Bosch MMB43G2B - Reviews

Best Reviewed mei 2017 Bosch MMB43G2B
Best Reviewed mei 2017
Afneembare mengbeker
IJscrusher

Beoordeling op basis van 107 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Ruud 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Stevig en zwaar, doet zijn werk

Er zitten twee elementen bij: een grote kan en een kleine fijnhakker. Het mes moet hierbij wel afzonderlijk afgehaald worden, wat even een trucje is. De kan is van glas en is vrij zwaar, echter voelt hij wel kwalitatief goed aan.
Bij de dop die je op de kan stopt zit een ingang aan de bovenkant waar je nog ingredienten bij kan toevoegen, erg handig. Verder creëert het mes een mooie vortex en is het krachtig genoeg om bevroren fruit te malen.

Pluspunten

• Kwaliteit kan
  • Ingredienten via dop nog toevoegen

Minpunten

• Zwaar
  • Wat werk om de elementen los te koppelen

Martijn 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer stil, glazen beker, bpa-vrij, maakt makkelijk schoon

Ik heb deze blender gekocht nadat mijn philips het had begeven. Ik was met name op zoek naar een blender met glazen kan en waarbij de plastics die gebruikt werden bpa-vrij waren. Ik kwam uit op dit model van Bosch, wat me uiteindelijk over de streep trok was dat hij ook nog eens stil is. Begrijp me niet verkeerd, je hoort hem wel degelijk. Maar vergeleken met andere blenders is het een wereld van verschil. Maakt makkelijk schoon, zit een grinder bij waarmee ik mijn koffiebonen maal. Top product. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Stiller dan de meeste blenders
  • BPA-Vrij
  • Gemakkelijk schoon te houden
  • Creert een mooie vortex (geen stamper nodig)

BLENDER 13-06-2017 Product paar dagen in bezit

MOOIE VORMGEVING

HANDIG OM SCHOON TE MAKEN NA ELKE BEURT EN MAAKT WEINIG HERRIE EN MAKKELIJK IN GEBRUIK VOOR ALLERLEI KLUSJES

Marcel 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Zeer goede blender

Zeer goede blender. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Perfect om met bevroren fruit smoothies te maken. De optie om via de dop/maatbeker aan de bovenkant jus d'orange of (kokos)melk toe te voegen is erg handig. Het apparaat heeft 5 verschillende standen om te blenden, dat is erg prettig.

Pluspunten

• Voldoende kracht om bevroren fruit te crashen
  • Goed formaat
  • Verschillende mogelijkheden
  • Verschillende standen

Chris 11-06-2017 Product paar weken in bezit

Very good Blender - Blends everything smoothly!

We had bad experiences with many blenders, so this time we decided to put some extra money to get a good blender. Another thing which made us buy the blender was its additional chopper function! We are really happy with our purchase, because the blender is just amazing in its job! It blends everything smoothly, and you can decide on how much smooth you want to have your drink, soup or whatever you want to make. Buying this blender gave us so much more variety in our diet, we basically use it everyday at least once, and believe me it is so much fun to invent your own smoothies etc.! You should definitely invest in this blender, if you are looking for good quality!

Pluspunten

• Blends really good
  • Ice crusher
  • Chopper
  • Quiet
  • Easy to clean

Helen 08-06-2017 Product paar weken in bezit

Stevig, makkelijk te hanteren en schoon te maken

Stiller dan de meeste blenders, voelt stevig, fijn dat de beker vast te draaien is. Makkelijk schoon te maken door soepele montage en demontage van de mesjes. Voldoende ruim volume in de beker. Mist helaas wel tandjes voor extra gedetailleerd fijndraaien, ondanks dat er wel extra mesjes opzitten om ook de bodem door te draaien. Pulse knop reageert wat langzaam.
Kan de blender rustig een paar minuten aan laten staan en weglopen, zonder dat de blender heet wordt of dat deze zich verplaatst of van het aanrecht dreigt af te lopen. De kabel van de blender is goed op te bergen onder het apparaat wanneer deze niet gebruikt wordt.
De blender voelt vertrouwd, is makkelijk in gebruik en ik verwacht dat deze lang mee kan gaan, maar heeft wel verbeterpuntjes voor iemand die topkwaliteit blenders gewend is en hoge eisen stelt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Is stevig
  • Is rustig en redelijk stil
  • Wordt niet heet

Minpunten

• Heeft geen tandmesjes
  • Pulseknop reageert langzaam
  • Zou meer power kunnen hebben

Gullu yigit 08-06-2017 Product paar weken in bezit

Mega blender iloveit

De kwaliteit is goed en de service ik vind het prima ik ga zeker nog meer bestellingen doen bij media markt

TessaPG 06-06-2017 Product paar maanden in bezit

Hele fijne blender

Het is een erg prettige blender. Hij is idd vrij stil voor een blender en hij is makkelijk schoon te maken. Ook een fijne grote kan.

Het enige wat ik minder prettig vind is dat de kan niet altijd even makkelijk op het apparaat klikt. Maar dat ligt meer aan mijn spierballen. :-P

Pluspunten

• Grote kan
  • Hittebestendig
  • Makkelijk schoonmaken
  • Helemaal uit elkaar te halen

Minpunten

• Klinkt niet evenmakkelijk op het apparaat

Lies 05-06-2017 Product paar weken in bezit

Goede grip, duidelijke werking

Het is een fijne blender met een stevige grip op de aanrecht. Makkelijk schoon te maken. Uiterst tevreden!

Minpunten

• Loopt snel vast bij grotere stukken

Louis 05-06-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne blender, maakt heel gemakkelijk smoothies

Makkelijke blender. Goed en eenvoudig schoon te maken. Zeer krachtig.
Handig zijn ook de zuignapjes onder de bodem van het apparaat zodat deze stevig op het oppervlak staat.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Makkelijk schoon te maken
  • Goede styling

Minpunten

• Maakt toch noch wat geluis
  • De glazen kan is wat zwaar

Petra 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch blender

Net voor het eerst met de nieuwe blender gewerkt, wat een mooi en handig apparaat is dit.
Degelijk en eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• Degelijk
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• iets zware mixkom

Anoniem 01-06-2017

Bosch blender

Ik heb hem sinds gisteren. Duurde even voordat ik doorhad dat er een voorkant op de opzet stukken zit (klein streepje) anders doet hij het niet. Mes uithalen is super simpel. Nadeel is: ik heb deze aangeschaft specifiek om extra hakmolen om koffiebonen te malen. Nu staat in de bijsluiter dat je die (en peperkorrels?) niet mag malen...Twee medewerkers winkel hebben dit niet benoemd, dus ik neem aan niet bij hen bekend. En bij de digitale specificaties heb ik dit eveneens niet gevonden.

Pluspunten

• stiller dan gemiddelde blender

Minpunten

• niet te gebruiken bij koffiebonen

Simon 31-05-2017 Product paar weken in bezit

Bosch krachtige blender

Perfect degelijk stoer apparaat dat voldoet aan al mijn wensen en hetgene wat Bosch beloofd.
Meerwaarde voor mijn keuken wat betreft design en uitstraling.

Pluspunten

• Werkt perfect
  • Weinig geluid

mari 30-05-2017 Product paar dagen in bezit

Blender MMb43G2B

NU gekozen voor Boschkwaliteit.
Goede kwaliteit motor, Makkelijk schoon te maken.
Veilig stevig deksel zodat je het plafond niet hoeft schoon te maken.
Kortom veilig en stabiel in het gebruik.

Pluspunten

• Goede motor
  • Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk in gebruik
  • Veilig en stevig deksel
  • Stabiel

Minpunten

• nog niet ontdekt

Marlies 30-05-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch blender MMB43G2B

Vanmorgen deze blender gekocht en meteen thuis geprobeerd. Super blender, mix het fruit goed en is stil, dat was voor ons een reden om deze blender aan te schaffen de vorige van ons maakte heel veel lawaai en was qua inhoud een stuk kleiner dan deze. Voor ons is dit een goede aankoop.

Pluspunten

• stil
  • goede mixer

Annemiek 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Superblender, prettig geluid

Superfijne praktiche blender met een mooi geluid. Heel wat anders dan we gewend waren. In de ochtenD niet iedereen wakker door blendergeluid!

Pluspunten

• Geluid prima

Minpunten

• Zware kan

Rakesh 25-05-2017 Product paar weken in bezit

Fijne blender voor shakes

Dit product heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. Het doet wat het moet doen en maakt niet veel lawaai. De blender is makkelijk schoon te maken en te bedienen. Ik ben ook zeer content met de ice crush functie, ideaal voor lekker koude shakes! Het past (qua design) mooi bij mijn keuken, maar is wel redelijk groot.

Pluspunten

• Ice Crush functie
  • Snelheid instellen
  • Vaatwasser bestendig

Minpunten

• Redelijk groot

Ashley 23-05-2017 Product paar weken in bezit

Goede blender/ijscrusher

Nadat mijn vorige kapot gegaan was, deze aangekocht. Ik ben er heel blij mee. Hij maakt een stuk minder herrie dan mijn vorige. De ijscrusher functie doet het perfect en zelfs dit gaat zonder heftige geluiden. Ik ben er tot nu toe heel erg blij mee!

Hoewel ik de knop wat goedkoop aan vind voelen, is dit geen indicatie voor de stevigheid van het product. Aangezien de winkelier mij vertelde dat de kommen ook los te bestellen zijn indien deze kapot gaan, leek dit mij de perfecte keuze! En tot nu toe bevalt hij prima.

Pluspunten

• Aangenaam voor de oren
  • Crusht ijs perfect voor smooties
  • Kommen ook los te bestellen

Minpunten

• Knop voelt goedkoop aan

Monshi 22-05-2017 Product paar dagen in bezit

Stevig, grote glazen kan en maakt niet teveel lawaai

Werkt prima en doet wat het moet doen. Makkelijk schoon te maken en fijn dat het een glazen kan is .

Pluspunten

• Glazen kan
  • Niet teveel geluid
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Bevroren fruit wat moeizaam

Iris Silva 20-05-2017 Product paar weken in bezit

Groot Scherm

Ik vind Bosch een hele goede Merk ,en ik heb goede ervaringen met jullie merk.En ik ben heel tevreden met het product.