Bosch MMB43G2B - Reviews

Afneembare mengbeker
Ijscrusher

Kamil 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Very good

Very good product, good for everything. It is not too loud and the cleaning is very fast. You can blend as well cold and hot ingridients.

Weslley 04-12-2016

Very nice

I used it to make a carrot cake, and it was strong enough. I strongly recommend this blender. I have used other blenders from other brands, but they were not strong enough.

Cana 04-12-2016

Good

A bit heavy, but nice device. Large reservoir is handy for me and it works more silently compared to many other blenders.
Beaker 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Robuust, stevig, solide.

Na een aantal apparaten in de winkel te hebben vergeleken en op internet reviews te hebben gelezen, heb ik voor deze Bosch gekozen. Prijs is gunstig. Functies genoeg. Het ging er voor mij met name om om bevroren fruit te kunnen 'crushen' en dat doet het apparaat prima.
Alleen gaat de deksel er moeilijk af waardoor er smoothie door mijn keuken vloog.

Pluspunten

• crushen van bevroren fruit
  • stil
  • diverse functies
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• deksel gaat er vrij moeilijk af

Xico 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote blender ook inhoud,kwa cc

Ziet dr degelijk en Stevig uit, maar zo stil als die zich laat ''verkopen'is die niet helaas..

Verder een grote inhoudelijke blender,zonder no nonsens''

Krullie 01-09-2016 Product paar weken in bezit

Super blender.

Wordt gebruikt voor het bereiden van allerlei heerlijkheden door het hele gezin. Gemakkelijk en veilig in gebruik. De shakes zijn zachter dan ooit.

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon
  • Gemakkelijke bediening
  • Maalt enorm fijn
  • Hygienische kan

Linda 16-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie stevige blender

Ter vervanging van mijn vorige blender deze blender aangeschaft. Ben er erg blij mee. Erg fijne grote blender, bijna geluidloos. Ik heb er al heerlijke smoothies mee gemaakt.

Pluspunten

• Bijna geluidsloos
  • Efficient
  • Grote glazen kan
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Fijnsnijder is breekbaar

Petra 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil

De naam doet het al een beetje vermoeden... De silentmix is zeer geluidsarm tijdens gebruik. Uitstekend voor verse smoothies. Top apparaat!

Ruben 10-08-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte blender

Niet zo stil als de naam doet vermoeden, maar werkt perfect! Smoothies, soep, puree, ijsblokjes crushen; hij doet het zonder probleem. Gemakkelijk schoon te maken en gemakkelijk uit elkaar te halen. Kortom: top product!

Colo 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

Heel goed product!

Deze blender is goed omdat het verantwoordelijk is voor het grind eten goed en geen lawaai maken...
ik kan zeggen dat het een goede keuze...

Mirjam Wassink 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi stil en stevig

Deze blender valt vooral op omdat ze mooi stil is in vergelijk met mijn andere blender, handig dat het messenblok met een handeling te demonteren is en dat er zuignapjes zitten onder het motorblok, zo danst de blender niet de kamer door !
Apparaat maakt een zeer degelijke indruk, maar ik heb haar pas een dag, dus daar kan ik nog niet over oordelen.
Wel alle vertrouwen in !

Jarno 31-07-2016 Product paar weken in bezit

Erg goede blender

Deze blender is erg degelijk. Hij staat met zuignappen vast op het aanrecht.
Verder zijn de messen erg simpel te demonteren waardoor de machine makkelijk goed en snel schoon te maken is.
Daarnaast is hij erg stil.

Mello 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top product

Top product wij zijn er heel blij mee. Hij word dagelijks gebruikt om smoothies te maken. We gebruiken hem voornamelijk in de ochtend. Een stille blender is daarom ideaal!

R8 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi product

Het product doet wat er van verwacht mag worden, de blender maakt weinig geluid en is ideaal voor het maken van een shake en smoothie! Ook ijs wordt mooi fijn gemalen met dit apparaat.

HenM 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Sterke zet van Bosch

Bosch maakt zijn promotie van Silent wel waar. Het verschil in lawaai met mijn vorige blender is of je een electrische auto met een Harley motor vergelijkt, hij is erg stil. De krachtige motor, het slimme hulpstuk om bv kleine smoothies, de grote glazen kan en de slimme bediening van het apparaat zijn echte goede pluspunten. Van mij krijgt Bosch een 8+.
Zeer mooi apparaat
H+M

Goede aankoop 16-07-2016 Product paar weken in bezit

Goede aankoop

Het is een fijn apparaat dat makkelijk te gebruiken is en veel opties heeft. Duidelijke gebruiksaanwijzing die zeker bij de eerste keer in gebruik erg handig is.

Hendriëtte van Oss 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Blender MMB43G2B

In dit apparaat kun je werkelijk alles tot moes malen.
van (milk)shake's tot (baby)voeding.
Ook heel makkelijk om als keukenmachine te gebruiken.

Kortom een SUPER idd1aal apperaat

Stella 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een Blender met veel vermogen

Deze Blender heeft een krachtige motor en geen enkel moeite heeft om de ijsblokjes fijn te malen , en een glazen kan met veel inhoud.

Louis 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

perfecte koop

smoothies en groentensoepen kwamen er perfect uit en dat op de aankoopdag ! Daarna probleemloos schoongemaakt.

Mike 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

SilentMixx

Mooie machine die doet waar die voor gemaakt is. Lekker stil en toch goed in het crushen van ijs! Staat erg mooi in onze keuken.