Bosch MMB66G3M - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,3 liter

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Frank 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prima blender, maar laat stukjes achter

De Bosch aangeschaft als vervanger van een hele goedkope blender die zijn tijd echt gehad had. Heel fijn om ook ijs te kunnen crushen en soep te kunnen maken. Wat wel opvalt is dat bijvoorbeeld met smoothies vaak nog wat grotere stukjes achterblijven. Iets langer laten draaien zou je zeggen, maar dat werkt niet echt.
Het is niet echt een "probleem" maar mijn hele goedkope blendertje deed dat dus niet.

Verder vind ik hem heerlijk solide, fijn dat het mes los kan, systeem werkt ook makkelijk, past in de vaatwasser.
Vast en los maken van de kan gaat wat zwaar (maar zit dan ook wel goed veilig vast). Kan ook nieuwigheid zijn.
Als het niet voor de stukjes was zou ik het echt een dikke 9 vinden.

Er zit overigens een filter bij, maar ik vind zelf bijvoorbeeld vruchtvlees wel fijn dus die gebruik ik niet. Met stukje bedoel ik ook echt een blokje van zeg 1 bij 1 centimeter.

Pluspunten

• Voelt solide aan
  • Makkelijke bediening
  • Makkelijk uit elkaar halen, en hop in de vaatwas

Minpunten

• Laat ook na vrij lang mixen stukjes achter
  • Pak soms niet goed mee wat bovenin zit

Jan 25-06-2017 Product paar dagen in bezit

Klasse apparaat

Het apparaat straalt kwaliteit uit en dat levert hij ook, simpele maar degelijke bediening. Het geheel staat op vier rubberen pootjes wat het voordeel geeft geen verdere geluiden cq. trillingen te ervaren, ook is hierdoor de schenkkan gemakkelijk met één hand los te koppelen, het motordeel blijft staan waar hij staat. Het weer terugplaatsen van de schenkkan gaat ook erg gemakkelijk door de indicatoren op zowel de schenkkan met het daarop bevestigde schoepen/messen-deel. Ook de bijgeleverde accessoires zoals het pulpfilter zijn gemakkelijk te (ont)koppelen en net als de schenkkan makkelijk en goed te reinigen. Al met al een aanrader en ook een aanwinst voor op het aanrecht.

Pluspunten

• Mooie en solide apparaat
  • Maakt opvalllend weinig geluid
  • Erg makkelijk te reinigen

Aad stam 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

mijn nieuwe blender typ Bosch mmb66g3m

een geweldig Blender met voldoende watt om heerlijke smooties te maken geen probleem met het te vermalen fruit en groentes

Pluspunten

• high speed
  • schoon maken

Karel 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijke gebruiksaanwijzing

Ik heb dit product gekozen, omdat mijn vorige blender kapot was gegaan en deze blender is veel sterker en toch geruislozer en is veel makkelijk schoon te maken.

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Helaas, niet afgestemd op RECHTS HANDIGEN

Miquel 23-05-2017 Product paar weken in bezit

SilentMIxx Pro

Gewoon mooi en functioneel, BOSCH het blijft mijn merk , ik heb alles van BOSCH

makkelijk in gebruik, door duidelijke gebruiksaanwijzing
maakt weinig geluid
smoothie-inzetstuk heel fijn

Femke 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Smoothies in een handomdraai

Geweldig apparaat, ik ben heel blij met deze aankoop. De glazen kan is mooi groot zodat alle ingrediënten er makkelijk in kunnen, het filter is een uitkomst tegen pitjes in je smoothie, het hoge vermogen zorgt ervoor dat de smoothie in no time klaar is. Ondanks het hoge vermogen maakt het apparaat weinig herrie. Perfecte vervanger van het apparaat van een ander merk met ongeveer dezelfde specificaties dat we hiervoor hadden, maar dat al binnen de garantietermijn onvervangbaar stuk was.

Pluspunten

• Grote kan
  • Filter tegen pitjes
  • Makkelijk schoonmaken
  • Extra meegeleverde hakmolen

Sandra 23-12-2016 Product paar weken in bezit

Veelzijdige sterkte en vooral stille blender

Mooi design wat netjes staat in de keuken, veelzijdige blender, je kan er sausjes mee maken, mee hakken, shakes maken, smoothies maken en ook soep! Mooie grote kan, kan veel in, makkelijk schoon te maken, makkelijk in en uit elkaar te halen. Lekkere krachtige blender, meerdere standen en veel stiller ten opzichte van de meeste blenders. Erg fijn als je hem s'ochtends wilt gebruiken en niet iedereen wakker wilt maken.
Bijna alles kan in de vaatwasser, ook erg fijn (messen worden afgeraden om in vaatwasser te doen).

ot 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

een krachtige en stille blender

Echt een aanrader een hele sterke 900 watt motor en ook heel stil voor een blender.Ook wat fijn is de meegeleverde hulpstukken.

Pluspunten

• sterke motor
  • still
  • hulpstukken

Micky 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

eenvoudig schoonmaken, stabiel, stille motor

Na aanschaf positieve indruk van eenvoudige bediening, gemakkelijk schoonmaken van de messen en relatief stil in gebruik, vergeleken met eerdere blender.

Pluspunten

• stabiliteit
  • reinigen

Minpunten

• omschrijving 2,3 ltr is werkelijk 1,5 ltr

Elly 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine met bruikbare hulpstukken, krachtige motor

Gekozen voor dit product om zijn krachtige motor en variabele snelheden. De bijgeleverde hulpstukken zijn praktisch. Deze blender is een must in iedere keuken als je van een goede bereiding houd. De onderdelen zijn eenvoudig te reinigen en zelfs vaatwas bestendig.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • variabele snelheid
  • Glazen blenderkan

Minpunten

• kost iets meer

Olaf 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en snel

Makkelijk schoon te maken door dat je de bodem kan verwijderen. Voor een blender is deze stil en heeft een grote kan.
Deze is erg robust. Nadeeltje daarvan is het gewich

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • meerdere functies
  • stil

Minpunten

• zware kan

willem 24-11-2016

Tevreden

Het apparaat is gemakkelijk te bedienen en schoon te maken. De shakes worden echter minder luchtig in vergelijking met onze vorige blender.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl