Princess 212071 Blender Power Deluxe

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 212071 Blender Power Deluxe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Femke 19-11-2017

Voor een kwaliteit blender moet je verder kijken...

Ik zocht een krachtige blender onder de 60 euro. Daar dacht ik met deze Princess een goede koop aan te hebben. Echter brak na 3x gebruik het plastic aan de onderzijde van de mengkan af.. Slechte kwaliteit.. Geld terug gekregen

Minpunten

• Plastic brak van mengkan af
  • hoopt zich troep in op in afvoergaatje

ClaudiaC 02-07-2017

Bij de 3e smoothie is de onderkant eruit geknald.

Bij de eerste en tweede smoothie ging alles perfect. Meer dan tevreden! Bij mijn derde smoothie liep ineens alles langs de zijkant eruit. Ik dacht eerst dat ik het glazen stuk niet goed op de onderkant had vast gedraaid maar toen ik het los wilde halen bleek dat de onderkant kapot is geknald. Smoothie gemaakt met vers fruit en melk.

Ik heb er een foto van. Deze kan ik helaas niet aan de review toevoegen.

Dethleff Louwerse 02-05-2017

Mooie veelzijdige blender

De blender doet het naar behoren. Erg fijn dat deze blender veel standen heeft (malen, maar ook roeren). Verder werkt het malen van ijs ook erg goed, waardoor ik altijd een koude smoothie heb. Top apparaat!

Pluspunten

• Mooi
  • Veelzijdig

Minpunten

• Geen tap

Kees Anker 01-05-2017

Luxe mooie blender

Ik was op zoek naar een blender die ook moeiteloos ijs crusht, en dat doet deze blender zonder problemen. Samen met de mooie uitstraling en blauw LCD scherm kan ik iedereen deze blender aanraden.

Pluspunten

• crusht IJS
  • Mooi op het aanrecht
  • niet duur
  • krachtige motor

Minpunten

• nog niet gevonden

Romy 17-04-2017

Zeer tevreden

Zeer fijne blender. Is erg krachtig, waardoor je binnen no time een smoothie hebt gemaakt. Je kunt tijdens het blender via de navulopening nog ingrediënten toevoegen en is ook geschikt voor ijs. Kortom zeker een aanrader.

Pluspunten

• Geschikt voor ijs
  • Navulopening
  • 1000W