Bosch MMB42G0B - Reviews

Type/soort
blender
Soort
blender

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 82 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB42G0B op Kieskeurig.nl.

Aafie 27-07-2020

Krachtige smoothiemaker

Geschreven voor: Bosch MMB42G0B

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De smoothiemaker werkt goed en kan ook ijsblokjes goed vermalen. De volgende keer zou ik er wel een kopen met een stamper, voor de rest heeft dit model alles wat we nodig hebben.
De kan mag gelukkig in de vaatwasser.

Juniper222 24-05-2017

Fijne en stille blender!

Geschreven voor: Bosch MMB42G0B

Heel fijn die grote hoekige glazen maatbeker. Hij maakt weinig geluid. Wel iets langer blenderen om de stukjes eruit te krijgen.

Sjon 20-11-2016

Meest stille blender ooit

Geschreven voor: Bosch MMB42G0B

Onze vorige blender was een stuk luidruchtiger dan deze. In onze kleine keuken is het een stuk comfortabeler als de blender stil is. De blender werkt voor de rest prima. De vorm van de beker maakt het wel lastiger om hem in de vaastwasser te plaatsen.

Bever 14-07-2016

Fijne blender

Geschreven voor: Bosch MMB42G0B

Solide blender. Maakt ondanks "silence" toch wel geluid, maar ja, 't is en blijft een blender. Héél erg fijn zijn de uitneembare messen en onderkant. Dat maakt dat je makkelijker en beter kunt reinigen.

Frank 13-07-2016

Mooi en degelijk

Geschreven voor: Bosch MMB42G0B

Degelijk apparaat, eenvoudig schoon te maken.
Er blijven soms kleine stukjes in het eten of drinken zitten die niet vermalen worden.

JeffreyV 11-07-2016

Big, Badass Blending Machine

Geschreven voor: Bosch MMB42G0B

Erg fijne blender die doet wat hij moet doen; moeiteloos alles fijn hakken en mixen met relatief weinig geluid. Geen rare instellingen of gedoe, gewoon standje 1, 2 of pulse ideaal voor de sapjes en smoothies in de ochtend of de soep in de avond.

Praktisch in gebruik en makkelijk schoon te maken door het handige systeem. Je haalt de messen er in een handomdraai uit.

Let wel op dat hij groot is door de grote kan die meegeleverd wordt, daar past 2 liter in.