Philips AVENT SCF875

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCF875 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Sven 19-11-2020

Alles in 1

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Erg duur dat wel maar je hebt dan ook alles in 1.
We zijn er erg blij mee en kunnen mooi snel een hele voorraad voedsel maken in invriezen.

Enige nadeel is wel: en ik snap niet dat iedereen hier zegt dat het apparaat makkelijk schoon te Maken is want dat is het totaal niet.. erg slecht over nagedacht.
Er zit een dubbele bodem in de kan wat logisch en nodig is voor het stoomproces natuurlijk maar je Kan de bodem niet los draaien of klikken waardoor overal water achter blijft zelfs in het handvat van De Kan....

Naar mijn idee onstaat er na een poosje misschien wel schimmel of in ieder geval erg vuil water in alle plekken waar je niet bij kunt komen. en dat wil je niet als je bezig bent met babyvoedsel te maken.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Goede stevige kwaliteit

Minpunten

• Erg slecht schoon/droog te maken
  • Prijzig
  • Verkleurd snel

Ela Dikilitas 03-07-2017

Simpel en snel in gebruik

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Het ziet er mooi en klein uit dus op het aanrecht niet storend. Het gebruik is heel makkelijk en binnen 20 minuten heb je een maaltijd klaar. Zodra het stomen klaar is hoor je een piepje dus je hoeft er niet eens op te wachten.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Het kan allemaal in de vaatwasser
  • Er zit een voedigsbakje en lepel bij

Minpunten

• Sommige delen verkleuren van de groente

San 24-06-2017

Avent stoom blender

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Zeer tevreden met de avent stoom blender.
Super gemakkelijk en handig om baby voeding mee klaar te maken.

M Verweij 30-05-2017

Fijn apparaat, op verkleuring en vocht in compartimenten na

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Heel fijn apparaat om mee te werken, erg eenvoudig. Tussendoor doe je je ding, je hoeft er niet bij te blijven als hij gaat stomen. Is hij klaar, dan schakelt hij zich uit en wacht op jou voor de volgende stap, het blenden.
Nadeel is het verkleuren van de witte plastic onderdelen en dat er vocht tussen de kan en de witte omhuizing blijft zitten.
Duur, maar voor ons toch de moeite waard.
De bewaarkannen gebruiken we trouwens niet, wij doen alles in Avent (borst)voedings bekers en ontdooien het bijtijds en verwarmen au bain marie of via magnetron. Werkt ook prima en is goedkoper.

Pluspunten

• gemak

Minpunten

• verkleuring wit plastic
  • vocht tussen kan en behuizing
  • prijs, maar toch de moeite waard

Tijne 09-02-2017

Direct klaar voor gebruik

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Pas 1 keer gebruikt dus kan nog geen hele goede beoordeling schrijven, maar met de snelstarthandleiding vanmorgen in een handomdraai de eerste batch hapjes gemaakt. Super!

Corina1981 20-01-2017

Tweede baby, tweede aparaat, heel blij mee

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Prima apparaat, makkelijk in gebruik en makkelijk om schoon te maken. Ik heb de vorige model ook gehad en ik vind deze mooier (grijs in plaats van groen en nieuw design) en lijkt ook meer robust.

Marijn 19-01-2017

Kind blij, mama blij :-)

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Mijn baby is dol op de hapjes die makkelijk te bereiden zijn met het apparaat. Stomen en pureren in een scheelt tijd en dat is fijn.

Sharisa 16-01-2017

Handige babycook

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Super handig apparaat vanwege de vele functies (ontdooien, stomen, opwarmen en blenden). Vanwege de grootte ideaal voor het maken van meerdere porties om in te vriezen die je vervolgens met de babycook weer kunt ontdooien ;-)
Fraai design!

Pluspunten

• Fraai design
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel functies

Rover 14-01-2017

Gemak

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Zeer handig product voor het bereiden van voeding voor je baby. Eerste keer is even ontdekken, maar je kan het niet fout doen. Product is zeer handig door combinatie van stomen en hakken. Hierdoor snel in gebruik en geen geknoei. Ook gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Snel
  • Gemakkelijk
  • Geen geknoei

Minpunten

• Hoeveelheid per keer is iets beperkt

Carla67 13-01-2017

Ik kan niet meer zonder!

