Princess 219000 Healthy Turbo Blender

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 219000 Healthy Turbo Blender op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marjon 03-02-2017

Blender oke maar beveiling slecht!

De Blender is oké maar de beveiliging werkt niet. Je kunt de blender gewoon starten zonder deksel. De beveiliging zit in het handvat en daar kun je niet aan veranderen. Ik heb 1 week geleden een mail hierover gestuurd naar Princess maar geen reactie. Reden te meer om het hier te noemen.

Brenda 03-01-2017

Ontzettend goede blender

Mijn blender is de enige keukenapparatuur dat ik bijna iedere dag gebruik en niet staat te verstoffen ergens in een keukenkastje. Ik had een Philips avance blender, daarvoor een Kenwood en beide vallen echt in het niet bij deze blender. Eigenlijk wilde ik een Vitamix maar ruim 500 euro is niet echt te verkopen en dus ben ik gaan zoeken naar een goedkoper alternatief. Ik maak veel smoothies met boerenkool uit de diepvries en met mijn vorige blenders bleef dit erg vezelig zelfs na twee minuten in de blender. Nu na veertig seconden een perfecte smoothie. Verder zijn de smoothies veel luchtiger, je weet echt niet wat je proeft. Deze blender heeft dezelfde specificaties als zijn duurdere broertjes, een 2 pk motor en zes messen ipv de gangbare vier. Dus voor vijftig euro meer heb je een vele malen betere blender dan de Philips etc. Verder heb ik nog hummus en amandelmelk gemaakt. Vooral naar de hummus was ik benieuwd want in de vorige blender werd de massa omhoog geduwd en blenderde de messen in het niets . Met deze een heerlijke luchtige hummus. Verder heeft deze blender geen losse messen deze zitten vast aan de kan. Dat is wat onhandiger met schoonmaken maar ik heb al een aantal keer de messen van vorige blenders niet goed vast gedraaid waardoor de inhoud aan de onderkant zo het motorblok in lekte. dus voor mij heeft dat ook voordelen. Kortom ik kan niet meer zonder.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Veel luchtigere smoothies door hogere snelheid
  • Zes messen dus smoothies soepen etc worden gladder

Heidi Coppus 12-02-2016

Princess verrast met deze TurboBlender
Prijs/kwaliteit zeer goed.
Stevig apparaat met veel voorgeprogrammeerde programma's, daardoor zeer gebruiksvriendelijk.
De ice crusher is ideaal voor zomerse drankjes en je soep wordt zelfs tijdens het blenden verwarmd. Kortom: zeer toegankelijk met veel mogelijkheden, stevig apparaat voor een mooie prijs. #blijmetaankoop

Debbie 06-02-2016

De mogelijkheden met deze blender zijn eindeloos. Je kunt er eigenlijk alles mee maken. Door de voorgeprogrammeerde toetsen is hij ook erg makkelijk in gebruik, dit staat allemaal netjes in het boekje beschreven.

Doordat deze blender zo krachtig is, maakt hij wel wat geluid. Maar dit is maar eventjes aangezien het in een handomdraai klaar is. Door zijn kracht hoef je ingrediënten niet erg klein te snijden of bijvoorbeeld te ontdooien, dit kan de blender allemaal aan.
Erg mooi en handig apparaat voor elke keuken!

mrvdw 04-02-2016

Sinds twee weken hebben wij deze blender in huis. Turbo doet zijn naam eer. Wat een krachtig apparaat! Van fruit tot dadels en noten, alles gaat erin. En in een handomdraai ben je klaar. Handig dat je de snelheid en de tijd kunt regelen. De grote kan (2liter) is ook erg ideaal. Schoonmaken is ook zo gedaan. Wat water en een druppel afwasmiddel en de kan is schoon. Voordeel van deze blender is dat je niet te maken hebt met losse messen en andere onderdelen. Het apparaat ziet er ook goed uit, straalt klasse uit. Een nadeel is dat hij wat groot is, en met name hoog. Hierdoor kan hij bij ons niet op het aanrecht onder de kastjes staan. Maar er zijn zoveel mogelijkheden met dit apparaat, echt een aanrader.

Ilse 01-02-2016

Na drie weken gebruik kunnen wij wel stellen dat dit een hele goede koop is geweest; Smoothies zijn in zo klaar, bevroren fruit en groentes kunnen zonder problemen gemalen worden en hij kan zichzelf schoonmaken dmv water en een druppeltje afwasmiddel. Wat heel fijn is, zijn de voorgeprogrammeerde programma's, veel makkelijker wordt het niet. Deze blender is wel echt groot, dus neemt wel veel ruimte in beslag.

ClaireElisabeth 27-01-2016

Sinds 1,5 wk heb ik nu deze blender in gebruik en hij is echt geweldig!! Ik gebruik hem dagelijks om groene smoothies te maken. Door de grote kan van wel 2 liter kan ik nu ook een voorraad maken die ik kan invriezen, ontdooien is ook niet nodig door de crush functie. De ijsblokjes worden met het grootste gemak gecrusht en de smoothie is gelijk lekker koud te drinken!!!
Voor mijn jongste dochtertje gebruik ik hem nu ook om haar groente en fruithapjes klaar te maken, echt ideaal!!
Erg makkelijk in gebruik en ook heel erg makkelijk te reinigen!!
Een absolute aanrader dus!!!

Lisetvdijk 22-01-2016

Sinds 2 weken heb ik dit apparaat in huis. Prachtig! Een aanwinst voor mijn keuken. Straalt klasse uit, makkelijk in het gebruik en goed/makkelijk schoon te maken. Er zitten verschillende standen op welke je van te voren kunt instellen, met 1 druk op de knop voert ie het gewenste programma en de duur hiervan uit. Erg fijn! Het enige "minpuntje" wat ik kan aangeven is het geluid dat de blender maakt, doordat de snelheid wordt opgevoerd, maakt de blender een steeds harder geluid. Maar ja, ergens is dat ook logisch!