Bosch MMB42G1B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB42G1B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Valeriia 16-07-2019

Quality blender

Geschreven voor: Bosch MMB42G1B

I had some criteria in mind based on my previous experience with other blenders when buying a new one. According to them:

1. Bosch SilentMixx is not silent, but IT IS MUCH QUIETER than many other blenders. The sound is not annoying and you do not want to stop it after the first five seconds.

2. It BLENDS QUICKLY and WELL. Smoothies are smooth as they should be. The blade has 6 knives (I know that usually blenders have only 4).

3. It is EASY TO CLEAN. The blade holder can be easily removed from the blender jug. The jug, lid and measuring cup are dishwasher-safe.

4. The JUG is SOLID, GLASS and THERMO-SAFE. You can blend soups right after they are boiled, when they are still hot and frothing. Although, only 0,5 l can be added at once. The jug is a bit heavy, but it makes you feel its reliability.

5. INSTRUCTION MANUAL is CLEAR. It also contains some nice recipes.

6. TWO REGIMES are ENOUGH.

7. Last but not least. It LOOKS NICE. You see with the naked eye that it is a quality product, well designed and well assembled.

To sum up, I am personally FULLY SATISFIED with this purchase.

Pluspunten

• quieter than many other
  • blends quickly and well
  • easy to clean
  • solid, glass, thermo-safe jug
  • nice design, clear manual

Menno Vierstra 06-11-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch MMB42G1B

Erg degelijk apparaat.We hebben meer producten van Bosch.Ook de service bij Bosch is uitstekend en ook telefonisch wordt je correct behandeld.

Omar 12-07-2018

Bosh Blender

Geschreven voor: Bosch MMB42G1B

Leuk design, stiller dan doorsnee blenders. Mogelijk ook om ijsblokjes te gebruiken met de pulse functie, dit is erg handig voor in de zomer als je van ijskoffie houdt of milkshakes.

Pluspunten

• mooi design
  • stil

Minpunten

• smoothie filter is niet echt handig.

Jos Waals 09-06-2018

Veel gemak, weinig geluid

Geschreven voor: Bosch MMB42G1B

We hadden een 10 jaar oude blender die bijna dagelijks werd gebruikt voor het maken van fruitsappen bij het ontbijt, het maken van soepen en wat dies meer zij. Maar na 10 jaar deed hij het niet meer.Via internet zijn we uitgekomen bij de Bosch MMB42G1B. Deze blender heeft geen overdreven zware motor en is behoorlijk stil. Hij heeft een beker van 1,5 liter wat voor ons huishouden voldoende is en hij is zeer gebruiksvriendelijk. En qua kleur en vormgeving past hij mooi in onze open keuken. Vandaag voor het ontbijt voor het eerst gebruikt en zeer tevreden.

Jskettingolivier 29-06-2017

Kwaliteits blender

Geschreven voor: Bosch MMB42G1B

Ben een Indische vrouw van 62 jaar die wekelijks uitgebreide Indische gerechten maakt. Sta dan uren in de keuken met veel plezier en geduld. Gebruik de blender zeker 2 tot 3 keer per week. Voor bijgerechten crushen van ijsblokjes een geweldige toevoeging. De motor is zeer krachtig om al mijn ingrediënten te malen om een lekkere smoor te maken. Wat mij het eerste opviel is de stille motor. Mijn vorige blender een Philips maakte zoveel lawaai dat ik na tien uur 's avonds niet meer kon gebruiken. Het schoonmaken is erg gemakkelijk en kan natuurlijk ook in de vaatwasser.
Vind deze machine een echte aanrader ook voor degene die veel van de machine vragen...een echte topper.

Pluspunten

• Eenvoud in bediening
  • Robuust
  • Grote inhoud
  • Veel stillere motor
  • Glazen kom

Dini 05-08-2016

Wat een rust!

Geschreven voor: Bosch MMB42G1B

Na goed informeren en beoordelen heb ik de juiste blender gevonden. Jammer dat de kan wat zwaar is voor mijn handen, maar wel een stille kan.

Martin 12-07-2016

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch MMB42G1B

Mooi, degelijk en stil apparaat.
Hij is wel erg groot en zwaar maar daar door ook zeer degelijk. heeft een mooie glazen kan die goed schoon te maken is.

wout 11-06-2016

Bosch Blender MMB42G1B

Geschreven voor: Bosch MMB42G1B

Mooi apparaat. Krachtige motor. Doet alles wat het moet doen; inclusief icecrushen. Ideaal voor smoothies maar door glazen schenkkan ook voor het glad blenden van soepen.

HIJ 04-06-2016

Mooie en compacte Blender

Prima blender.
Mooi design. Stevig en stabiel apparaat.
Niet zo stil als men suggereert.
Het is nog even zoeken om de pulsefilter op een juiste manier te gebruiken.

Luctor 03-01-2016
Geschreven voor: Bosch MMB42G1B

Super apparaat, het apparaat maakt gladde smoothies. Je ziet de ingredienten mooi meegenomen worden naar de messen zodat je nooit harde stukjes hebt. gemakkelijk schoon te maken en kan prima in de vaatwasser. Degelijke kwaliteit staat stevig op zijn voet. Deksel gaat wat stroef op beker.
Verder een top apparaat.

roel 25-11-2015
Geschreven voor: Bosch MMB42G1B

Easy going apparaat. Heerlijk stil en super gemakkelijk.
Voelt zeer degelijk aan. Super eenvoudig schoon te maken en de kan en onderdelen kunnen gewoon in de vaatwasser. Een echte aanrader.

Marjon 14-11-2015
Geschreven voor: Bosch MMB42G1B

Prima apparaat en inderdaad erg stil.
Staat stevig door de zuignapjes onder de machine.
Enig klein minpuntje vind ik het klemmen van het deksel. Deze moet met behoorlijk veel kracht verwijderd worden