Philips AVENT Advanced SCF870/20 2-in-1 stomer/blender - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT Advanced SCF870/20 2-in-1 stomer/blender op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jason M 25-12-2015

Wij zijn 7 maanden geleden voor het eerst papa en mama geworden en dit apparaat is van alles wat we aangeschaft hebben de beste aankoop die we hebben gedaan! En niets luxe product. Voor 95 euro maken we nu al vier maanden fruit- en groentehapjes voor onze dochter. Ze eet gewoon met de pot mee. In een handomdraai (tijden het bereiden van je eigen diner) heb je voor drie dagen gezonde voeding voor je kind. Reken maar eens uit wat de kosten zouden zijn als je Olvarit zou gebruiken.

Als ik toch een puntje van kritiek mag geven, dan is dat de sluiting van het water compartiment. Tijdens het bereiden sist een deel van de stoom langs het rubbertje. Dat doet wat af aan de degelijkheid.

Voor de rest. Superapparaat.

Nostradamus77 25-02-2013

Onze vorige blender (van een zeer bekent merk) was na 3 kinderen behoorlijk versleten dus wilde we deze keer de philips proberen. Het apparaat werkt prima alleen zijn er 2 duidelijke minpunten: 1) Het had beter geweest dat Philips de messen onder een bepaalde hoek had gemaakt. Dan zou het blenderen van o.a fruit, en dan met name de grotere stukken, veel beter gaan. Het andere merk doet dat beter.
2) het apparaat maakt erg veel herrie bij het blenderen. Nu maken alle blenders herrie maar deze blinkt uit in de toonhoogte.

Verder niets op aan te merken.

Mariekezld 15-11-2012

Geweldig apparaat! Heel simpel in gebruik en er worden ook handige recepten meegeleverd. Ik vind dat je de voeding juist gemakkelijk uit de blender kan scheppen met de bijbehorende spatel.
Tip: op dit moment ook aan te schaffen met korting bij ING rentepunten.

Dymphy 11-11-2012

Ik ben ontzettend tevreden! Het is natuurlijk wel een luxe artikel, maar voor mij ondertussen onmisbaar.
Het apparaat staat bij mij 2x per dag aan. 'S morgens voor het fruithapje en 's avonds voor het avondeten.
Ik vind het ideaal dat je er niet naar om hoeft te kijken, groente of fruit erin, juiste hoeveelheid water en het apparaat doet de rest vanzelf.
Ook ideaal dat je de beker kunt omdraaien zodat je meteen het eten kunt pureren (ook handig voor de afwas).
Ik vind het echt een aanrader!

Sabrin 09-04-2012

Ik heb het apparaat nu 2 weken van mijn schoonzus geleend om te kijken of het wat voor mij is en ik moet zeggen..het is echt een uitkomst dus wilde er zelf eentje naanschaffen en bij toeval vond ik via google een hele leuke aanbieding.. dus het goedkoopst van al deze winkels
13 nummers van het tijdschrift Kinderen voor 101,95 en de Avent stomer-blender incl.verzendkosten!!

Het blad zelf kost normaal gesproken 64,35 voor een jaar en je betaald 37,25 voor de Avent Stomer bij..totaal dus 101,95 en je hebt dus een jaar lang een leuk blad te lezen..ben zo blij,heb het zonet besteld gr.
dit is de link

Nu bij een jaarabonnement op het tijdschrift Kinderen een Philips AVENT stomer-blender twv €129 cadeau!
Voordelen:
o Zeer gebruiksvriendelijk
o Compact ontwerp en makkelijk op te bergen
o Weinig onderdelen om schoon te maken
o Voor het mixen van vlees, vis en peulvruchten
o Voedingsstoffen en structuur blijven behouden
o Inclusief recepten en tips

Gidi 24-02-2012

Super handig apparaat! In een handomdraai letterlijk klaar. Je hoeft niet op de tijd te letten en het eten wordt goed gaar. De smaak blijft aanwezig door het stomen. Even omdraaien en blenden tot de gewenste fijnheid. Makkelijk schoon te maken. Een absolute aanraden!

suzies 06-01-2012

Wat een super apparaat. Je maakt hier gemakkelijk de allerlekkerste hapjes mee voor je baby. En ik ben totaal geen keukenprinses, maar dit is zo leuk, makkelijk, goedkoop, en gezond dat ik steeds zin heb om nieuwe hapjes te maken. Tip: koop het kookboek voor baby's: opperdepop van albert heijn. Dit kost maar 8,99, en is echt ontzettend fijn i.c.m. dit apparaat. + erg makkelijk, vaatwasmachine bestendig, gewoon top! - deksel verkleurd, en misschien wat weinig inhoud, anders had je ook nog voor jezelf eten kunnen stomen, maar het is natuurlijk ook ontwikkeld voor babyvoeding en niet voor een volwassen maaltijd. En je kunt er makkelijk potjes voor 2 dagen meemaken in 1 keer. Oh en nog iets: ik vind het wel makkelijk om de voeding eruit te krijgen (een vorige reviewer schreef dat dit lastig was) dmv de spatel die bijgeleverd is.

Dus kopen, kopen, kopen! is het geld meer dan waard!

Moniekmo 06-11-2011

Een super apparaat voor het bereiden van babymaaltijden! Eenvoudig in gebruik. Makkelijk schoon te maken, doordat je de mesjes eruit kunt halen en alles wat met het eten in aanraking komt uit elkaar kunt halen. In een paar minuten is je babyhapje klaar. Een aanrader voor iedereen met een baby!

KaatjeV2 13-10-2010

Ideaal voor het bereiden van babyvoeding. Van de fruithapjes tot de groentehapjes. Twee nadelen: 1) de voeding eruit scheppen werkt niet echt prettig. Heb al enkele keren m'n vingers opgehaald vanwege het "tuitje" in het midden. 2) Schoonmaak. Het zeefje is niet goed los te maken. Een gepiel bij het leven. Iets ertussen steken is geen optie. Het deksel is niet goed te reinigen. Kortom: fijn apparaat maar Philips moet maar eens iets gaan verzinnen voor het verwijderen van het zeefje en het reinigen van het deksel....

jeanine80 11-10-2010

Dit apparaat is geweldig. Het is bijna nog eenvoudiger dan een maaltijdpotje openen en in de magnetron zetten.
Vandaag voor mijn 5 maanden oude dochtertje haar 1e maaltijd gemaakt, wortel-aardappelhapje, binnen 20 minuten 4 porties klaar (terwijl je je eigen eten kookt doet het apparaat zijn werk) wat een succes, het ging er zo in. Daarna voor morgen een appelmoesje gemaakt, binnen 6 minuten 2 porties klaar. De mixer mnaalt het echt zalfglad (...).
En de smaak: zoveel beter dan een potje. Kinderspel dus! En het is een prijzig apparaat maar als je je bedenkt dat ik uit 1 winterwortel en 1 aardappel 4 porties kan maken, dan heb je dit apparaat er zo uit (i.t.t. prijs van potjes). Ik zeg: Doen!

allejandro 15-06-2010

Een van mijn favoriete babyproducten! Omdat je kan stomen en pureren in 1 apparaat is de drempel om zelf te "koken" voor je baby erg laag. Het kost je weinig moeite met dit apparaat om alles zelf te bereiden dus waarom zou je je baby niet aan pure smaken laten wennen ipv al die toegevoegde smaakversterkers in kant-en-klare babypotjes? Ook daar niks mis mee, maar het zelf klaarmaken word je zo wel heel makkelijk gemaakt....

AngelaEngeltje 19-05-2010

Geweldig apparaat om babyvoeding te maken!
In tegenstelling tot de Beaba babycooker kan in deze gewoon het eten na het stomen in blijven zitten, je draait simpelweg de beker om en hakken maar!
Ideaal!
Enig nadeel is dat het vuil erg hecht aan de deksel en deze is wat moeilijker schoon te maken.
Maar een superfijn apparaat.

brigitte1708 24-02-2010

Erg tevreden met de stomer/mixer. Aangeschaft vanwege allergie bij ons kind. Eenvoudig in gebruik, makkelijk schoon te maken en snel een verse babyhap klaar met desgewenst dezelfde ingrediënten als wat wij zelf die dag eten zodat ze onze smaken ook leert waarderen. Groot voordeel t.o.v. zelf koken vind ik het stomen: hierdoor worden er meer vitamines/voedingsstoffen bewaard dan bij het koken in een pannetje. Receptenboekje is niet erg uitgebreid maar wel voor verschillende leeftijden, erg handig om een idee te krijgen van een maaltijd vlgns de schijf van 5. Ook geschikt voor tweelingen wat betreft de porties die er in kunnen. En makkelijk in gebruik, ook papa's en opa's/oma's hebben het zo door.