Philips Avance Collection Blender HR3655/00

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Esther 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

Slechte keus

Al 2 keer het product teruggebracht. De plastic ring blijft vast zitten in het motor gedeelte en is er niet meer uit te krijgen. Blender is dan onbruikbaar. Bij 2 nieuwe exemplaren het geval geweest. Ben er nu klaar mee en zoek een ander merk. Lijkt op een fout in de productlijn.

Bianca 14-06-2017 Product paar weken in bezit

Super blender

Een super fijne en snelle blender! Alles wat je wil maken, gaat supersnel en hij levert fijn gemalen en goed geblende drankjes af!
Ik heb vele blenders hiervoor gehad, maar deze komt echt tot zijn recht!
Het design is trendy en staat fantastisch in de keuken.
Ik gebruik hem iedere dag en de messen blijven scherp en piekfijn eruit zien, dit zelfs na heel veel blenden met ijsblokjes!
Al met al zeker de beste blender om in huis te hebben!

SvKC 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Krachtige blender met groot vermogen en grote kan

Mooi apparaat met veel mogelijkheden. Veel vermogen.
Bij ons veel gebruikt voor smoothies. De grote kan zorgt voor voldoende sap voor ons grote gezin met 4 kinderen. Ik geef de voorkeur aan een blender boven staafmixer (krijgt niet alles klein of past niet voldoende in de maatbeker) of sapcentrifuge (vezels komen niet in sap).
Echt in een handomdraai bevroren fruit en groente omgetoverd tot heerlijke smoothie!
Bovendien makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Grote kan
  • Makkelijk schoon te maken
  • Groot vermogen
  • Meerdere standen

Ann75 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Krachtpatser!

Wat een fijne blender! Hij is superkrachtig, maalt alles fijn en geen stukjes meer te bekennen. Hij crusht ijsblokjes voor een heerlijke slush puppy en de twee tumbler kannen kunnen ook direct op deze machine. Hoe gemakkelijk is dat! Ik ben er super content mee

Pluspunten

• krachtig
  • de losse kannen kunnen er ook direct op
  • mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • ijsklontjes functie

A0202 11-06-2017 Product paar weken in bezit

Krachtige blender

Deze blender is heel makkelijk in gebruik. Je kan zelf bepalen hoe krachtig je de blender wilt. Je kunt er ook ijsblokjes mee crushen. De kan is van glas en weegt best zwaar. Dat vind ik persoonlijk een minpuntje. Verder is deze blender niet gemakkelijk om voor 1 persoon een smoothie te maken. Het is meer bedoeld voor grote porties.

De blender doet zijn werk wel heel goed. De blender is echt krachtig, ik schrok zelfs van het geluid. Maar daarna wel je er van aan. Ik raad dit product zeker aan, vooral nu met heerlijke de zomerdagen. Je kan er eindeloos fruit en groente mee mixen.

Je krijgt er ook hele handige meeneem flessen bij. Handig voor op werk of sport. Het grootste minpunt is dat fruit en groenten vast komen te zitten in de mesjes onderaan. Jammer dat de mesjes er niet uit kan trekken. Zodat je de blender makkelijk schoon kan maken. Verder echt een top machine. Ik ga er zeker veel gebruik van maken!

Pluspunten

• Grote kan
  • Ijs crushen
  • Verschillende standen

Minpunten

• Zware kan

Nawal 11-06-2017 Product paar weken in bezit

Mixt super fijn en glad.

De blender heeft een grote kan dat gaat prima in een groot gezin! 1 keer mixen en je soepjes,shakes en zelfs slush puppys zijn binnen een paar seconde op tafel! En na alle rommel gooi je alles lekker in de vaatwasser.

Pluspunten

• Grote kan
  • Ice crush functie
  • Makkelijk schoon te houden vaatwasser bestendig.

Minpunten

• Glazen kan

nielrak 11-06-2017 Product paar weken in bezit

Handige krachtige blender

Ik had altijd een goedkope blender in de keuken staan, die ik daarom eigenlijk amper gebruikte, want hij was niet heel bijzonder. Nu ik deze blender van Philips heb gekregen, gebruik ik hem zeker heel veel vaker. Hij werkt perfect voor smoothies en ijsblokjes kapot maken. Ik merk dat hij met de losse bekers soms wel eens moeite heeft om hetgene te pakken wat ik er heb ingestopt, omdat daarbij de producten soms bovenin dan blijven hangen wanneer je hem op de blender basis zet. Het verwisselen van de bekers en de kan is super makkelijk door de losse messen en de ring die je daarbij gebruikt. Ook super makkelijk schoon te maken, bij mij gaat alles gewoon in de vaatwasser.

Pluspunten

• Losse meeneem bekers
  • Goede krachtige messen
  • Voor ingestelde programma's

Minpunten

• Fruit blijft soms boven in de bekers hangen

Brenda1503 11-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooi en ideaal in gebruik

Ideaal apparaat, mooi design en fijn in gebruik. Hij maalt alles zo fijn zodat je de heerlijkste smoothies in een handomdraai klaar maakt. Met de makkelijke tumbler kannen neem je het makkelijk mee onderweg of bewaar je wat in de koelkast.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Veel geluid

Ikramiexx 05-06-2017 Product paar weken in bezit

Super blender

Ik heb de blender nu al twee weken in gebruik en ik kan niet meer zonder. Hiervoor vond ik het vreselijk om met mijn oude blender smoothies te maken of iets anders te blenderen. Maar met de Phillips Avence Blender gebruik ik de blender dagelijks en soms wel meerderr keren per dag. Past lekker veel in en alles wordt naar wens geblendeerd. Wat ik nog meer super handig vind aan de blender is dat deze veel snelheden heeft. Naast dat ie gebruiksvriendelijk is, is het een plaatje op het aanrecht! Ik raad dit product zeker aan aan familie en vrienden en eenieder die een goede blender in de keuken wilt hebben. Top!