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

De babycooker is heel er handig in gebruik. Je hoeft niet meer lang te wachten tot water kookt en dan daarna ook nog eens alles pureren. Ik zou op dit moment niet meer zonder kunnen. Met 20 min heb ik een prakje voor mijn dochter klaar.
Bij sommige soorten voeding is het jammer dat het stoomvocht opgevangen wordt. Bijvoorbeeld bij het fruit maakt dat de puree heel erg waterig. Bij de groentehapjes is het wel weer heel erg handig om het stoomvocht te kunnen gebruiken.
Als je voor meerdere dagen tegelijk wilt koken en je kindje eet al wat meer, dan heb je te weinig ruimte in het reservoir.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk schoon te maken
  • stomen en blenden in een keer zonder overscheppen

Minpunten

• kleine hoeveelheden
  • stoomvocht wordt automatisch opgevangen

Nienke321 12-01-2017

Fijn apparaat dat zeer gebruiksvriendelijk is

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

De babyvoedingmaker is zeer gebruiksvriendelijk. Letterlijk in een handomdraai kun je zowel stomen als blenden. Je snijdt de groente en of fruit in stukjes, doet de benodigde hoeveelheid water in het apparaat en stelt de stoomtijd in, zodra hij klaar is draai je de maatbeker om en maal je het in de gewenste structuur fijn. Vaak maak ik meerdere porties tegelijk en vries ik het in voor een andere dag. Het apparaat is redelijk snel klaar, als ik voor onszelf kook doe ik voor mijn zoontje zijn groente in de stomer en zodra ons eten klaar is, is dat voor hem ook klaar zonder dat je er naar om hoeft te kijken. Alle onderdelen mogen in de vaatwasser maar zijn ook met de hand eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk schoon te maken
  • Maakt niet veel geluid

Nicolklg@hotmail.com 11-01-2017

Erg makkelijk om gezonde babyvoeding te maken.

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Erg fijn apparaat om gezonde babyvoeding mee te maken. Je doet het eten in de kan, doet water in het stoombakje en stelt de tijd in en hij stoomt de voeding gaar. Als het gaar is piept hij waardoor je de kan even omdraait en het eten pureert. Erg fijn dat je zo makkelijk gezonde babyvoeding kunt maken!

Pluspunten

• Erg makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Lovely 11-01-2017

Fijn apparaat om baby voeding mee te maken.

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Ideaal dat je kan stomen en vrijwel direct kan blenden. Terwijl ik eten voor mijzelf maak kan ik tegelijk een hapje voor mijn zoon maken of ontdooien en opwarmen.
Voorheen maakte ik baby hapjes door groenten te koken en met een staafmixer fijn te malen. Met de 4-in-1 babyvoedingmaker kan dat met een apparaat. Het geeft ook een beter resultaat. Ik hoef ook minder schoon te maken en daardoor ben ik minder tijd kwijt.

Pluspunten

• Tijd besparend
  • Stomen, draaien, blenden en klaar
  • Voldoende capaciteit om meerder voedingen te maken
  • Recepten boekje

Minpunten

• Verkleurd na een keer wortelen maken
  • Er blijft water achter in de kan na schoonmaken

Jolien88 10-01-2017

gezond en snel

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Ik ben heel blij met de babyvoeding maker.
Hij is snel, gezond en ondertussen kan je nog iets anders gaan doen.
Je haalt er meerdere hapjes uit waardoor je voor andere dagen al een hapje klaar hebt.
Er zit een handig receptenboek bij waar je ideeen uit kunt halen met gezonde maaltijden. Daar staan ook recepten in waar ik niet zo snel aan zou denken wat je dus meer variatie geeft.
Ik ben zeer tevreden met dit apparaat!

Pluspunten

• gezond
  • snel
  • makkelijk schoon te maken
  • Piept wanneer hij klaar is

Minpunten

• wortels trekken in het witte plastic

Jet35 09-01-2017

Makkelijk de eerste hapjes maken!

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Ik gebruik de 4-in-1 babyvoedingmaker sinds kort om de eerste hapjes voor mijn dochter van 5 maanden te maken. Mijn eerste ervaringen zijn goed: het product is makkelijk in gebruik, goed schoon te maken en neemt niet te veel ruimte in op het aanrecht.

Tot dusver heb ik alleen één groente per keer gedaan en dat gaat heel makkelijk. Ook fijn dat je ondertussen andere dingen kan doen. Daarnaast heb ik zo in één keer voor meerdere avonden de hapjes. Het eten is wel erg heet als het klaar is, dat lijkt mij wel onhandig als je het hapje meteen wilt geven.

Het is wel jammer dat het plastic wat verkleurd is na één keer wortels bereiden.

Ik ben benieuwd hoe het straks gaat als ik echt maaltijden wil bereiden maar ik denk dat dit ook gemakkelijk zal gaan. Wel jammer dat je de rijst of pasta apart moet koken.

