Blendtec Designer 725 Power Blender

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Blendtec Designer 725 Power Blender op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Saskia 10-10-2016

Duur, maar geweldig.

Ik heb wel even moeten nadenken of ik zoveel geld voor een blender over had, maar nu ik hem eenmaal heb ben ik er erg blij mee. Iedere middag maak ik met 1 druk op de knop de lekkerste en gezondste smoothies. Zo komen we moeiteloos aan onze dagelijkse 2 stuks fruit. ;) Groot voordeel vind ik het grote gebruiksgemak door de voorgeprogrammeerde mogelijkheden. Daardoor een lage drempel om er alles uit te halen. Ook de schoonmaakstand vind ik een voordeel, al is het materiaal zo vuilafstodend dat een spoelbeurt onder de warme kraan tot nu toe voldoende was. Het apparaat is, in mijn ogen, mooi vormgegeven en kan daardoor prima op het aanrecht blijven staan, maar als daar te weinig plek voor is, is het ook goed te doen om het apparaat in een kast op te ruimen. Hij is zwaar genoeg om stabiel te blijven tijdens het blenden, maar ook licht genoeg om makkelijk te verplaatsen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Smoothies komen er heel luchtig uit
  • Stabiel apparaat

Minpunten

• Duur