Philips Viva Collection HR3556 - Reviews

Best Reviewed juni 2017
Inhoud mengbeker
0,6 liter
Moment/puls schakelaar

Beoordeling op basis van 29 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Aukelina 13-07-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne Blender

Fijne blender doet wat hij moet doen. Makkelijk schoon te maken.
Heerlijke milkshakes en smoothies ermee gemaakt.

Meyer 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design, grote inhoud

Goede kwaliteit. Past veel in. Ziet er mooi uit. Handig dat de blenders ook in de vaatwasser kunnen.

Kevin 26-06-2017 Product paar weken in bezit

Fijne blender

Fijne blender waarmee je met het grootste gemak een smoothie klaar maakt. Ik had hiervoor een goedkopere merkloze blender maar dat verschil merk je aanzienlijk. Al met al een goede aankoop.

Pluspunten

• Snel door scherpe mesjes
  • Goed schoon te houden
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Lawaai
  • Plastic drinkbeker niet droog in vaatwasser

Johan 25-06-2017 Product paar dagen in bezit

Snelle Blender

Mooie snelle en krachtige blender met de makkelijke reisbeker erbij !
Ijs crusher werkt perfect en allen kan in de vaatwasser.

Cornelis 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

Philips Blender HR 3556

Prima blender.
Makkelijk in gebruik.
Fijn dat er ook een beker meegeleverd is voor onderweg.
We zijn er blij mee.

Pluspunten

• Glas
  • Beker
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• N.V.T

Avepe 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Handig in gebruik

Ik ben heel tevreden met de Philips On-the-go blender. De belnder ziet er mooi uit en is superhanding. Alles wordt goed gemixt (ook bevroren producten). Afwassen is ook makkelijk. Hij heeft een glazen beker en handing fles (perfect voor onderweg). De glazen kan is een beetje zwaar maar daardoor ook stevig.

Bijna elke dag maak ik een smoothie s’morgens of na mijn training. Sinds ik een Philips on-the-go heb, is mijn ontbijt gemakkelijker en sneller klaar.

Ik zal hem wel aanraden aan mensen die willen gezond eten en ervoor niet veel tijd hebben.

Pluspunten

• handig
  • snel

Kell 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Krachtig en gebruiksvriendelijk apparaat

Wij beschikken sinds enkele weken over dit krachtig apparaat. Hiermee wordt het zeer eenvoudig om dagelijks wat gezonder door het leven te gaan.

Dankzij de zuignapjes bevestigen wij deze gemakkelijk op het aanrecht en dankzij de draaiknop kies je de gewenste kracht.

Een smoothie maken gaat zeer vlot en dankzij de glazen kan en meenembeker gaat ook de afwas hiervan zeer snel.

Wij zijn zeer tevreden over dit krachtig apparaat.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • krachtig

Minpunten

• maakt meer lawaai dan vorige blender

Bubu 09-06-2017

Convient and good quality

Always wanted to buy a small and convenient juicer, and always trust the quality of Philips product. And luckily found this juicer is on promotions, and the price is really comparable!! Once we bought it, immediately tried, really like it!!! User friendly!! Perfect for summer!

guawie 08-06-2017 Product paar maanden in bezit

Uitstekende blender met mooi look en makkelijk reinigbaar!

Wij hebben deze blender sinds kort in huis en alleen maar lof erover. Ziet er goed uit in de keuken en doet wat van hem verwacht wordt. Wij gebruiken hem voor smoothies en milkshakes en dat gaat zeer vlot. Heel handig is de meeneemmodule! We zouden niet meer zonder kunnen!
Een aanrader dus!

Pluspunten

• Glazen pot
  • Handige meeneemmodule

Marthe 08-06-2017 Product paar maanden in bezit

Een echte aanrader!!

Op het eerste zicht een gewone alledaagse blender maar toch heeft hij net dat ietsje meer.

Om te beginnen schuift hij niet op je werkblad door de handige zuignappen onder de basis. Heel gemakkelijk toestel in gebruik, te bedienen met 1 handige draaiknop.

De kan zelf is vrij zwaar maar deze heb je niet altijd nodig als je alleen voor jezelf drankjes maakt, daarvoor kan je de handige reisbeker gebruiken waar je onmiddellijk in kan blenden.

Ook heel goed qua onderhoud doordat het toestel ook in de vaatwasser mag. Zeker en vast een aanrader!

Pluspunten

• Zuignappen voor stabiliteit
  • Degelijke glazen blender
  • Onderhoudsvriendelijk
  • 1 knop bediening
  • Meeneembeker

Minpunten

• Vrij groot om op te bergen
  • Geen opbergvak voor het snoer op te bergen

ElineV 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Prima blender

Deze blender is supermakkelijk in gebruik, zeker met de twee verschillende kannen. Doordat alles uit elkaar kan gehaald worden is ook het schoonmaken (zelfs zonder vaatwasmachine) vrij eenvoudig.

Hou er wel rekening mee om vloeibare ingrediënten eerst in de kan te gieten en dan pas de droge, anders is blenden wat moeilijker.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • 2 formaten kannen
  • makkelijk in onderhoud

Insiderwomen 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Stevige blender

De blender is goed stevig. Het kan alles blender, ook ijsklontjes en nootjes. De blender zal daar niet van kapot gaan, want de blender heeft ook nog een aparte stand op ijsklontjes beter te malen. De blender is ook goed groot, waardoor er veel in past.
Het enige minpuntje is dat je niet een meng stok erbij krijgt, want als je de blender helemaal vol maakt, moet je soms de blender stoppen om met een lepeltje/spatel je smoothie naar beneden drukken.

Pluspunten

• Twee soorten bekers
  • Ijsklontjes stand

Minpunten

• Geen meng stok

Nadine 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Fijne grote blender!

Ik ben zeer tevreden over deze blender. Hij is lekker groot en je kunt dus voor heel de familie tegelijk smoothies maken. Ik schrok wel dat de blender van glas is. Ik ben benieuwd hoe lang dit meegaat. Hij werkt super goed en heeft binnen een paar seconden een smoothie voor je gemaakt. De hakstand voor ijs lijkt echter even goed te werken als de hoogste stand. Het was wat mij betreft dus niet nodig geweest om deze stand erbij te doen.

Pluspunten

• Grote blender

Minpunten

• Van glas

Tine 06-06-2017 Product paar dagen in bezit

Look design, goed solide en week fantastisch

Dit product kwam het dichtst bij mijn wensen: een dergelijke goedwerkende blender met zowel een en glazen kan alsook een smoothiebeker. De blender heeft een mooi design, staat stevig op mijn aanrecht middels de zuignapjes. En hij maakt eerlijke gladde smoothies. Ben er super blij mee!

RCTK 03-06-2017 Product paar weken in bezit

Perfect apparaat

Van het weekend de blender opgehaald en bestudeerd. Gelukkig heb ik ervaring met een philips blender want ik vind de handleiding sumier.
Nu net mijn eerste smoothie gemaakt. De blender beschikt over voldoende watt om de verse producten te blenderen. Diepvriesfruit of ijsblokjes onder tussen ook uitgeprobeerd en kan de blender ook goed kapot maken. De minimale blender stand gaat al best hard. Een blender is niet geluidloos maar vind het bij deze machine echt wel meevallen. De beker voor onderweg vind ik een grote pre!!!! Niks hoeven over schenken, geen gesmeer of extra afwas...
Ik ben echt erg blij met dit apparaat!!!!

Pluspunten

• Watt
  • Glazen kan
  • Makkelijk reinigen
  • Meeneem beker

Thomas 03-06-2017 Product paar weken in bezit

Aanrader

Ik ben heel blij met mijn On-the-go blender.

Dankzij het uitneembaar mes kan ik eindelijk de blender schoon houden. Dat is wel nodig, want ik gebruik hem dagelijks bij het bereiden van lekkere smoothies, sapjes en soep.

Wat de On-the-go blender hierbij zo aangenaam maakt is de handige tumblerkan, die je na het mixen kan meenemen zonder nog eens te moeten overgieten.

De blender mixt bovendien nog fijner dan mijn vorige voor een fijner, aangenaam resultaat.

Al bij al is het een prachtig toestel en gezien de goede prijs zou ik hem aan iedereen zou aanraden!

Pluspunten

• afwasbaar
  • tumblerkan
  • krachtig

Britt96 03-06-2017 Product paar weken in bezit

Geweldig!

In deze blender kun je super snel, super lekkere smoothies maken. De smaak blijft goed en met de handige to go beker neem je je smoothie zonder knoeien mee naar je werk!

Pluspunten

• To go beker
  • Snelle bereiding

Moniekjansen 02-06-2017 Product paar weken in bezit

Super blender

Deze problend 6 is een krachtige blender die alles fijn maakt zodat er geen stukjes fruit achterblijft en je smoothie heerlijk glad word

Pluspunten

• Krachtig

KoenH 31-05-2017 Product paar weken in bezit

Toppertje!!

Wow, gewoonweg wauw.. De smoothies die je hiermee kunt maken!!
Je vult je beker of je kan met fruit/groenten/melk/yoghurt en je het in een minuut echt een "smooth" drankje, zonder stukken..
Het product is superhandig en gemakkelijk in gebruik:
Je steekt het zo in elkaar, je maakt het in no-time terug zuiver.. En met de grote knop en de niet-teveel functies, maakt dit echt de betere blender.
en dan is er nog eens die uberhandige meeneembeker!! Ik ben fan!

Pluspunten

• handige noppen zodat ie goed staat
  • reisbeker!

Karin 31-05-2017 Product paar weken in bezit

Top apparaat

Goede scherpe messen die ook bevroren producten aankan.
Grote kom en erg handige meeneembeker.
Hij staat ook nog goed op het aanrecht.

Pluspunten

• Grote kom
  • Scherpe messen
  • Handige meeneembeker

Minpunten

• Klepje beker zit bij drinken beetje in de weg