Kortom een mooi product dat zeker helpt om gezonde maaltijden voor mijn baby te maken zonder dat dit veel tijd kost.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Meerdere hapjes in een keer
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• Verkleurd na wortels
  • Geen pasta en rijst koken

meekjuh 09-01-2017

Ideaal voor drukke huishoudens

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Ik vind de 4 in 1 babyvoeding maker geweldig! Makkelijk in gebruik, duidelijke uitleg met pictogrammen maakte het nog gemakkelijker. Ook het schoonmaken/ uit elkaar halen gaat gemakkelijk en soepel.
Het fijnste vind ik vooral dat je je handen vrij hebt om andere dingen te doen terwijl het hapje voor je kindje klaar wordt gemaakt. Ik heb diverse recepten die die je erbij krijgt uitgeprobeerd en alles was goed gaar. Het meegeleverde invries/bewaar bakje van 120 ml vind ik ook super! Precies genoeg voor mijn kindje en het ontdooien werkt ook top! De enige 2 nadelen vind ik dat wortel/zoete aardappel een gelige aanslag geeft op het stoomgedeelte en dat je goed moet opletten hoe je de rubberen rand van het stoom gedeelte goed om erop doet, anders heb je het water overal. Maar boven alle ben ik dik tevreden en raad ik iedereen de babyvoeding maker aan!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • duidelijke uitleg met pictogrammrn
  • compact
  • geluidsignaal als het klaar is
  • Leuke recepten en tips inbegrepen

ddgg 09-01-2017

Voedingmaker

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Ik heb de 4 in 1 babyvoedingmaker nog niet heel lang in huis. Ik heb hem nu een paar keer gebruikt voor de prutjes voor mijn 6 maanden oude zoon.
Ik moest goed naar de handleiding kijken om te weten waar alle onderdelen voor dienen. Nu ik het weet vind ik het een heel handig apparaat. Groenten snijden, groenten erin, aanzetten, dan piept ie, draai ik hem om, even blenden en voilà klaar. Heel makkelijk allemaal.
Nu ben ik niet een grote voorstander van plastic voor mijn baby. Dus ik vind het jammer dat de bak waar het eten in gaat niet van glas is.
Je hebt ook wel wat ruimte nodig op je aanrecht, want het is een groot apparaat.
Wat leuk is, is dat er een receptenboekje bij zit.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Gezond

Minpunten

• Veel plastic

Denise1988 09-01-2017

Ideaal apparaat voor het maken van verse hapjes voor je baby

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

De Philips 4-in-1 gezonde babyvoedingmaker is een ideaal apparaat voor het bereiden van verse groenten & fruit hapjes! Ik gebruik hem elke dag. Binnen 15 minuten heb je een heerlijke maaltijd voor je kind klaargemaakt zonder het in de gaten te hoeven houden of er bij te moeten blijven. Het gedeelte waar de voeding in gaat is ruim genoeg om er bv ook pasta sausen in te maken voor de rest van het gezin. Bij andere voeding stomers/blenders maakt het blenden nogal wat herrie, dat is bij deze variant totaal niet het geval. Ook is het apparaat eenvoudig schoon te maken door dat alle onderdelen apart in de vaatwasser kunnen. Er zijn geen plekken waar je moeilijk bij komt. Buiten dat ziet het apparaat er ook nog eens modern uit en neemt het niet veel plek op je aanrecht in beslag. Ik vind het een echte aanrader!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Maakt nauwelijks geluid

Debskuh 09-01-2017

Makkelijk zelf voeding te maken!

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Super handig apparaat voor het maken van voeding voor je kindje.
Makkelijk in gebruik.
En je kan ondertussen iets anders doen, het zoemertje geeft aan wanneer deze klaar is

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • 1 handeling alles uit te voeren
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• Kunstof verkleurd
  • Geen pasta en rijst in te koken

seip 09-01-2017

1 woordt super

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

mooi appartaat handig ingebruik past prima in onze keuken en onze zoon vind het eten heerlijk nu hoeven we geen potjes meer te kopen

Pluspunten

• handig in gebruik
  • maakt ook pasta klein

anne90 09-01-2017

philips babyvoedingmaker

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Ik heb de philips babyvoedingmaker voor Philips mogen testen, en ik ben heel erg tevreden over het product.

Bij het openmaken van de verpakking, sprongen me al direct de pictogrammen in het oog, die duidelijk maakte hoe ik het product klaar moest maken voor het gebruik. Daarna stond heel kort en duidelijk weergegeven hoe ik het product moest gebruiken. Heel fijn en er zat tot mijn verrassing ook nog een receptenboekje in de doos :) ideaal! Het gebruik van de babyvoedingmaker was dan ook erg eenvoudig. Het meeste werk was nog het snijden van het eten ;) Daarna in het apparaat, zorgen dat er water in zit, aanzetten en wachten maar. Dan nog even blenden een klaar, heel eenvoudig dus.

