Bosch MMB21P1W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB21P1W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

Marijke 17-07-2019

Mooi apparaat Blender

Geschreven voor: Bosch MMB21P1W

Makkelijke bediening, past goed bij mijn andere Blender (ook een Bosch nl.) Dit apparaat werkt perfect. Hulpstuk om nootjes en zaden uit o.a mijn smoothies te houden gaat prima, zodat er een mooie, gladde smoothie ontstaat!.. Echt een aanrader!

EC 01-02-2019

Miskoop

Geschreven voor: Bosch MMB21P1W

De blender voldoet absoluut niet aan mijn verwachtingen. Pureert zelfs bananen niet goed. De messen draaien binnenin het te blenderen eten een 'gat' en het eten blijft eromheen staan. Ik heb me voor 70 euro zo bekocht aan dit apparaat... Heel erg jammer.

H 30-08-2017

Bosch MMB21P1W

Geschreven voor: Bosch MMB21P1W

Ik heb dit product gekozen omdat ik een apparaat wilde dat ijsblokjes kon fijnmalen.
Er bleven bij de BoschMMB21P1W geen grote brokken ijs achter en ik hoefde zelf de ijsblokjes niet opnieuw te schikken of te verdelen in de kan. (wat je bij sommige machines wel moet omdat niet alle blokjes bij de messen komen) .
De machine verdeelde en mixte de ijsblokjes zelf heel keurig en snel.
Conclusie een fijne machine om ijsblokjes te malen. En als het ijsblokjes aankan dan kan het zeker de smoothies, soep en groentesapjes aan.

Pluspunten

• Mooi formaat niet te breed
  • Kan ijsblokjes malen

Minpunten

• Deksel vind ik niet helemaal mooi sluiten

Annemarie 19-05-2016

Dopje draait stuk bij gebruik bevroren fruit

Geschreven voor: Bosch MMB21P1W

Slechte kwaliteit. In december aangeschaft en nu al tot 2x toe de dop in de blender en op de motor kapot gedraaid bij blenden van bevroren fruit met yoghurt waardoor de blender het niet meer doet. Volgens de handleiding kan deze blender ijsklontjes aan, wat dus echt niet klopt. Verder maalt hij slecht grote, harde stukken fruit of groente.