunten

• stonk bij het eerste gebruik

Susan 16-11-2017

Multifunctioneel apparaat

Sinds 2 weken hebben wij deze blender in gebruik. Wat opvalt is hoe goed alles gemixt wordt: zelfs de kleinste zaadjes en stukjes noot worden goed vermaalt. Het apparaat is vrij groot maar wij hebben hiervoor alle ruimte. Bij ons kan hij op het keukenblad staan. Heb je een wat kleinere keuken dan kan dit lastig opbergen zijn.
Wij hebben tot dusver smoothies gemaakt, soep en pindakaas. Wat we helemaal geweldig vinden is het feit dat hij zichzelf schoonmaakt! Ideaal! Geen moeilijk gedoe: gewoon wat water en reinigfunctie. Dikke aanrader dit product!

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Zeer scherpe snijbladen

Minpunten

• Groot
  • Luide piep bij aanzetten/selecteren functies

Schuttevaar 12-11-2017

Makkelijk in gebruik

De keuze voor het product is van belang omdat we veel verse groente en fruit eten. De combinatie van alles hij elkaar in een blender , behoud je de vitamines en sneller klaar ik het kookproces. Wat opvalt is het apparaat erg groot en past niet in elke keukenkast, het design is mooi vormgegeven en je kan hem neerzetten op je keukenblad, waardoor die snel in gebruik is. Het nadeel is dat je een duur apparaat koopt en er geen duidelijke beschrijving bij is of een receptenboek. Op de internet pagina van Tefal zijn een paar recepten te vinden. Jammer dat er geen receptenboek bij zit, dat je kan experimenteren met alles. Het apparaat werkt snel en smooties, shakes zijn binnen no time gemaakt. Het ideale aan de blender is dat het apparaat zich zelf schoonmaakt. Dit maakt het maken van verschillende dranken , soepen ijscrunchen op een dag te doen.

Pluspunten

• Snelle shakes , ijs en smooties
  • Zelf reiniging

Minpunten

• Geen receptenboek
  • Groot apparaat

john9870 06-11-2017

Supersnel

Dit is de eerste keer dat ik een blender gebruik en het valt me zeker niet tegen.Vooral wat je er allemaal mee kunt maken.De blender is makkelijk te bedienen en supersnel.Wat ik handig vind dat je kan zien hoe lang het duurt voordat je smoothie of milkshake klaar is.

Pluspunten

• supersnel
  • design
  • groot

Minpunten

• maakt nogal lawaai

buffmeister 26-09-2017

Grote Shaker voor verschillende Recepten

De Tefal UltraBlend High-speed blender is een erg fijn apperaat dat gemakkelijk in te zetten is voor verschillende doeleinden. Ik heb de blender inmiddels 4 weken in bezit en heb hem gebruikt voor:

- Het maken van Smoothies
- Het maken van Soepen
- Het maken van Sauzen
- Het maken van Ijs

De Tefal Blender maakt al het bovenstaande in een ogenblik en is zeer krachtig, ik ben hier daarom echt onwijs tevreden mee.

Enige minpunten zijn het geluid en het feit dat hij lastig is schoon te maken.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Prijs / Kwaliteit

Minpunten

• Geluid
  • Schoonmaken

Sabine16 23-09-2017

Super blender, mag wat kosten

Deze blender maakt tot nu toe zijn beloftes helemaal waar!
Ik heb hem gebruikt om smoothies te maken. Het hakken van fruit (bevroren) en ijsblokjes gaat zonder moeite.

De blender is best wel groot, ik vind dat fijn omdat ik er nu veel in een keer mee kan maken. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar de ruimte voor heeft.

Hij maakt wel heel veel geluid tijdens het blenden, gelukkig is hij super snel en heb je daar weinig last van maar misschien dat er mensen zijn die daar wel bezwaar tegen hebben.

De verschillende programma's helpen je erbij om niet steeds zelf te hoeven opletten hoe lang of hoe hard de blender draait.

Pluspunten

• Snel
  • Krachtig

Joelle 24-07-2017

Top blender!

Een supergoede blender waar je alles mee kan! Of ik nou soep maak, een smoothie. Ik heb het zelfs gebruikt voor een taartmix. Ook heb ik er cookies in gedaan. Dit ding kan alles aan! Is groot, krachtig en doet wat je wilt. Je hebt ook veel mogelijkheden. Ik raad deze blender zeker aan. Het enige nadeel is dat die groot en je hem moeilijk kwijt kan in de keuken. Maar het mooie design maakt dat wel goed, want het design is mooi, dus als die op de keuken staat is dit geen probleem.

Pluspunten

• Krachtig
  • Veel power

Minpunten

• Groot

RZ86 22-06-2017

Ideaal keukenapparaat

Wij hebben de blender nu een aantal weken in ons bezit en wij zijn er ontzettend blij. Ondanks dat wij lang hebben zitten twijfelen (gezien de prijs) is het het geld zeker waard. Wij gebruiken de blender vooral voor het maken van smoothies, milkshakes, soepen of voor de groente- en fruithapjes voor onze dochter. Het bizarre is dat elk product zeer goed gemalen wordt. Iets waar wij heel blij mee zijn. Met onze oude blender bleef er vaak iets onderin zitten. Deze blender maalt echt alles, zelfs amandelen.
Daarnaast zijn wij zeer te spreken over de verschillende functies en de reinigingsfunctie.
Het is wel een nadeel dat de blender zo groot is en daardoor veel plaats in beslag neemt. Je moet de blender wel op het aanrecht laten staan.. vooral bij dagelijks gebruik.

Pluspunten

• Veel functies / mogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijk
  • Zelfreinigend
  • Maalt zelfs amandelen

Minpunten

• Prijs
  • Omvang

Meij 16-06-2017

Powermachine! Niets blijft in tact...

De Tefal BL936E powerblender heb ik nu een paar weken. Eerst een mooi plekje gemaakt in mijn gootsteenkastje, want hij is vrij groot. Maar daar heeft de blender nog niet gestaan, sinds ik hem heb gebruik ik hem dagelijks. Eigenlijk stopt ik er alles in wat ik normaal zou willen mengen, mixen etc. Van smoothies tot beslag, of (yoghurt)ijs. Alles kan de blender prima aan. Daarna nog een schoonmaakprogramma (ideaal!) en de blender staat weer klaar voor m’n volgende project.
Het is een grote uitgave, maar ik ben blij dat ik deze blender gekocht heb en kan hem zeker aanraden. Het LED scherm met de vooraf ingestelde programma’s is ideaal, daarnaast is de tijd en snelheid ook met 2 drukken in te stellen. Wat ik veilig vindt is dat er een aan/uit knop zit aan de voorzijde, maar ook een ‘hoofd’ aan/uit knop aan de zijkant. Hierdoor kunnen mijn kinderen de blender niet zomaar aanzetten.

***** Een aanrader! *****

Pluspunten

• groot
  • mooi vormgegeven

Minpunten

• geluidsproductie

Evelien 12-06-2017

Powerblender! Alles is zo klaar!

Sinds een paar weken gebruiken mijn vriend en ik de Tefal UltraBlend Blender. Wij volgen sinds kort een sportdieet en daarbij horen vooral ook smoothies. Het is een groot apparaat, waardoor er meerdere porties in een te maken zijn en dat is fijn omdat we sowieso met zijn 2-en zijn en soms meerdere porties van een smoothie mee willen nemen.
Ik heb er ook al gezonde baksels mee gemaakt, zoals bananenbrood met walnoten. De noten worden met gemak fijngehakt, ideaal!
De programma’s kan je zelf instellen, zoals de duur en snelheid. Dat is ook erg handig. De zelfreinigende functie op het apparaat is daarnaast ook perfect! Het is erg handig, helemaal omdat de blender niet in onze vaatwasser past.
Er zit ook een aanstamper bij, maar daar maak ik momenteel nog geen gebruik van. Ik heb nog een ijs ermee gemaakt, maar dat ligt nog in de planning, zeker nu het lekkere weer eraan komt.