Wat ik zelf prettig vindt aan het apparaat (net zoals veel andere philips event producten zoals de elektrische kolf), is dat de vormgeving ontzettend duidelijk is, je ziet aan de vorm waar welk onderdeeltje moet en ook hoe je het bij het schoonmaken uit elkaar moet halen en in elkaar moet zetten. Dat maakt het heel fijn en eenvoudig schoonmaken. Alleen de holte in het hakmes is wat lastiger schoon te maken, maar als je een flessenborstel gebruikt, dan is het goed te doen. Wel is het een beetje jammer dat het binnenste gedeelte na een paar porties worteltjes een beetje verkleurd, maar door het donkere glas zie je er van buitenaf helemaal niets van. Maar ik vond het toch wel een beetje zonde.

De babyvoedingmaker kan ook de voeding opwarmen, daarvoor heb je wel speciale bakjes nodig. 1 bakje zit er in de verpakking bij, maar ik vond ze persoonlijk vrij prijzig om aan te schaffen, zeker omdat ik graag veel voeding in 1 middag maak, zodat ik even vooruit kan. Ik heb zelf vooral de avent moedermelkbakjes gebruikt die ik bij de kolf gekocht heb. Deze zijn wel wat kleiner, maar mijn kleintje eet nog geen hele borden vol. Dus de opwarmfunctie heb ik zelf niet veel gebruikt.

Op de paar kleine minpuntjes na, ben ik ontzettend tevreden over het product en onze kleine man ook. Hij heeft sindsdien geen kant en klare potjes meer gegeten! Ik zou de philips babyvoedingmaker ook aan iedereen aanbevelen :)

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • mooi design
  • receptenboekje inbegerepen :)
  • goed schoon te maken

Minpunten

• verkleurt een beetje
  • bijbehorende bewaarbakjes zijn prijzig
  • hakmes iets moeilijker schoonmaken

Rachel27 09-01-2017

Super fijn apparaat, snel in gebruik!

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Met een tweeling is het maken van hapjes altijd een uitdaging. Maar met dit apparaat is het zoveel makkelijker en sneller klaar te maken.
Fijn dat je meerdere porties kunt bereiden, de rest wat ik over heb vries ik in. En dit is ook weer makkelijk te ontdooien op de ontdooistand.

Ik heb nog niet eerder met een babyvoedingmaker gewerkt maar nu ik deze heb, wil ik niets anders meer!

Pluspunten

• Meerdere apparaten in 1 apparaat
  • Makkelijke ontdooistand
  • Mogelijkheid tot grotere porties te maken

Minpunten

• Geen mogelijkheid tot het maken van rijst e.d.

Cdvette 09-01-2017

Handig en snel hapjes bereiden voor uw kindje

Zeer tevreden!

Heel eenvoudig en snel kunt u gezonde hapjes bereiden, ontdooien of opwarmen voor uw kindje.

Het apparaat is eenvoudig in gebruik, zelfs te bedienen zonder handleiding met alleen de gebruiksaanwijzing met pictogrammen.

makkelijk schoon te maken, alle onderdelen kunnen uit elkaar en klik je heel eenvoudig weer vast

vele opties (ook ontdooien en opwarmen)

Apparaat slaat na het stomen vanzelf uit, dus je hoeft er niet bij te blijven.

Compact apparaat!

Enige min puntjes:

blijft wat vocht over na het stomen, dus dit giet ik wat af.

Stabiliteit kan iets beter, d.w.z. Staat wel stevig, maar de nopjes op de bodem lijken net 1 mm te verschillen in hoogte waardoor deze wiebelt.

Receptenboekje bevat weinig recepten en geeft te lange tijd aan voor pureren.

Pluspunten

• Zeer eenvoudig in gebruik
  • Zeer eenvoudig uit elkaar te halen
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Snel klaar
  • Timer dus je hoeft er niet bij te blijven

Minpunten

• Stabiliteit kan beter
  • Weinig recepten in receptenboekje
  • Pureer tijd in Receptenboekje klopt niet

Jennifer 05-09-2016

Mooi Design, Fijn werken

Geschreven voor: Philips AVENT SCF875

Wat een goed en fijn product om mee te werken. In een korte periode alles goed gestoomt. Alle smaak wordt behouden en in letterlijk 1 handomdraai naar de stand voor het pureren. Kan is iets groter dan de oudere variant. Deze heeft ook een mooie oplossing voor het invriezen van je voeding. Wordt een bewaarbakje meegeleverd. Hier schep je het in. In de diepvries. Wanneer je wilt ontdooien en of opwarmen kan de gehele schijf in het apparaat en is deze er weer uit te halen met de spatel. Echt overnagedacht.

• Handig in gebruik
  • Fijne bewaarbakjes
  • Goed schoon te maken.

Minpunten

• Verkleuring door voeding
  • Geen pasta of rijst koker