Bosch MMB66G3M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB66G3M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Cees 06-12-2019

Perfecte Blender

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Nu heb ik hem twee maanden in gebruik en ben er dik tevreden mee.
Is rustig in verbruik en doet wat het moet doen.
Makkelijk schoon te maken d.m.v de messen die je apart kan verwijderen.
Prijs kwaliteit verhouding is goed, dus geen blender van twintig Euro aanschaffen waar je dan later weer spijt van gaat krijgen.

Pluspunten

• rustig
  • makkelijk in onderhoud
  • veilig

Minpunten

• geen

Ferry Kiepe 05-07-2019

Kwaliteit

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Ik heb deze blender gekocht vanwege de kwaliteit en stilheid. Na anderhalf jaar trad er
Een lekkage op en dat lag aan de breuk van 2 schroeven van de manchet in combinatie met een breuk van het glas van de blender. De kwaliteit is duidelijk niet die ik van een dure Bosch blender verwacht

Pluspunten

• Geluid
  • Blender

Minpunten

• Kwaliteit
  • Duurzaamheid

interwad 21-01-2018

top apparaat, betrouwbaar,stil

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Zoals gewend van BOSCH, een top apparaat, betrouwbaar,is stil , robuust en makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• stil
  • makkelijk schoon te maken

Bas van Genderen 21-01-2018

Heel krachtig maar lekker stil!

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Ik gebruik hem dagelijks en ben erg tevreden. Zowel fruit als groentesmoothies, ook met noten, zijn snel gemaakt. En omdat ik om half zes al ontbijt maak, zijn mijn buren vast blij dat hij zo heerlijk stil is.

Pluspunten

• snel weer schoon
  • stil
  • krachtig
  • ook harde ingrediënten (ijs, noten) zo klaar

Remco 29-12-2017

complete blender

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Degelijke Blender voor een prima prijs. Voelt stevig aan. Geen rammelende knoppen of moeilijk uit elkaar te halen om hem schoon te maken.

Pluspunten

• kwaliteit/prijs
  • robuust
  • ook sap maken
  • mooi

Mike 27-12-2017

Goede blender

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Mooi product, doet wat die moet doen. warm en koude dranken geen probleem. maakt weinig geluid voor een blender.

Pluspunten

• mooi design
  • weinig geluid
  • makkelijk schoon te maken na gebruik.

Minpunten

• wel iets aan de grote kant

Arjen van Krimpen 18-12-2017

Fruit en Groenten inname verdubbeld

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Heb deze blender gekocht omdat ik moeite heb met genoeg fruit en groenten te eten. Had veel spijsverterings problemen, en nu na 4dagen deze blender gebruikt te hebben begin ik het verschil te merken. Een plezierige ontdekking is dat je op een makkelijke en leuke manier onbewust dubbel of meer zoveel groenten en fruit binnen krijgt. Je gooit een mix van schoon gemaakte groenten en fruit in de blender, en draait aan de knop een minuutje en klaar. Ik kwam erachter dat ik veel te veel smoothie maakte en toen ben ik dit maar in porties gaan verdelen in de koeling. Nu heb ik verdeeld over de dag een 3 tot 5 glazen lekker en gezonde smoothie voor als ik honger krijg. 1 zo'n glas van 0,2L stilt zo enorm goed de honger dat ik het idee heb hier ook ook gezonder te kunnen snacken. Kan deze BOSCH ondanks het plastic in het ontwerp goed aanraden. Is stabiel en de messen die doen hun werk wel. Schijnbaar krijg ik 30euro cashback korting toen ik dat ding aanschafte, daar moet ik nog op wachten. Het enigste min punt is dus het plastic gevoel van de draaiknop en heel misschien voor de mensen met slappe armpjes.. de wat heavy zware glaskan want die is OER degelijk. Daar gaat 1,5L in en een beetje extra.

Pluspunten

• Motor sterkte
  • Sterke glazen kan uit technisch glas.

Minpunten

• plastic draaiknop gevoel ??

Tino 07-12-2017

Krachtige blender

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Na jaren een Philips blender te hebben gebruikt nu de Bosch MMB66G3M aangeschaft. Wat een verschil. Deze machine is zo krachtig met zijn 900 W motor. Daarnaast staat deze prachtig op ons aanrecht. Een aanrader.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Vormgeving

Minpunten

• Een wat duurdere blender

Argishti 30-11-2017

Excellent Blender !

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Excellent Blender , no noise at all as stated "Silent MIx".Various options of blending Fruits, Ice ,Nuts.

L. Pieters 04-11-2017

Werkt snel en stil!

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Ben erg enthousiast over deze blender die ik nu een paar dagen heb. Hij werkt makkelijk en razendsnel. Heb er inmiddels zowel smoothies als soep meegemaakt en was binnen no time goed en grondig geblend. Hij is ook verbazingwekkend stil, en dat is erg fijn als je 'm vroeg in de ochtend gebruikt om je ontbijt mee klaar te maken! Het schoonmaken gaat ook erg makkelijk. Het onderste deel met de mesjes kun je er met een klik uithalen en makkelijk afspoelen. Geen vieze randjes meer dus. Op alle fronten een ontzettend fijne blender....erg blij mee!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Erg stil
  • Makkelijk uit elkaar te halen om schoon te maken.

Jan 25-06-2017

Klasse apparaat

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Het apparaat straalt kwaliteit uit en dat levert hij ook, simpele maar degelijke bediening. Het geheel staat op vier rubberen pootjes wat het voordeel geeft geen verdere geluiden cq. trillingen te ervaren, ook is hierdoor de schenkkan gemakkelijk met één hand los te koppelen, het motordeel blijft staan waar hij staat. Het weer terugplaatsen van de schenkkan gaat ook erg gemakkelijk door de indicatoren op zowel de schenkkan met het daarop bevestigde schoepen/messen-deel. Ook de bijgeleverde accessoires zoals het pulpfilter zijn gemakkelijk te (ont)koppelen en net als de schenkkan makkelijk en goed te reinigen. Al met al een aanrader en ook een aanwinst voor op het aanrecht.

