Philips Viva Collection HR2203/80 SoupMaker - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2203/80 SoupMaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

dogo 07-06-2020

Geweldige aanwinst in de keuken!

Lekker soepje, smoothie, compote met weinig voorbereiding. Geweldig apparaat, niet verwacht! Voor een gezin (2 volwassenen en 2 kinderen) een must! Samen even de keuken in om een half uurtje later de lekkerste dingen te eten. Favoriet: tomatensoep en bananen smoothie. Nog gezonde ook! Goed receptenboekje erbij geleverd! Niet twijfelen, gewoon aanschaffen en genieten!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • zeer eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• altijd porties voor 4 personen
  • te lekkere recepten!

Diana 25-04-2020

Snel stuk

Als de soepmachine het doet is het een geweldig apparaat, snel en gemakkelijk een verse bak soep. Helaas begon het apparaat na een jaar te haperen, stopte met werken en er gingen allerlei lampjes branden. Naar de reparatieservice van Phillips gestuurd, werd geretourneerd met de opmerking `voldoet aan fabriekseisen`. Weer in gebruik genomen en na twee maand hetzelfde euvel. Weer opgestuurd en weer hetzelfde antwoord. Valt me erg tegen van een goed merk

Angelique en Ronnie 31-01-2019

Lekker soepje in 18 minuten

Wat een fijn product. Binnen 20 minuten een heerlijk soepje op tafel met alle ingrediënten die jij lekker vind. Grote stukken groenten wel kleiner snijden. Alle ingrediënten in de kom, bouillontablet en water erbij en het machine doet de rest. Of je nu een gladde soep wilt, of een boerensoep, het kan allebei. Ook voor het maken van compotes en smoothies. Enigste minpunt is dat ik het niet eerder heb gekocht.

Pluspunten

• Lekkere soep in 18 minuten
  • Piepje als de soep klaar is
  • Gladde en boeren soepen
  • Smoothies en compotes is een handomdraai
  • Makkelijk in gebruik en schoon te maken

Minpunten

• Had al veel eerder moeten kopen