Vitamix Pro 750 - Reviews

9,6

Xkimm 21-04-2016 Product paar dagen in bezit

Sooooo smooth!!!!

Heb hem nog maar net binnen maar ben nu al overtuigd! Smoothie nog nooit zo smooth gehad! Zelfs de zaadjes uit de bosbessen mix waren verdwenen. Impressive!

Tonny 11-03-2016 Product paar weken in bezit

Goed apparaat

Het is een prima apparaat, werkt eenvoudig en is goed schoon te maken. De smoothies zijn smakkelijk en romig. En soep maken gaat ook prima.

Stephanie 10-02-2016 Product paar weken in bezit

Na lang twijfelen toch een Vitamix aangeschaft. Twijfelde vooral door de prijs, deze is natuurlijk hoger dan de prijs van een gemiddelde blender. Tot nu toe gelukkig helemaal. De lekkerste soepen en smoothies gemaakt. Zonder moeite worden zelfs bevroren stukjes fruit geblend. Erg tevreden dus. Hoop nog lang plezier te hebben van mijn Vitamix.

Aydin 05-02-2016 Product paar weken in bezit

Na veel informatie gezocht te hebben over welke blender ik zou moeten kopen heb ik de Vitamix pro series 750 gekocht. Ik heb gelukkig de juiste keus gemaakt. Deze blender staat op nummer 1 voor mij, omdat hij geen kleine stukjes achterlaat in je smoothie, je er ijsblokjes in kan doen, soep kan maken in minder dan 8 minuten, hummus, ijs en pindakaas kan maken en nog veel meer. Je kan ook makkelijk groente in kleine stukjes hakken. De pre-set programma's maken het blenden makkelijker en je hoeft je geen zorgen te maken over de tijd, want de blender stopt vanzelf. Er is ook een schoonmaakprogramma. Met deze blender bespaar ik tijd en moeite.

M 18-01-2016 Product paar weken in bezit

geweldig apparaat, doet veel meer dan alleen blenden van smoothies. Lang over nagedacht gezien de prijs, maar zou niet meer anders willen! Oerdegelijk product dat er ook nog eens mooi uitziet. De veilige, bijgeleverde tamper maakt het makkelijk om ingredienten een "zetje" te geven als dat nodig is. De voorgeprogrammeerde standen maken het de gebruiker extra makkelijk om bijv een goede smoothie te maken of de blender zichzelf automatisch schoon te laten maken.

Rosmar Buzòn 10-12-2015 Product paar weken in bezit

Bij een bezoek van vrienden in Londen, die deze blender een paar weken ervoor hadden gekocht, was ik op slag verliefd! Ik heb veel blenders gehad en versleten, maar geen één had zoveel kracht en mogelijkheden. Ik heb de blender nu bijna twee weken zelf in huis en heb er al veel mee geëxperimenteerd. Telkens weer met een geweldig resultaat. Het receptenboek is ook te gek. Ik ben ambassadeur voor de Vitamix! ;)