Pluspunten

• Mooie en solide apparaat
  • Maakt opvalllend weinig geluid
  • Erg makkelijk te reinigen

Aad stam 19-06-2017

mijn nieuwe blender typ Bosch mmb66g3m

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

een geweldig Blender met voldoende watt om heerlijke smooties te maken geen probleem met het te vermalen fruit en groentes

Pluspunten

• high speed
  • schoon maken

Karel 02-06-2017

Duidelijke gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Ik heb dit product gekozen, omdat mijn vorige blender kapot was gegaan en deze blender is veel sterker en toch geruislozer en is veel makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Geluid
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Helaas, niet afgestemd op RECHTS HANDIGEN

Miquel 23-05-2017

SilentMIxx Pro

Gewoon mooi en functioneel, BOSCH het blijft mijn merk , ik heb alles van BOSCH

makkelijk in gebruik, door duidelijke gebruiksaanwijzing
maakt weinig geluid
smoothie-inzetstuk heel fijn

Frank 05-05-2017

Prima blender, maar laat stukjes achter

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

De Bosch aangeschaft als vervanger van een hele goedkope blender die zijn tijd echt gehad had. Heel fijn om ook ijs te kunnen crushen en soep te kunnen maken. Wat wel opvalt is dat bijvoorbeeld met smoothies vaak nog wat grotere stukjes achterblijven. Iets langer laten draaien zou je zeggen, maar dat werkt niet echt.
Het is niet echt een "probleem" maar mijn hele goedkope blendertje deed dat dus niet.

Verder vind ik hem heerlijk solide, fijn dat het mes los kan, systeem werkt ook makkelijk, past in de vaatwasser.
Vast en los maken van de kan gaat wat zwaar (maar zit dan ook wel goed veilig vast). Kan ook nieuwigheid zijn.
Als het niet voor de stukjes was zou ik het echt een dikke 9 vinden.

Er zit overigens een filter bij, maar ik vind zelf bijvoorbeeld vruchtvlees wel fijn dus die gebruik ik niet. Met stukje bedoel ik ook echt een blokje van zeg 1 bij 1 centimeter.

Pluspunten

• Voelt solide aan
  • Makkelijke bediening
  • Makkelijk uit elkaar halen, en hop in de vaatwas

Minpunten

• Laat ook na vrij lang mixen stukjes achter
  • Pak soms niet goed mee wat bovenin zit

Femke 03-01-2017

Smoothies in een handomdraai

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Geweldig apparaat, ik ben heel blij met deze aankoop. De glazen kan is mooi groot zodat alle ingrediënten er makkelijk in kunnen, het filter is een uitkomst tegen pitjes in je smoothie, het hoge vermogen zorgt ervoor dat de smoothie in no time klaar is. Ondanks het hoge vermogen maakt het apparaat weinig herrie. Perfecte vervanger van het apparaat van een ander merk met ongeveer dezelfde specificaties dat we hiervoor hadden, maar dat al binnen de garantietermijn onvervangbaar stuk was.

Pluspunten

• Grote kan
  • Stil
  • Filter tegen pitjes
  • Makkelijk schoonmaken
  • Extra meegeleverde hakmolen

Sandra 23-12-2016

Veelzijdige sterkte en vooral stille blender

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Mooi design wat netjes staat in de keuken, veelzijdige blender, je kan er sausjes mee maken, mee hakken, shakes maken, smoothies maken en ook soep! Mooie grote kan, kan veel in, makkelijk schoon te maken, makkelijk in en uit elkaar te halen. Lekkere krachtige blender, meerdere standen en veel stiller ten opzichte van de meeste blenders. Erg fijn als je hem s'ochtends wilt gebruiken en niet iedereen wakker wilt maken.
Bijna alles kan in de vaatwasser, ook erg fijn (messen worden afgeraden om in vaatwasser te doen).

ot 12-12-2016

een krachtige en stille blender

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Echt een aanrader een hele sterke 900 watt motor en ook heel stil voor een blender.Ook wat fijn is de meegeleverde hulpstukken.

Pluspunten

• sterke motor
  • still
  • hulpstukken

Micky 06-12-2016

eenvoudig schoonmaken, stabiel, stille motor

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Na aanschaf positieve indruk van eenvoudige bediening, gemakkelijk schoonmaken van de messen en relatief stil in gebruik, vergeleken met eerdere blender.

Pluspunten

• stabiliteit
  • reinigen

Minpunten

• omschrijving 2,3 ltr is werkelijk 1,5 ltr

Elly 01-12-2016

Goede machine met bruikbare hulpstukken, krachtige motor

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Gekozen voor dit product om zijn krachtige motor en variabele snelheden. De bijgeleverde hulpstukken zijn praktisch. Deze blender is een must in iedere keuken als je van een goede bereiding houd. De onderdelen zijn eenvoudig te reinigen en zelfs vaatwas bestendig.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • variabele snelheid
  • Glazen blenderkan

Minpunten

• kost iets meer

Olaf 20-11-2016

Stil en snel

Geschreven voor: Bosch MMB66G3M

Makkelijk schoon te maken door dat je de bodem kan verwijderen. Voor een blender is deze stil en heeft een grote kan.
Deze is erg robust. Nadeeltje daarvan is het gewich

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • meerdere functies
  • stil

Minpunten

• zware kan