HealthyFreak 09-05-2017

Erg grootte blender, maar geeft wel het gewenste resultaat!

De Tefal BL936E powerblender, is echt fantastisch! Altijd al z’n blender in huis willen hebben! Ik maak er (bijna) elke dag een smoothie mee! Daarnaast werkt hij ook fantastisch om heerlijke sauzen, soepen en sorbets in te maken. Ik heb echter de optie noten pasta’s nog niet gebruikt maar dat ga ik zeker nog uitproberen. Aangezien alle opties fantastisch resultaat leveren ben ik er zeker van overtuigd dat deze optie ook super zal zijn.
Ik merkte echt op dat zeker de eerste 5x het apparaat gebruikt te hebben het erg rook naar plastic wat mij een beetje afschok. Maar nu ik hem dagelijks gebruik is deze geur helemaal weg!
Ik maak voornamelijk voor 1 of 2 personen gerechten is de grootte van de machine echt een nadeel. (Nu voornamelijk geschikt voor grote gerechten) Ze zouden eigenlijk een kleine en een grootte maat beker moeten hebben, dan zou hij echt perfect zijn! Daarnaast is de omvang wel wat aan de grote kant en ben je bijna verplicht om deze op je aanrecht te laten staan.
Verder vind ik de blender een geweldig resultaat leveren! Alle ingrediënten worden fijn vermaalt en er blijven geen stukjes achter! Wat ik met een simpele blender wel altijd had…
De zelfreinigende functie op het apparaat is daarnaast ook perfect! Aangezien ik geen vaatwasser heb weet ik zeker dat hij weer goed gereinigd is. Zo blijft het bittere van een soep die ik de avond er voor heb gemaakt niet na smaken in mijn smoothie de volgende ochtend.
Ik gebruik de aanstamper helemaal niet, deze is eigenlijk helemaal niet nodig…
Misschien een extra zou een pannenlikker zijn, maar dan voor de blender? Die je helpt om alle laatste restjes uit de beker te kunnen halen?! Er blijft namelijk best wel wat achter in de beker, vind ik wel zonde.. 

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • perfect resultaat

Minpunten

• erg zwaar
  • erg groot

Oelly 08-05-2017

Aanrader

Als je het leuk vind om je eten vers en zelf te maken mag deze blender niet in je keuken ontbreken. Ik ben er helemaal enthousiast over. Ik had hem gekocht omdat er in ons gezin veel smoothies en soep wordt gegeten. Binnen een paar tellen maak je nu van je overgebleven groente en fruit de heerlijkste dingen. Nadat de standaard dingetjes binnen een handomdraai gepiept waren ook wat verder gaan experimenteren. En ook sauzen, mayonaise, pesto etc. zijn erg makkelijk te maken met deze blender. De blender maakte de ik er van had helemaal waar. Het design is mooi strak waardoor je hem prima in je keuken kan laten staan. Het display is erg duidelijk en eenvoudig waardoor het gebruik ook erg makkelijk is. Wat ik wel onhandig aan de blender vind is dat de kom voor onze wasbak en vaatwasser te hoog is. Hierdoor wordt het schoonmaken in verhouding tot het gebruik een hele klus. Dit samen met het geluid wat de blender produceert zijn de enige minpuntjes. Voor de rest is dit apparaat echt een aanrader.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • power

Minpunten

• hoogte kom
  • geluid

Keukenpri 07-05-2017

Krachtige blender

Prijzig apparaat, maar wel een goeie. Je merkt dat het een krachtige machine is. Binnen een een paar tellen heb je een hele fijne smoothie. De motor geeft de eerste tijd wel een eigenaardige geur af. Alles wordt superfijn. Geen schilfertjes en dergelijke.

Alle delen kunnen in de vaatwasser. Ook het kunststof reservoir. Geen idee hoe het kunststof zich houdt.

Met de voorkeurtoetsen heb je altijd de juiste instelling. Het verlichte front werkt vanzelfsprekend..

Pluspunten

• Krachtig
  • Degelijk