Philips Viva Collection HR3556 - Reviews

Inhoud mengbeker
0,6 liter
Fabrikant kleur(en)
zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR3556 op Kieskeurig.nl.

de Mei 20-10-2020

Het product werkt naar behoren

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Was in het begin even wennen met het erin klikken van de bekers, maar eenmaal onder de knieën gaat het sneller. Heel stevig apparaat met twee bekers voor gebruik.

Gezond2020 30-08-2020

Powerblender

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

De blender heb ik deze week binnen gekregen en ik ben er heel blij mee. In 1 handomdraai is de smoothie gemaakt. Hij kan meer dan alleen smoothie maken, maar dat moet ik eerst nog uitproberen. Voor nu ben ik heel tevreden!

GussNL 28-07-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Het is een fijne en mooie machine, doet wat hij moet doen en maakt gelukkig veel minder lawaai dan de vorige. De grote beker is ook ideaal.

Fred Amsterdam 22-07-2020

Goede blender

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Ik ben nu ongeveer 6 weken in het bezit van deze blender en ben er tevreden over.Hij zelfs bevroren fruit. Ik maak er elke dag smooties mee met de bij geleverde kleine beker.Na gebruik water met zeepsopje ff blenden afspoelen en klaar voor volgende gebruik.De grote glazen kan heb tijdens bezoek van mijn kleinkinderen milkshake mee gemaakt. Kortom een fijn product.

Raluk 16-07-2020

Tres bonne produit

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Tres contente de mon achat , la qualite tres bonne . Le seule minus et que la tasse en verre est un peu lourde par rapport a une un plastique.

Mamavan3 23-01-2020

Topproduct

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Wordt bijna dagelijks gebruikt en mixt heel goed. Mooie gladde substantie. Zelfs bevroren fruit is in enkele seconden volledig geblend! Wij zijn heel tevreden.

gebruiker 11-10-2019

misleidende gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

bladzijde 75. overzicht van de onderdelen. Bij de glazen blenderkan en plastic blender kan en de tumbler staat vermeld bij welke type blender deze worden meegeleverd.
Bij onderdelen 1 tot en met 10 staat niets vermeld hierover.

Maar onderdelen 5,6,7,8,9,10. zitten er niet bij. Deze moet je zelf apart nog bijbestellen en kopen dus!!!!

Hubrecht 03-03-2019

Nu 1 dag de vacuüm blender in huis. Fantastische vinding.

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Ik bevestig dat wat in de reviews wordt gezegd. Prima product. Als je weer eens frietjes eet dan kun je nu snel een gezonde smoothie erbij serveren.
Het filter verwijderen gaat makkelijker als je deze vastpakt met een theedoek!

Corien75 20-11-2018

lijkt goed maar snel kapot

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Dit is de tweede blender die binnen 2 jaar kapot is. Gebruik is 3 a 4 keer per week. Dat zou toch niet mogen. Ook roest de schroef onder de messen, verbazingwekkend dat dit kan. Apparaat wordt met de hand afgewassen.
Voor ons geen Philips meer.

Siegie 20-11-2018

lijkt goed maar snel kapot

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Voor ons geen Philips meer.

Fonnythefox 10-06-2017

Krachtig en praktisch!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Ik ben zeer aangenaam verrast! Wat een apparaat! Krachtige blender die moeiteloos ijs en bevroren vruchten aankan, ze zijn in een mum van tijd gepureerd!De on the go Blender bespaart je een hoop afwas!

Kim88 08-06-2017

Super

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Erg fijn apparaat handig in gebruik en extra fijn dat er een aparte beker inzit om je smoothies mee te nemen

Brientje1981 08-06-2017

handig in gebruik en snelle bereiding

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

ik ben heel tevreden over dit toestel. Neemt niet veel plaats in, oogt mooi en is handig in gebruik. Mijn kindjes vinden het super dat we nu heel gemakkelijk lekkere smoothies en milkshakes kunnen maken.

Jeroen7 07-06-2017

Erg handig

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Het toestel werkt prima, mixt alles fijn zonder problemen.
Het apparte potje is erg handig om smoothies te maken deze kan je zo mee nemen en je hele blender is niet vuil.

Nano89 07-06-2017

Fijne grote blender!!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Ik schrok in eerste instantie dat de blender van glas was. Ik was bang dat ik hem snel kapot zou laten vallen. Fijn is wel dat hij lekker groot is en je dus een flinke hoeveelheid smoothie tegelijk kan maken. Een krachtig apparaat dat erg goed werkt. Binnen een paar seconden is al je fruit, inclusief ijsblokjes, tot moes en kun je al een glas volgieten. Schoonmaken gaat makkelijk door water met afwasmiddel te blenden.

jaelennatasja 04-06-2017

Te hoge verwachtingen?

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Met veel enthousiasme gegaan voor deze blender. Helaas maakt deze enorm veel lawaai en is de grote glazen kan best zwaar, waardoor het minder makkelijk is in gebruik.

Orofar 03-06-2017

Echte aanrader!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Ik ben heel blij met de On-the-go blender.

Dankzij het uitneembaar mes kan ik hem schoon houden. Dat is wel nodig, want ik gebruik hem dagelijks bij het bereiden van lekkere smoothies, sapjes en soep.

Wat de On-the-go blender hierbij zo aangenaam maakt is de handige tumblerkan, die je na het mixen kan meenemen zonder nog eens te moeten overgieten.

De blender mixt bovendien nog fijner dan mijn vorige, voor een fijner, aangenaam resultaat.

Al bij al is het een prachtig toestel dat ik aan iedereen zou aanraden!

Sivla 29-05-2017

Krachtige blender!

Sterke motor
Onderhoudsvriendelijk (kan in de vaatwas)
Glazen kan
Staat mooi in de keuken
Handige on-the-go-beker
Blendt en mixt zeer fijn

Kaka24 29-05-2017

Top apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3556

Deze blender vindt ik echt heel fijn.
Scherpe messen die ook bevroren producten goed kan bewerken.
Ik raad hem zeker aan.
De meeneem beker is helemaal ideaal.