Philips Viva Collection HR3556

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR3556 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

r*******@g******** 21-04-2022

Onderdelen niet voorhanden

Gekocht in 2017. Verhuisd naar Thailand en de blender met de boot verscheept met rest van inboedel. Bij aankomst zat het mes muurvast (lege kom dus mes zou in principe vrij kunnen bewegen).
Nu blijkt dat het mes niet langer verkrijgbaar is. Se blender wordt in Thailand nog aangeboden en ook in Nederland staat hij nog the koop. Perfect werkend voetstuk nu waardeloos. Gevraagd of er een alternatief is, helaas niets meer terug gehoord van Philips Thailand

Pluspunten

• Als het werkt werkt het goed

Minpunten

• jaar oud en geen onderdelen meer

derk 27-12-2019

Motor stuk na ruim 2 jaar, weg kunnen gooien!

Onze Philips blender hield er na ruim 2 jaar mee op. De motor werkte plots net meer. We gebruiken hem veel voor smoothies, nooit voor ijs of andere hardere materialen. Waardeloos dat een relatief duur apparaat kort na de garantietijd onherstelbaar kapot gaat. Je zou bij a gaan geloven dat het ingebouwd is dat apparaten na de garantietijd snel stuk gaan.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk smoothies maken

Minpunten

• motor niet meer te repareren. Bij het afval!
  • Net buiten de garantietijd onherstelbaar kapot
  • Niet fijn voor het milieu

Aukelina 13-07-2017

Fijne Blender

Fijne blender doet wat hij moet doen. Makkelijk schoon te maken.
Heerlijke milkshakes en smoothies ermee gemaakt.

Meyer 03-07-2017

Mooi design, grote inhoud

Goede kwaliteit. Past veel in. Ziet er mooi uit. Handig dat de blenders ook in de vaatwasser kunnen.

Kevin 26-06-2017

Fijne blender

Fijne blender waarmee je met het grootste gemak een smoothie klaar maakt. Ik had hiervoor een goedkopere merkloze blender maar dat verschil merk je aanzienlijk. Al met al een goede aankoop.

Pluspunten

• Snel door scherpe mesjes
  • Goed schoon te houden
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Lawaai
  • Plastic drinkbeker niet droog in vaatwasser

Johan 25-06-2017

Snelle Blender

Mooie snelle en krachtige blender met de makkelijke reisbeker erbij !
Ijs crusher werkt perfect en allen kan in de vaatwasser.

Cornelis 20-06-2017

Philips Blender HR 3556

Prima blender.
Makkelijk in gebruik.
Fijn dat er ook een beker meegeleverd is voor onderweg.
We zijn er blij mee.

Pluspunten

• Glas
  • Beker
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• N.V.T

Bubu 09-06-2017

Convient and good quality

Always wanted to buy a small and convenient juicer, and always trust the quality of Philips product. And luckily found this juicer is on promotions, and the price is really comparable!! Once we bought it, immediately tried, really like it!!! User friendly!! Perfect for summer!

Insiderwomen 07-06-2017

Stevige blender

De blender is goed stevig. Het kan alles blender, ook ijsklontjes en nootjes. De blender zal daar niet van kapot gaan, want de blender heeft ook nog een aparte stand op ijsklontjes beter te malen. De blender is ook goed groot, waardoor er veel in past.
Het enige minpuntje is dat je niet een meng stok erbij krijgt, want als je de blender helemaal vol maakt, moet je soms de blender stoppen om met een lepeltje/spatel je smoothie naar beneden drukken.

Pluspunten

• Twee soorten bekers
  • Ijsklontjes stand

Minpunten

• Geen meng stok

Nadine 07-06-2017

Fijne grote blender!

Ik ben zeer tevreden over deze blender. Hij is lekker groot en je kunt dus voor heel de familie tegelijk smoothies maken. Ik schrok wel dat de blender van glas is. Ik ben benieuwd hoe lang dit meegaat. Hij werkt super goed en heeft binnen een paar seconden een smoothie voor je gemaakt. De hakstand voor ijs lijkt echter even goed te werken als de hoogste stand. Het was wat mij betreft dus niet nodig geweest om deze stand erbij te doen.

Pluspunten

• Grote blender

Minpunten

• Van glas

Tine 06-06-2017

Look design, goed solide en week fantastisch

Dit product kwam het dichtst bij mijn wensen: een dergelijke goedwerkende blender met zowel een en glazen kan alsook een smoothiebeker. De blender heeft een mooi design, staat stevig op mijn aanrecht middels de zuignapjes. En hij maakt eerlijke gladde smoothies. Ben er super blij mee!

