Philips Avance Collection HR3655/00 High Speed Blender - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR3655/00 High Speed Blender op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

M.v.W. 11-06-2021

Solide kwaliteit en glazen kan.

Deze blender heb ik gekocht omdat hij een sterke motor en een degelijke glazen kan heeft. Het crushen van ijs heb ik nog niet geprobeerd, maar dat moet geen probleem op gaan leveren. De prijs is netjes want het is een stevig apparaat. De smoothies lukken goed: alle ingrediënten mengen goed en gelijkmatig gehakt. Alles, behalve de motor, mag in de vaatwasser. Ik wilde geen extra spul, mijn keukenkastjes puilen uit, maar de twee stevige bekers (van plastic) zijn handig. Er kan lekker veel in dus prima voor een smoothie-lunch. Er komt behoorlijk wat kracht vrij tijdens de bereiding, maar de zuignapjes onder het motorblok houden alles op zijn plaats en stabiel. Ik ben linkshandig en je moet de kan er eigenlijk met rechts opzetten. Voor mij geen probleem. De messen kun je volgens de handleiding losschroeven, maar dat is mij nog niet gelukt.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Maakt goede smoothies
  • Glazen kan met messenunit dat stevig vast zit
  • Alles kan in de vaatwasser. (motor niet)
  • Maakt een solide indruk

Minpunten

• de kan is wat zwaar

A.Bakker 05-02-2018

Superblender

Snel en hij blenderd heel fijn, heerlijk! De bijgeleverde twee bekers zijn ontzettend handig, zo kunnen we naar eigen smaak maken wat we willen en het is gemakkelijk om mee te nemen naar het werk of voor onderweg. Na goedkope blenders te hebben versleten is dit wel even wat anders! Bij vorige blenders versleet de maalmolen waardoor deze uiteindelijk niet meer kan draaien, tijdens maanprocedure was dit ook te ruiken aan de geur van te warm plastic. Deze blender heeft een maalmolen gemaakt van heel hard materiaal, we verwachten er dus heel wat van, moet nog blijken want we hebben hem net, maar het ziet er heel wat degelijker uit. Het bijgeleverde receptenboeken is ook inspirerend. De kan is erg zwaar en het afkoppelen van de ring is ook relatief zwaar, maar daar hebben wij geen moeite mee. Heb er nog geen hete producten in gemaakt maar ben dat zeker van plan, daarvoor is de hittebestendige kan natuurlijk wel heel erg handig. Ook het maken van pesto en pindasaus staat op mijn to do lijstje.

Pluspunten

• Snel
  • Maalt heel fijn
  • Bijgeleverde bekers
  • maalmolen

Isabel 06-08-2017

Fijne blender

Prima blender, gekocht nav andere reviews en ter vervanging van een veel te licht apparaat wat we hiervoor hadden. Deze blender werkt heel goed, mooie smoothies en zelfs als er bevroren produkten bij gaan.

Pluspunten

• Stevig apparaat
  • Makkelijk schoonmaken
  • Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Bootcampie 03-08-2017

Blender Phillips

Werkt als een malle, heel blij mee! Heb de blender net een week in huis en gebruik het voor smooties, soepen en ijs. Werkt perfect.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Ingebouwde veiligheidsstandaard

bjorn 30-07-2017

ideale blender, want zo simpel het is in gebruik zo lekker is de shake volgens bijgeleverde receptenboek.

Pluspunten

• inhoud
  • vermogen
  • bijgeleverde bekers
  • spatel met juiste lengte

Minpunten

• geluid

Hilde 30-07-2017

Fijn in gebruik

Degelijk en robuust apparaat. Voorheen een goedkoop merk, maar die zijn vaak snel stuk. We verwachten hier een stuk Philips robuustheid te hebben gekocht. Hij staat naast de Alessi ( ook Philips) sinaasappel pers die we al meer dan 20 jaar dagelijks gebruiken.

Pluspunten

• Robuust
  • Stabiel
  • Duurzaam

Leon 27-07-2017

Mooi apparaat, krachtige motor.

Mooie vormgeving en compacte behuizing. Krachtige motor waardoor je er veel mee kan doen. De prijs is laag t.o.v. andere hoge snelheidsblenders. Aanrader voor de beginnende smoothie maker of om andere geweldige lekkere en voedzame producten mee te bereiden.

Pluspunten

• Krachtig
  • Mooie vormgeving
  • Goedkoop
  • Extra drinkbekers
  • Glazen mengbeker

Minpunten

• Lawaaiig

courk 27-07-2017

Philips Avance Collection HR3655

Philips Avance Collection HR3655 heeft een krachtige moter ,de moter maakt niet veel geluid,mixen snel klaar

Frans 26-07-2017

Uitstekende blender

Blender werkt uitstekend. Heeft geen moeite met ijs en grote stukken fruit. Is ook makkelijk schoon te maken. De meegeleverde kannen zijn handig voor kleinere porties.

Pluspunten

• krachtig
  • Makkelijk schoon te maken
  • Grote kan

Minpunten

• Lawaaierig

Olivier 23-07-2017

Idouteale blender , maakt een heerlijke zachte samenstelling van alles wat je blend.
Crushed ijs stand maakt goed cocktail ijs.
Goed schoon te maken.
De 2 meegeleverde Smoothie bekers die direct op blender kunnen is ideaal.

Pluspunten

• Veel power kan alles blenden
  • Goed schoon te maken
  • Eenvoudige bedienning
  • Smoothie bekers direct op blender erg handig

Minpunten

• Reserve delen zoals extra beker waar tekoop?

Inez 23-07-2017

Krachtige motor

De motor is zeer sterk waardoor de blender alle stukken fruit en groente moeiteloos aan kan, wat zorgt voor heerlijke smoothies. Ook de twee bijgeleverde bekers zijn een fijne toevoeging om zo de gemaakte drankjes meteen mee te kunnen nemen. Al met al ben ik erg tevreden met dit product.

Pluspunten

• sterke motor
  • fijne meegeleverde bekers
  • mooi design

Kim 20-07-2017

Krachtige blender

Ik heb de blender nu een maand in bezit en gebruik hem regelmatig (2 à 3 x per week) voor de lekkerste smoothies en milkshakes. Ben er erg blij mee! Blend alles snel en fijn tot een gladde sap. Door de grote kan maak ik vaak wat te veel, maar dat komt altijd wel op :)

Pluspunten

• Grote kan
  • Handige meeneem bekers
  • Krachtig

Minpunten

• Maakt wat veel lawaai

Janice 13-07-2017

Een alleskunner

Het apparaat ziet er degelijk uit (en is het ook) heeft enorm veel vermogen voor het mixen van de meest gekke dingen. De smooties zijn zo gemaakt en wie wil er nou geen design blender in zijn keuken!

• Stevig en sterk
  • Krachtig!!
  • Handige kleine bekers

Minpunten

• Lawaai
  • Kort snoer

M 12-07-2017

Krachtig en mooi tegelijk

Mooi en goed apparaat. Heel mooi dat je in de verschillende uitvoeringen kan kiezen voor een glazen of plastic kan, of allebei. Met of zonder tumbler bekers etc. Dat heb ik verder nergens gezien en komt voor mij heel goed uit.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Keuze uit glas, plastic kan etc.

Nynke 11-07-2017

Werkt prima na eerste gebruik

Ik heb de blender deze week in gebruik genomen. Van tevoren reviews bekeken op het internet en gelezen dat niet alle blender bevroren fruit en ijs even goed aan kunnen. Dus daarop heb ik deze blender uitgekozen. De ijs crush functie doet het prima en de smoothies met bevroren fruit worden mooi glad.
Voor linkshandigen kan het een nadeel zijn dat de kan alleen 'op slot' of vastgezet kan worden in het station met het handvat aan de rechterkant.
Ik heb ook contact gehad met de klantenservice van Philips (vanwege een cashback actie en een te vroeg weggegooide doos) en werd snel en goed geholpen. Erg klantvriendelijk!

Pluspunten

• maakte gladde smoothies en kan bevroren fruit aan

Minpunten

• de glazen kan is zwaar

L.R. 10-07-2017

Super fijne blender en ziet er ook nog mooi uit!

Fijne blender met glazen kan (wel best zwaar), dus ook geschikt voor warme vloeistoffen (soep). En de 2 meeneem flessen zijn ook erg handig voor smoothies! De kinderen vinden ijscrucher helemaal super!!! De zuignappen onder het apparaat zorgen voor goede stabiliteit. En hij staat ook nog eens mooi op de aanrecht :-)

Pluspunten

• Handige meeneem bekers
  • Doet wat ie moet doen!

Minpunten

• glazen kan is zwaar

Wendy 07-07-2017

Fijn en krachtig

Heb dit apparaat nog maar 2 dagen in gebruik, maar het bevalt me tot nu toe super! De glazen kan is erg zwaar, vooral met inhoud. De blender is enorm krachtig en maakt lekkere smoothies, al vind ik de laagste stand nog te hoog. (Soms is iets minder blenden met producten ook wel lekker)
De tumbler kannen zijn ook erg fijn, al zijn ze heel erg diep. Ik moet nog even op zoek naar een lange lepel voor de wat dikkere smoothies. Maar zoals ik al zei; pas 2 dagen in gebruik.. dus ja, ik beveel dit product zeker aan!

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Hard geluid
  • Zware kan

Fre 07-07-2017

Zeer ontevreden.

Een zacht tikje tegen een bord resulteerde in een groot stuk glas dat afbrak van de blender kan, binnen een week.
Na contact om garantie valt dit hier niet onder, ik ben werkelijk verbijsterd. Het is zeker een goede blender maar je mag verwachten dat het glas vele malen sterker is. Ik beveel het product dan ook niet ook, mede gelet op de 'service' die ontbreekt bij Philips en ik nu met een kapotte blender kan zit.

Minpunten

• Glas binnen een week al kapot.

Joyce 05-07-2017

Heel blij

Makkelijk schoon te maken en lekker groot. Ook een leuk receptenboek bij gehad. Ik ben een erg tevreden klant

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Groot

Minpunten

• Groot

W 04-07-2017

Hebben al eerder een Philips blender gehad, deze beviel ook super. Beveel hem aan iedereen aan. Ook voor het crushen van ijs prima

Ed 29-06-2017

Super Blender! Merkt duidelijk dat deze blender over meer vermogen beschikt, 2 extra bekers zijn super handig.

Pluspunten

• extra shakebekers
  • vermogen

Minpunten

• tot nu toe geen

Esther 20-06-2017

Al 2 keer het product teruggebracht. De plastic ring blijft vast zitten in het motor gedeelte en is er niet meer uit te krijgen. Blender is dan onbruikbaar. Bij 2 nieuwe exemplaren het geval geweest. Ben er nu klaar mee en zoek een ander merk. Lijkt op een fout in de productlijn.

Sal 20-06-2017

Philips blender

Perfecte smoothies extra functies makkelijk in gebruik en niet te vergeten makkelijk te reinigen in de vaatwasser.

Makarova 15-06-2017

Blender

Heel goed. Het is heel snel en stil en veel makkelijker dan dingen met de hand te hakken. Ik heb het maar een paar dagen gehad maar het ontwerp is mooi en veel beter dan elke andere mixer

Bianca 14-06-2017

Super blender

Een super fijne en snelle blender! Alles wat je wil maken, gaat supersnel en hij levert fijn gemalen en goed geblende drankjes af!
Ik heb vele blenders hiervoor gehad, maar deze komt echt tot zijn recht!
Het design is trendy en staat fantastisch in de keuken.
Ik gebruik hem iedere dag en de messen blijven scherp en piekfijn eruit zien, dit zelfs na heel veel blenden met ijsblokjes!
Al met al zeker de beste blender om in huis te hebben!