Tristar MX-4195 Staafmixerset

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar MX-4195 Staafmixerset op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lester 29-04-2017

Goed product met veel verschillende functies

De Tristar Staafmixerset is precies zoals ik had verwacht. Bij het product zitten veel verschillende functionaliteiten die voor verschillende middelen gebruikt kunnen worden. De mixer bevat een hakmolen om groenten te snijden of eventueel een tapenade te maken, maatbeker om slagroom te kloppen. Daarnaast kan ik ook smoothies of soep maken met deze staafmixer. Alle functies die bij de staafmixer zitten kunnen op verschillende snelheden gezet worden met daarbij o.a. een turbo functie. De staafmixer is krachtig en werkt naar behoren. Daarnaast is de staafmixer ook nog eens heel erg gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Veel functies

Roos87 26-04-2017

Alles wat je nodig hebt :-)

Goede, krachtige staafmixer set met handige opzet stukken. De hakmolen hakt snel alles fijn - pesto was zo gemaakt. De staafmixer ligt fijn in de hand. Alle opzetstukken zijn gemakkelijk schoon te maken.

Al om al erg blij met deze set.

Pluspunten

• Stevig materiaal
  • Krachtig
  • Makkelijk schoonmaken

Amiel 17-04-2017

Krachtige staafmixerset

Een handige krachtige set waarbij ik direct alles in één heb. Mijn oude mixer heb ik weggegooid en gebruik nu het opzetstuk op de staafmixer voor het kloppen. Tevens bevat deze set een handige hakmolen om groeten te snijden. Staafmixer zelf is zeer krachtig.

Pluspunten

• Hakmalen/ Garde en Mixer in één set
  • Power

Minpunten

• geen