Tefal Mastermix BL850D blender - Reviews

Inhoud mengbeker
2,2 liter

Mamaloes 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima mixer

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Prima apparaat, mixt alles goed fijn. Heeft diverse functies en is makkelijk te bedienen. Pluspunt is dat de mixer met een beetje sop een zelfreinigende functie heeft, handig om dit gelijk te doen na een smoothie omdat hij dan gelijk weer schoon is. Als je lang achter elkaar mixt dan ruik je de blender, dit is een minpunt. Ik heb er soepen, smoothies en babyvoeding mee gemaakt en dat ging allemaal snel en was goed gemalen. Zelfs heel lijnzaad maakt hij helemaal fijn. Ik vind het een mooie mixer, is niet heel groot. Ook is hij niet zwáar en makkelijk te verplaatsen indien gewenst. Ik zou het product iedereen aanraden. De prijs vind ik wel wat aan de hoge kant. Ik ben er erg blij mee

Pluspunten

• Mixt heel fijn
  • Veel vermogen

Minpunten

• Ruikt als hij lang aan staat

arjanmeun 10-11-2016 Product paar weken in bezit

oerdegelijke slimme machine

Totaal verrast was ik door de Tefal Mastermix blender! Ik was gewend aan een hoop herrie en matige resultaten van m'n oude blender maar nu was 'blenderen' een totaal andere beleving. Volledig automatisch werd m'n product bereid en zelfs schoonmaken gaat via een programma. Naast de hoge kwaliteit, de uitstekende prestaties moet ik ook het design nog roemen, een echte glazen kan op een stevige basis staat prachtig in onze keuken

Pluspunten

• design
  • robuust
  • geautomatiseerd

Willemijne 02-11-2016 Product paar weken in bezit

Alleshakker met veel herrie!

Fantastische alleshakker die doet wat hij moet doen. Alles hakken en mixen wat je kunt bedenken. Soms restjes onderin, heel klein gat in het deksel waar eten /vocht uit kan ontsnappen... Super fijn ding, met handige schoonmaak functie!

Pluspunten

• Multi hakker

Minpunten

• Enorme herrie maakt hij

Marijke 02-11-2016 Product paar weken in bezit

fijne disign blender

De blender is over het algemeen erg Fijn in gebruik. De kan heeft veel volume wat eg handig is en het glas is dik zodat het goed tegen warme vloeistoffen kan. Hierdoor is de kan wel erg zwaar. De blender ziet er mooi uit en staat goed op het aanrecht, het is een echte "eye catcher". De draaiknop vind ik persoonlijk een beetje gammel. De blender heeft wel veel power en kan met gemak ijs crushen. Maar een lage stand kan ook wat soms ook weer erg handig is. Ik heb er verse tomaten soep mee fijn gemalen, zo heel vanuit de pan in de blender. Ideaal! Wat ik iets minder vind is dat de kan los op de blender staat, je kan hem niet vast klikken. Je moet de kan dus goed vast houden als je de deksel eraf wilt halen en met warme vloeistof erin is dat niet handig. Wat is echt geweldig vind is het wasprogramma! Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• grote kan/veel volume
  • afwasprogramma
  • krachtig

Minpunten

• zware kan
  • kan staat los in blender
  • gammele draaiknop

Riez 28-10-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige blender

Sinds een aantal weken heb ik deze blender in mijn bezit. Voorheen maakte ik smoothies met een zogenaamde hand blender. De gerechten die ik met deze Tefal blender gemaakt zijn waren vooral smoothies voor mijn gezin. Deze smoothies vallen erg in de smaak. Vooral mijn oudste zoon vond ze lekkerder dan diegene die ik altijd met de hand blender maakte. De glazen beker waarin je de ingrediënten doet is erg gemakkelijk in gebruik en is makkelijk af te wassen. De 1400 watt is perfect en mixt de smoothies perfect. Er zit zelfs een speciale smoothie knop op het apparaat. De glazen kan en het makkelijke afwassen hiervan vind ik echt twee pluspunten. De knop waarmee je de snelheid regelt en de juiste stand voor bijvoorbeeld de smoothies voelt een beetje goedkoop aan, maar doet wat hij moet doen. Ik heb deze blender ook aanbevolen bij mijn broer en die is er ook zeer tevreden mee.