Pluspunten

• Mooi
  • Ruime beker
  • Blendt alles
  • Verschillende snelheden

Sandra 29-05-2017 Product paar weken in bezit

Mooi design

Het is een praktisch en gebruiksvriendelijke blender. Design is erg mooi. Dmv zuignoppen staat het stevig op het aanrechtblad. Jammer dat er bij deze uitvoering geen mogelijkheid is om bv uien te snijden

• Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen uien mee te snijden

Ineke 29-05-2017 Product paar weken in bezit

Easy peasy to use

Verschillende smoothies gemaakt, op dit moment nog vooral gericht op een snel, lekker en gezond ontbijt.

Mijn dochter heeft zojuist haar eerste milkshake gemaakt met haar favoriete smaak; oreo.....

Een aanrader voor iedereen!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Krachtig
  • 2 bekers voor onderweg meegeleverd
  • 6 scherpe messen
  • Ook voor het crushen van ijsblokjes

Minpunten

• Zware glazen kan van 1,8 liter

By mama Linda 26-05-2017 Product paar weken in bezit

Super blender

Vorige week pakket opgehaald en bij thuiskomst gelijk schoongemaakt en klaargezet voor de eerste Smoothie.
Ik ben van mijn oude blender gewend alles klein te moeten snijden en best lang te blenden. Dat is met deze absoluut niet nodig. Fruit er in grove stukken in gedaan, samen met melk/water en/of ijs en binnen 30 sec was de smoothie klaar!
Ook de ijscrusher stand vind ik geweldig! Heerlijke frisse smoothies met het warme weer.

Pluspunten

• mooi design
  • Grote kan
  • handige smoothiebekers
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• gewicht glazen kan

Baukje1985 22-05-2017 Product paar weken in bezit

Mooie krachtige blender

De reden dat ik graag een blender wilde was omdat mijn staafmixer ontoereikend is om mooie gladde smoothies te maken. Ik was benieuwd of dit met een blender anders zou zijn. Nou dat is zeker het geval! Het apparaat is simpel in elkaar te zetten al is de kan vrij zwaar. Wat natuurlijk erg degelijk voelt maar je moet er wel handigheid in krijgen. Werkelijk overal lijkt over nagedacht te zijn. Het rubber waar de messen op zitten is rood. Erg praktisch met rood fruit, geen verkleurde rubberen randen. Als je de kan of de beker niet goed hebt vastgedraaid op de motor, gaat het apparaat überhaupt niet aan. Dus ook aan de veiligheid is goed nagedacht. Er zitten zes messen in die het meest grove en harde materiaal met gemak fijn krijgt. Waar mijn staafmixer faalt in het glad krijgen van smoothies met verse spinazie, heb ik met deze blender een fluweelzachte smoothie. Er zitten verschillende standen op om alles goed fijn te krijgen. Ook wordt er een spatel bijgeleverd om de eventuele stukjes die aan de rand blijven hangen, in het sap te drukken. De twee meegeleverde smoothiebekers zijn ideaal en lekvrij. Je kunt ze direct op de blender zetten, blenden, deksel erop en meenemen. Als je dan een heel klein minpuntje moet noemen: de smoothie wordt gauw lauw als je de blender wat langer moet laten draaien om alles fijn te krijgen. Het apparaat lijkt z'n hitte af te geven aan de smoothie. Maar dit is gelukkig simpel op te lossen met ijsblokjes. Iets waar deze blender ook absoluut geen moeite mee heeft. Mijn zoon is dol op de smoothies en krijg zodoende stiekem een extra portie groente en fruit binnen. En zeker ook niet onbelangrijk: het apparaat is goed en vlot schoon te krijgen. Al met al voldoet de blender meer dan aan alle verwachtingen.

Pluspunten

• krachtige blender
  • 2 handige meegeleverde smoothiebekers
  • gemakkelijk schoon te houden

Minpunten

• gewicht kan

Jeroentiel 17-05-2017 Product paar weken in bezit

Stevige en gebruiksvriendelijke blender

Ik heb de blender van de week opgehaald en ben meteen aan het experimenteren geslagen. Smoothies, milkshakes, groenten en fruit, zelfs ijsblokjes malen moeiteloos fijn in deze zeer stevige blender. Dit in tegenstelling tot een vorige blender van een ander merk wat ik gehad heb. Deze ligt inmiddels op de vuilnisbelt. Ik ga de komende tijd nog veel meer lekkere dingen maken.

Ook in het gebruik is hij supermakkelijk. Iedereen kan dit apparaat zonder moeite bedienen. Kortom, een echte aanrader voor de echte of wat minder handige keukenprins!

Pluspunten

• Stevig
  • Gebruiksvriendelijk