Philips Avance Collection Blender HR3655/00 - Reviews

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Esther 20-06-2017

Slechte keus

Al 2 keer het product teruggebracht. De plastic ring blijft vast zitten in het motor gedeelte en is er niet meer uit te krijgen. Blender is dan onbruikbaar. Bij 2 nieuwe exemplaren het geval geweest. Ben er nu klaar mee en zoek een ander merk. Lijkt op een fout in de productlijn.

Bianca 14-06-2017

Super blender

Een super fijne en snelle blender! Alles wat je wil maken, gaat supersnel en hij levert fijn gemalen en goed geblende drankjes af!
Ik heb vele blenders hiervoor gehad, maar deze komt echt tot zijn recht!
Het design is trendy en staat fantastisch in de keuken.
Ik gebruik hem iedere dag en de messen blijven scherp en piekfijn eruit zien, dit zelfs na heel veel blenden met ijsblokjes!
Al met al zeker de beste blender om in huis te hebben!

SvKC 12-06-2017

Krachtige blender met groot vermogen en grote kan

Mooi apparaat met veel mogelijkheden. Veel vermogen.
Bij ons veel gebruikt voor smoothies. De grote kan zorgt voor voldoende sap voor ons grote gezin met 4 kinderen. Ik geef de voorkeur aan een blender boven staafmixer (krijgt niet alles klein of past niet voldoende in de maatbeker) of sapcentrifuge (vezels komen niet in sap).
Echt in een handomdraai bevroren fruit en groente omgetoverd tot heerlijke smoothie!
Bovendien makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Grote kan
  • Makkelijk schoon te maken
  • Groot vermogen
  • Meerdere standen

Grootgezin 12-06-2017

Ideale blender met grote kan

Mooi apparaat met veel mogelijkheden. Veel vermogen.

Ann75 12-06-2017

Krachtpatser!

Wat een fijne blender! Hij is superkrachtig, maalt alles fijn en geen stukjes meer te bekennen. Hij crusht ijsblokjes voor een heerlijke slush puppy en de twee tumbler kannen kunnen ook direct op deze machine. Hoe gemakkelijk is dat! Ik ben er super content mee

Pluspunten

• krachtig
  • de losse kannen kunnen er ook direct op
  • mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • ijsklontjes functie

A0202 11-06-2017

Krachtige blender

Deze blender is heel makkelijk in gebruik. Je kan zelf bepalen hoe krachtig je de blender wilt. Je kunt er ook ijsblokjes mee crushen. De kan is van glas en weegt best zwaar. Dat vind ik persoonlijk een minpuntje. Verder is deze blender niet gemakkelijk om voor 1 persoon een smoothie te maken. Het is meer bedoeld voor grote porties.

De blender doet zijn werk wel heel goed. De blender is echt krachtig, ik schrok zelfs van het geluid. Maar daarna wel je er van aan. Ik raad dit product zeker aan, vooral nu met heerlijke de zomerdagen. Je kan er eindeloos fruit en groente mee mixen.

Je krijgt er ook hele handige meeneem flessen bij. Handig voor op werk of sport. Het grootste minpunt is dat fruit en groenten vast komen te zitten in de mesjes onderaan. Jammer dat de mesjes er niet uit kan trekken. Zodat je de blender makkelijk schoon kan maken. Verder echt een top machine. Ik ga er zeker veel gebruik van maken!

Pluspunten

• Grote kan
  • Ijs crushen
  • Verschillende standen

Minpunten

• Zware kan

Nawal 11-06-2017

Mixt super fijn en glad.

De blender heeft een grote kan dat gaat prima in een groot gezin! 1 keer mixen en je soepjes,shakes en zelfs slush puppys zijn binnen een paar seconde op tafel! En na alle rommel gooi je alles lekker in de vaatwasser.

Pluspunten

• Grote kan
  • Ice crush functie
  • Makkelijk schoon te houden vaatwasser bestendig.

Minpunten

• Glazen kan

nielrak 11-06-2017

Handige krachtige blender

Ik had altijd een goedkope blender in de keuken staan, die ik daarom eigenlijk amper gebruikte, want hij was niet heel bijzonder. Nu ik deze blender van Philips heb gekregen, gebruik ik hem zeker heel veel vaker. Hij werkt perfect voor smoothies en ijsblokjes kapot maken. Ik merk dat hij met de losse bekers soms wel eens moeite heeft om hetgene te pakken wat ik er heb ingestopt, omdat daarbij de producten soms bovenin dan blijven hangen wanneer je hem op de blender basis zet. Het verwisselen van de bekers en de kan is super makkelijk door de losse messen en de ring die je daarbij gebruikt. Ook super makkelijk schoon te maken, bij mij gaat alles gewoon in de vaatwasser.