Pluspunten

• 1400W
  • Glazen kan

Minpunten

• Knop voelt goedkoop aan

Natascha 24-10-2016 Product paar weken in bezit

Supermakkelijk in gebruik

Een aantal maanden geleden begon ik met het ontbijten met smoothies, ik kocht een goedkope blender en dacht dat dat wel prima was. Een tijdje geleden vond ik dat het wel tijd werd voor een volwassen blender. Ik heb nu de Tefal Mastermix in mijn bezit en deze is op alle fronten geweldig. Ik verwachtte een prima blender met als extra optie de smoothiefunctie. Toen ik de blender thuis kreeg vond ik het design ook erg mooi. De tefal staat mooi op het aanrecht en de zuignapjes aan de onderkant vind ik ook erg handig. Ik maak sindsdien in ieder geval iedere ochtend mijn smoothies en de mesjes zijn superscherp! geen stukjes fruit meer ! Ook heb ik er al meerdere malen andere dingen in gemaakt (bananenijs van bevroren bananen, dadels en noten kleiner maken etc.). Alles is mogelijk met de blender. De Icecrusher is fantastisch, de mesjes stoppen om de zoveel seconden zodat alles even naar beneden zakt en die stukken ook worden gesneden ;). Ik raad deze blender echt aan! Hij is niet goedkoop , maar je krijgt zeker waard voor je geld!

Pluspunten

• meerdere opties
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• zwaar

Mieke 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte Smoothies

Gekocht omdat ik een grote keukenmachine heb die ik voornamelijk gebruik voor het maken van smoothies en pureren van soepen en graag iets kleiners en mooier op mijn aanrecht wil hebben. De stevige glazen kan past meteen op de blender, je hoeft niet te draaien of vast te klikken . De bevroren onderdelen voor mijn smoothies maak ik eerst fijn met de voorgeprogrameerde stand en dit doet de blender perfect . Daarna de vloeistof erbij en met de smoothie stand heb je ook een smoothie die zeer luchtig is. De glazen kan is na gebruik makkelijk schoon te maken . De blender staat zeer stevig en vast op het aanrecht . Ook het pureren van soepen gaat goed . Het enige minpuntje vind ik dat hij nogal al wat geluid produceert.

Pluspunten

• Perfecte smoothies en soepen
  • Makkelijk in gebruik
  • Staat zeer stabiel

M 22-10-2016 Product paar weken in bezit

Stijlvolle functionele blender

Stijlvolle blender die door zijn mooie vormgeving ook nog eens mooi staat in de keuken.
De blender heeft een eenvoudige bediening, alleen het plaatsen van de blend-kan is een feestje, geen ingewikkeld indraai systeem maar gewoon inzetten en klaar. Door de hitte bestendige kan is kokend hete soep direct te blenden en aangezien ik vrij regelmatig soep maak ik dit voor mij ideaal. De standen op de mixer staan duidelijk aangegeven en zelfs op de minst harde stand maakt hij de soep al goed fijn.
IJsblokjes zijn geen probleem maar ook bevroren bananen en ander bevroren fruit doe hij moeiteloos. In een handomdraai maakt hij een iced smoothie waarbij vooral het gelijkmatig 'smoothen' hem goed af gaat. Klein puntje van kritiek is de losse rubberen ring die je steeds opnieuw moet plaatsen indien je de blender helemaal uit elkaar haalt voor grondige reiniging, bijvoorbeeld na het maken van soep

Pluspunten

• Vormgeving
  • Functionaliteit

Minpunten

• Reiniging mengkom

Taartenmiep 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige herrieschopper

Deze blender is groot en krachtig. Door de zware glazen kan is hij vrij lomp maar kan daardoor wel warme vloeistoffen aan. Hij blender gemakkelijk alles tot een gladde substantie. Superscherpe messen, wel oppassen met in de kan bevestigen. Hij maakt heel veel geluid wat mij enorm tegenstaat, mijn app meet 78 decibel.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Blender alles makkelijk glad

Minpunten

• Lomp
  • Herrie