Bosch MMB43G2B - Reviews

Best Reviewed apr 2017 Bosch MMB43G2B
Best Reviewed april 2017
Afneembare mengbeker
IJscrusher

Beoordeling op basis van 92 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Annemiek 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Superblender, prettig geluid

Superfijne praktiche blender met een mooi geluid. Heel wat anders dan we gewend waren. In de ochtenD niet iedereen wakker door blendergeluid!

Pluspunten

• Geluid prima

Minpunten

• Zware kan

Rakesh 25-05-2017 Product paar weken in bezit

Fijne blender voor shakes

Dit product heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. Het doet wat het moet doen en maakt niet veel lawaai. De blender is makkelijk schoon te maken en te bedienen. Ik ben ook zeer content met de ice crush functie, ideaal voor lekker koude shakes! Het past (qua design) mooi bij mijn keuken, maar is wel redelijk groot.

Pluspunten

• Ice Crush functie
  • Snelheid instellen
  • Vaatwasser bestendig

Minpunten

• Redelijk groot

Ashley 23-05-2017 Product paar weken in bezit

Goede blender/ijscrusher

Nadat mijn vorige kapot gegaan was, deze aangekocht. Ik ben er heel blij mee. Hij maakt een stuk minder herrie dan mijn vorige. De ijscrusher functie doet het perfect en zelfs dit gaat zonder heftige geluiden. Ik ben er tot nu toe heel erg blij mee!

Hoewel ik de knop wat goedkoop aan vind voelen, is dit geen indicatie voor de stevigheid van het product. Aangezien de winkelier mij vertelde dat de kommen ook los te bestellen zijn indien deze kapot gaan, leek dit mij de perfecte keuze! En tot nu toe bevalt hij prima.

Pluspunten

• Aangenaam voor de oren
  • Crusht ijs perfect voor smooties
  • Kommen ook los te bestellen

Minpunten

• Knop voelt goedkoop aan

Monshi 22-05-2017 Product paar dagen in bezit

Stevig, grote glazen kan en maakt niet teveel lawaai

Werkt prima en doet wat het moet doen. Makkelijk schoon te maken en fijn dat het een glazen kan is .

Pluspunten

• Glazen kan
  • Niet teveel geluid
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Bevroren fruit wat moeizaam

Iris Silva 20-05-2017 Product paar weken in bezit

Groot Scherm

Ik vind Bosch een hele goede Merk ,en ik heb goede ervaringen met jullie merk.En ik ben heel tevreden met het product.

Omario 20-05-2017 Product paar weken in bezit

Bosch MMB43G2B blender

Het is een geweldige blender. Ideaal voor alle klusjes in de keuken van smooties tot pannenkoekdeeg... En werkelijkwaar hij is muisstil.

Pluspunten

• Muisstil
  • Ijsblokjes vermaler

Minpunten

• 1 kleur keuze

Mike 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

is ook echt stil

hij doet wat hij moet doen en is daadwerkelijk ook echt stil. mijn keuken zit direct naast de slaapkamer en mijn vriendin wordt niet wakker van de blender!

F. Kort 16-05-2017 Product paar dagen in bezit

Superstil, eenvoudige bediening, mooi strak uiterlijk

Prachtig apparaat, dat doet wat 't moet doen, Maakt weinig geluid. Mooie grote schenkkan! Via cashbackactie kreeg ik 20 euro retour, binnen 2 werkdagen stond 't op de rekening! Wat mij betreft een record!

Pluspunten

• stil
  • grote kan
  • goeie prijs/kwaliteit verhouding

Matt 16-05-2017 Product paar weken in bezit

Echt stil!

Hele fijne blender die precies doet wat hij moet doen en ook nog eens heel stil is. Materialen en samenstelling maken dat de blender kwaliteit uitstraalt en ook zo aanvoelt. Geen minpunten kunnen ontdekken! Ook nog eens nu tijdelijk met een mooie cashback actie.

Pluspunten

• voelt zeer degelijk aan
  • mixt heel fijn en soepel

Benjamin 12-05-2017 Product paar weken in bezit

PERFECTE BLENDER

Ben zeer blij met mijn nieuwe Bosch blender. Heb verschillende merken geprobeerd maar blijf toch altijd terug komen bij Bosch. Het grootste voordeel aan deze blender vind ik dat hij bijna geruisloos is. Dit is een gigantisch voordeel voor mijn dochter zodat zij er geen last van heeft als zij slaapt. Hierdoor kan ik rustig verder gaan met koken als zij slaapt en hoef niet te wachten sommige mise en place te bereiden.
Dank je wel Bosch!!!