Pluspunten

• Losse meeneem bekers
  • Goede krachtige messen
  • Voor ingestelde programma's

Minpunten

• Fruit blijft soms boven in de bekers hangen

Brenda1503 11-06-2017

Mooi en ideaal in gebruik

Ideaal apparaat, mooi design en fijn in gebruik. Hij maalt alles zo fijn zodat je de heerlijkste smoothies in een handomdraai klaar maakt. Met de makkelijke tumbler kannen neem je het makkelijk mee onderweg of bewaar je wat in de koelkast.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Veel geluid

Brenda1503 11-06-2017

Ideaal apparaat

Wat een geweldig apparaat is dit. Mooi design, en gebruiksvriendelijk.
Je maakt de heerlijkste smoothies in een handomdraai, en de tumblerkannen erbij zijn makkelijk om mee te nemen of om wat je over hebt te bewaren.

KleinG 10-06-2017

Handige snelle blender

Nawal 10-06-2017

Zeer fijne blender!

Mn soepen zijn nog nooit zo glad geweest! Ideaal voor soepjes shakes en mn kinderen zijn gek op de ijs crush functie we maken de lekkerste slush puppys! Heel snel en makkelijk in gebruik. 2 liter kan ideaal voor mijn gezin van 5. Dat alles in de vaatwasser kan is super handig zeker op een drukke dag!

Biancaw 09-06-2017

Fantastische blender

Ik heb vele blenders hiervoor gehad, maar deze komt echt tot zijn recht!
Het design is trendy en staat fantastisch in de keuken.
Al met al zeker de beste blender om in huis te hebben!

FabuliciousHL 05-06-2017

Goede, degelijke blender

Erg blij met deze blender! Vooral vanwege de ijs-crush optie! Ideaal voor de huisgemaakte frappuccino met dit warme weer!

Ikramiexx 05-06-2017

Super blender

Ik heb de blender nu al twee weken in gebruik en ik kan niet meer zonder. Hiervoor vond ik het vreselijk om met mijn oude blender smoothies te maken of iets anders te blenderen. Maar met de Phillips Avence Blender gebruik ik de blender dagelijks en soms wel meerderr keren per dag. Past lekker veel in en alles wordt naar wens geblendeerd. Wat ik nog meer super handig vind aan de blender is dat deze veel snelheden heeft. Naast dat ie gebruiksvriendelijk is, is het een plaatje op het aanrecht! Ik raad dit product zeker aan aan familie en vrienden en eenieder die een goede blender in de keuken wilt hebben. Top!

Pluspunten

• Mooi
  • Ruime beker
  • Blendt alles
  • Verschillende snelheden

Ikramiexx 04-06-2017

Super blender

Ik heb de blender nu al twee weken in gebruik en ik kan niet meer zonder. Hiervoor vond ik het vreselijk om met mijn oude blender smoothies te maken of iets anders te blenderen. Maar met de Phillips Avence Blender gebruik ik de blender dagelijks en soms wel meerderr keren per dag. Past lekker veel in en alles wordt naar wens geblendeerd. Wat ik nog meer super handig vind aan de blender is dat deze veel snelheden heeft. Naast dat ie gebruiksvriendelijk is, is het een plaatje oo het aanrecht! Ik raad dit product zeker aan aan familie en vrienden en eenieder die een goede blender in de keuken wilt hebben. Top!

Ann75 01-06-2017

Super krachtpatser!

Wat een top blender! Krachtig als ie is.. maken we smoothies zonder stukjes erin... ijsklontjes voor de slush puppy ... echt ideaal. Zou niet meer zonder willen!

Sandra 29-05-2017

Mooi design

Het is een praktisch en gebruiksvriendelijke blender. Design is erg mooi. Dmv zuignoppen staat het stevig op het aanrechtblad. Jammer dat er bij deze uitvoering geen mogelijkheid is om bv uien te snijden

• Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen uien mee te snijden

A0202 29-05-2017

Krachtige blender

Ik raad dit product zeker aan, vooral nu met heerlijke de zomerdagen. Je kan er eindeloos fruit en groente mee mixen. Je krijgt er ook hele handige meeneem flessen bij. Handig voor op werk of sport.

Verder echt een top machine.

Ik ga er zeker veel gebruik van maken!!

Ineke 29-05-2017

Easy peasy to use

Verschillende smoothies gemaakt, op dit moment nog vooral gericht op een snel, lekker en gezond ontbijt.

Mijn dochter heeft zojuist haar eerste milkshake gemaakt met haar favoriete smaak; oreo.....

Een aanrader voor iedereen!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Krachtig
  • 2 bekers voor onderweg meegeleverd
  • 6 scherpe messen
  • Ook voor het crushen van ijsblokjes

Minpunten

• Zware glazen kan van 1,8 liter