Philips Avance Collection HR2195

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR2195 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Els 17-12-2016

Prima product, voldoet aan de gestelde eisen!

Dit product is een cadeau voor Kerstmis voor een van mijn familieleden, die dit speciaal heeft gevraagd!

Liezz 24-11-2016

Prima apparaat

Hadden eerst een bosch silentmixer maar die liet stukjes in de smoothie. Deze werkt prima! Apparaat is helemaal uit elkaar te halen dus goed schoon te maken. Er is wel wat kracht nodig om de onderkant eraf te schroeven. Ding past makkelijk in de vaatwasser.

Pluspunten

• Glazen kan
  • Uit elkaar te halen
  • Kan in de vaatwasser
  • Blend alles goed

Minpunten

• Onderkant is lastig los te schroeven

Joycemiesen 22-11-2016

Perfecte Blender!

Van ijsklontjes tot appels en avocado's deze blender kan alles aan! Zijn er super tevreden mee, deze word dagelijks gebruikt binnen ons huishouden. Voor iedereen een echte aanrader!

abdel 20-11-2016

Uitstekende kwaliteit

zeer goed toetel geen probleem mee gehad tot nu toe
maakt lekkerre shakes en maalt alles fijn geen harde stukjes meer terrug te vinden

BEBETO 18-11-2016

Mooi en strak apparaat

Echt een mooi en stevig apparaat. Maakt ook weinig geluid vergeleken met mijn oudere apparaat. Deze ga ik lekker dagelijk gebruiken voor overheerlijke shakes!!!

Pluspunten

• Stevig
  • Mixt goed

Pietje Bell 16-11-2016

Top blender

Geweldige blender, doet alles wat ie moet doen. Kan er heerlijke smoothies mee maken maar ook milshakes en sorbets!

Anneke 13-11-2016

Super!

Ik heb hem pas net een paar dagen, maar hij is veel stiller dan mijn oude blender, maar de smoothies worden wel veel luchtiger. echt een aanrader.

Pluspunten

• Relatief stil
  • Vaatwasmachiner bestendigg
  • Zelfreinigings functie

Minpunten

• Groot
  • zware kan

Saskia 04-11-2016

Blender HR2195/00

Mooi stevige blender, krachtig en stil! Fijne structuur en neemt alle producten goed mee mer handige spatel.

Pluspunten

• Dop

adrie 03-11-2016

blender

goede blender makkelijk schoonmaken geluid is aanvaardbaar makkelijke bediening wel een heel erge zware schenkkan

Kristien 03-11-2016

Geweldig toestel

Ik heb gekozen voor dit toestel voor de grote glazen kan ,voor het gemakkelijk reinigen van het toestel en voor de prijs.

Bram van Turnhout 26-05-2016

Perfecte betaalbare blender!

De blender "hakkelt" zo'n beetje alles. Ook met ijsblokjes heeft hij totaal geen moeite. Heerlijke smoothies in een handomdraai.

Ramon CR 31-03-2016

Zeer tevreden

Een mooi en degelijk apparaat.. Heb ook nog gekeken naar de Philips HR2196/08 een beetje duurder... Daarvoor de Philipsman bij bol.com gesproken iemand van de Philips online store en iemand van Philips product nog iets.. Bleek wat ik zelf al vermoedde precies hetzelfde te zijn alleen een kleurverschil... Goed terug naar deze.. Heb overheerlijke smoothies gemaakt en ze vermaalt. Ze deed alles enthousiast en met 900 watt vermogen... speciale ijscrush functie. Ook voor de fanatiekere smoothiemaker een goede aankoop... Harder fruit of groente ijs of bevroren vruchten geen probleem..

Kever 23-11-2015

geruisloos, functioneel en krachtig. Stevige glazen kom die makkelijk is te verwijderen en schoon te maken.

Zeynep 20-11-2015

Super fijne blender. Maakt geen onnodig hard geluid. Heel gebruiksvriendelijk. Je kan er meteen aan de slag. Mooie design en heel betaalbaar.

Alexandra 17-11-2015

Ik heb de blender nog niet vaak gebruikt, maar het lijkt me een degelijk apparaat dat simpel te gebruiken is.

ingrid 10-11-2015

Pas 1 keer gebruikt. Handig te gebruiken met de verschillende standen. Alles werd goed fijn.
en alles was zeer makkelijk uit elkaar te halen en af te wassen.

JR 06-11-2015

de blender is mooi stil, doet snel en goed het werk. Lekkere smoothie gemaakt, makkelijk schoon te maken. De dop komt er wat moeilijk vanaf. Fijne cash-back actie van Philips.

Roelien 02-11-2015

Krachtige motor, handige schoonmaakfunctie en een robuuste uitstraling. Maakt heerlijke smoothies en vermaalt ijs eenvoudig.

Beste goed ding 01-11-2015

Philips Blender meteen op de proef gesteld. Hij doet het goed! Makkelijk schoon te maken en alles voelt heel degelijk aan. Erg makkelijk in gebruikt

fabienne89 29-07-2015

De Philips Avance is een zeer fijne blender, waarmee je verschillende lekkernijen mee kan maken. Het zestal mesjes die deze blender bezit zijn vlijm scherm; zelfs wortels zijn binnen no-time in miniscule stukjes gesneden. Van heerlijke smoothies tot babymaaltijden; deze blender is een must have om in je keuken te hebben staan!

machooo 21-07-2015

We hebben deze philips Avance HR2195/00 nu een maand in gebruik en gebruiken m ook elke dag. Wat helemaal top is is dat deze niet warm word waardoor alle vitamines en vezels niet kapot gaan, ook maakt hij een luchtige shake die super smaakt!!!!zeer degelijk met schoonmaken!!! prijstechnisch TOP!!! AANRADER DUS.....

MiriamDamen 13-07-2015

Een gebruiksvriendelijke blender met duidelijke instructie op het apparaat zelf. Variërend van ijsblokjes tot warme soep; door de glazen kan allemaal mogelijk.
Voordeel, maar tegelijk ook nadeel is dat de deksel zeer goed vast zit.

pcboon 12-07-2015

Nadat Philips mij dit apparaat ter beschikking had gesteld om te testen dit een week gedaan. Het is een stevige blender die er mooi uitziet. Hij is vrij zwaar maar dat was verder geen probleem. Meerdere smoothies gemaakt van fruit en van harde groenten, deze waren lekker, zacht en zonder klontjes. Ook ijs voor in drankjes vermaalt hij makkelijk met de pulserende stand. De gemaakte milkshakes waren lekker zacht en romig. Een prima blender dus die ook nog eens makkelijk schoon te maken is.(schoonmaak stand)De onderdelen zijn makkelijk uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten. Deze blender is zeker een aanrader!

Randy2002 05-07-2015

Ben sinds enkele dagen in het bezit van de blender.
Heb hem vooral gebruik voor het maken van smooty's en en diverse soorten vers ijs
Wat me vooral opvalt is het gemak waarmee de blender de ijblokjes in kleine stukjes hakt met de speciale functie die erop zit.
Hiermee maak je je smooty's extra lekker
Wat ook erg handig is, is de schoonmaak functie: een beetje water met iets sop weer de speciale schoonmaak functie gebruiken en klaar is Kees
ga hem zeker vaak gebruiken