Pluspunten

• Geruisloos
  • maakt zaden zelfs tot poeder
  • Makkelijk uit elkaar te halen
  • makkelijk schoon te maken
  • ziet er strak uit

Lefty 11-05-2017 Product paar dagen in bezit

Goed en krachtig apparaat

Het is een goed product en doet waar het voor gekocht is. Goed prijs en kwaliteit. Schoon maken gaat ook snel en eenvoudig.

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Veel plastik gebruikt

Ilsjes 10-05-2017 Product paar dagen in bezit

Stil & veelzijdig

Prima product, grote kan en hij maakt bij het blenden weinig geluid. Hij is ook makkelijk te bedienen en is goed schoon te houden, want hij kan ook in de vaatwasser. We vinden de vorm van de kan ook apart, daar houden we wel van, want hij staat in het zicht op de aanrecht..

Catharina 08-05-2017 Product paar weken in bezit

Degelijke kwaliteit, handig in gebruik.

De blender is degelijk. Grote kan van stevig glas. Handig in gebruik en goed en snel schoon te maken. Het extra onderdeel om bv noten te hakken is fijn. Werkt stil. Echte aanrader. Prijs met cashback nu €69,95. Daar heb je een prima apparaat voor.

Pluspunten

• gote inhoud
  • stevig glas
  • stil in gebruik
  • snel schoon te maken
  • extra hak onderdeel

Marvin Kelly 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer stille blender!?!?

Er stond wel op de doos dat de blender "super silent" zou zijn. Maar dit is toch echt de meest stille blender die ik ooit heb meegemaakt. De verschillende standen zijn superhandig. Bijvoorbeeld op crashend ice te maken. Handig voor cocktails maken! De grote inhoud van de mooi vormgegeven glazen kan is ook extra handig voor grotere hoeveelheden te mixen!

Pluspunten

• Extra stil
  • Grote kan

Minpunten

• Prijzig
  • Apparaat is wat aan de grote kant

J.H. 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Echt Bosch

Doet wat je Bosch verwacht en doet dit stilletjes. Perfect voor heerlijke smoothies en guacamole.
Als je dan iets lastigs wil weten: deksel zit degelijk erg stevig vast, maar dat heb ik liever dan een keuken vol spetters.

Pluspunten

• Degelijk
  • Ziet er hipster uit
  • Doet wat je van Bosch verwacht

JMK 02-05-2017 Product paar dagen in bezit

Ideaal apparaat

Concurrerend met elk model in deze klasse. Eerder een uitgeprobeerd van een ander merk (welke zelfs duurder was), maar die was te luid. Met deze ben ik 100% tevreden. Het spreekt voor zich dat het apparaat nog geluid maakt maat in ieder geval minder dan andere apparaten.

• Sterker

Youri 30-04-2017 Product paar dagen in bezit

Praktische en sterke blender

Degelijke en sterke blender. Ook voor het maken van slush met ijsblokjes. Makkelijk schoonmaken. Ideaal voor het maken van smoothies of frozen yoghurt.

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk schoonmaken

M.Schutz 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtige blender met grote glazen kan.

Wij hebben voor deze blender gekozen vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding.
De grote glazen kan en de ice crush mogelijkheid waren de voornaamste eisen die wij aan het apparaat stelden, en dit apparaat voldoet hier prima aan.
Daarnaast is hij zeer stil en staat stevig op zijn voet.
Door de rubberen afdichting gaat het deksel een beetje moeilijk van de kan, maar dat is niet echt vervelend.

Pluspunten

• Grote glazen kan (2,3 ltr)
  • Zeer stil
  • Meegeleverde chopper
  • Goed demonteerbaar, handig voor reiniging

Minpunten

• Deksel sluit erg goed. Afnemen gaat moeilijk.

G.J.Wennink 26-04-2017 Product paar dagen in bezit

Klasse aparaat

Mooie vormgeving, degelijk apparaat, krachtige motor en glazen kan geschikt voor de vaatwasser voldoet aan de verwachtingen zoals ik het mij heb voorgesteld

Pluspunten

• Grote glazen kan
  • Krachtige motor
  • Geschikt voor diepvries produkten

Minpunten

• tot heden geen opgemerkt

samira 25-04-2017 Product paar dagen in bezit

silent mixx

top product, maakt heel weinig geluid bij het mixen en werkt heel goed. binnen een paar seconden is alles perfect gemixt!

Pluspunten

• silent mixx