RCTK 03-06-2017

Perfect apparaat

Van het weekend de blender opgehaald en bestudeerd. Gelukkig heb ik ervaring met een philips blender want ik vind de handleiding sumier.
Nu net mijn eerste smoothie gemaakt. De blender beschikt over voldoende watt om de verse producten te blenderen. Diepvriesfruit of ijsblokjes onder tussen ook uitgeprobeerd en kan de blender ook goed kapot maken. De minimale blender stand gaat al best hard. Een blender is niet geluidloos maar vind het bij deze machine echt wel meevallen. De beker voor onderweg vind ik een grote pre!!!! Niks hoeven over schenken, geen gesmeer of extra afwas...
Ik ben echt erg blij met dit apparaat!!!!

Pluspunten

• Watt
  • Glazen kan
  • Makkelijk reinigen
  • Geluid
  • Meeneem beker

Britt96 03-06-2017

Geweldig!

In deze blender kun je super snel, super lekkere smoothies maken. De smaak blijft goed en met de handige to go beker neem je je smoothie zonder knoeien mee naar je werk!

Pluspunten

• To go beker
  • Snelle bereiding

Moniekjansen 02-06-2017

Super blender

Deze problend 6 is een krachtige blender die alles fijn maakt zodat er geen stukjes fruit achterblijft en je smoothie heerlijk glad word

Pluspunten

• Krachtig

Karin 31-05-2017

Top apparaat

Goede scherpe messen die ook bevroren producten aankan.
Grote kom en erg handige meeneembeker.
Hij staat ook nog goed op het aanrecht.

Pluspunten

• Grote kom
  • Scherpe messen
  • Handige meeneembeker

Minpunten

• Klepje beker zit bij drinken beetje in de weg

Vinhandige 31-05-2017

Makkelijk in gebruik en grote zware kan.

De On-The-go-blender is een genot om mee te werken. Zeer makkelijk in gebruik. In een handomdraai de lekkerste smoothies en sauzen.
Ik zou de blender niet meer willen missen in de keuken. ook de bijgevoegde beker is zeer makkelijk voor naar het werk of naar de sportschool.

Pluspunten

• Meerdere standen
  • Handig maat bekertje in de deksel

Minpunten

• IJsblokjes malen lukt niet

Lizzzy 30-05-2017

Wat een fijne blender!

Blij verrast door de mooie en simpele vormgeving, deze nieuwe blender misstaat niet in mijn keuken. Meteen uit de doos heb ik de blender aan het werk gezet voor een heerlijke smoothie met bevroren fruit, de test heeft hij volstaan! Enkele keren draaien naar de puls en het ijs is gebroken. Een zachte smoothie was het resultaat. Inmiddels ook beslag en soepen geblend en ook dat ging goed, Wat ik vooral heel fijn vind is dat de kan van glas is, dat maakt makkelijk schoon.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Glazen kan

Noor 26-05-2017

Goede blender

Werkt zoals mijn verwachtingen. Erg blij met deze aankoop. De prijs-kwaliteitsverhouding is erg goed.

Pluspunten

• Geen overdreven hard geluid tijdens het mixen

Mabo850 25-05-2017

Top blender!

Wat een top-blender! Met de disign uitstraling staat hij prachtig op de aanrecht. Het gebruik is zeer makkelijk. Zowel met de maatbeker als met de drinkbeker heb ik heerlijke smooties gemaakt. Zelfs ijsblokjes....het kan allemaal in deze zeer krachtige blender.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooi Design
  • Zelfs harde etenswaren worden volledig geblenderd

Joge72 18-05-2017

Snel en efficient

Dit is een fijne blender die ook grote stukken fruit goed meeneemt bij het fijnmaken. Handig dat er zowel een grote kan bijzit als een kleinere beker. De drinkbeker sluit goed af alleen de drinkopening is niet zo prettig. Die komt tegen je neus aan wanneer je aan het drinken bent. Maar het deksel eraf draaien en dan rechtstreeks uit de beker drinken gaat prima. En anders uitschenken in een andere beker met het deksel erop dat gaat prima wanneer je de drinkopening als schenktuit beschouwd ;-).

Pluspunten

• eenvoudig schoon te maken
  • grote kan
  • snel

Minpunten

• drinkopening

rudi 17-05-2017

Philips Viva Collection HR3556

Het is een goede blender met een mooi design. Prijs-kwaliteitsverhouding is het een super product. De extra beker die is inbegrepen is ideaal om een kleinere portie te maken en dit mee te nemen voor onderweg.