KitchenAid 5KSB52E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KitchenAid 5KSB52E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Marco AMS 20-12-2010
Geschreven voor: KitchenAid 5KSB52E

Deze blender nu twee jaar in gebruik, nou ja, het laatste half jaar niet meer aangezien de via de lokale dealer bestelde reserve onderdelen niet worden geleverd. Dat is jammer want het is een mooie blender. De after sales service van KitchenAid blijkt dus een beetje waardeloos te zijn, het heeft ons er van weerhouden meer producten van dit merk te kopen.

TM1976 19-02-2010
Geschreven voor: KitchenAid 5KSB52E

Een mooie en degelijke blender die in een paar seconden ijs crusht, pureert, shaked etc etc. Hij kost wat, maar dan heb je ook wat. BTW ik had nog een 'actiemodel' bij de Bijenkorf voor 149,95 en daar ging nog eens 30% korting van af, dus uiteindelijk voor een super prijs aan kunnen schaffen!

Striker_200570 25-07-2009
Geschreven voor: KitchenAid 5KSB52E

Deze blender aangeschaft na lezen van reviews van deze site. Echt een aanrader, oerdegelijk apparaat. Onze vorige blender ging al stuk na 1 week elke dag smoothies maken. Dit apparaat zit veel beter in elkaar en is beveiligd tegen overbelasting: Als het te zwaar is loopt de motor wel maar zorgt een interne koppeling ervoor dat de bladen niet draaien. Even stoppen, roeren en dan loopt tie weer. Ik heb zo'n beetje alle blenders bekeken in diverse winkels, met name de aandrijving van de motor naar de hakbladen en dit is de enige die een rubberen naar metalen aandrijving heeft. Ook handig is dat je de onderkant van de kan kunt schroeven, waardoor de kunststof vatting van de mesaandrijving los komt van de kan, zodat je ook dit goed schoon kan maken. Geen ander merk heeft dit. Goed, de aanschaf prijs is hoog, maar gezien de kwaliteit en degelijkheid hoef je dan ook de eerste 10~15 jaar geen blender meer te kopen. De welliswaar stevige glazen kan lijkt me nog het meest fragile, want breekbaar, vooral bij het afdrogen als je hem per ongeluk laat vallen. Maar gezien de goede after-sales service van Kitchen-Aid kun je jaren lang erop vertrouwen dat je reserve onderdelen kunt krijgen, mocht er onverhoop iets kapot gaan.

remmie 23-05-2009
Geschreven voor: KitchenAid 5KSB52E

Ik heb deze blender nu 9 jaar in bezit!!!! En recentelijk begaf het radar welke de mesjes in de belender aandrijven het. Deze radar is gemaakt van plastic! Ik dacht dat is dus einde verhaal geen garantie meer en ik moet maar een nieuwe gaan aanschaffen. Maar na contact met Kitchen Aid gaven zij mij een adres waar ik voor let op ,15 euro!!!! Een vervang setje kon kopen, en mijn kitchen Aid weer als een zonnetje loopt.
Kortom echt top!! ps.de reden dat de rader niet van ijzer maar van plastic is gemaakt, is dat anders bij te zware belasting de radar kapot gaat en niet de motor!!!!!!!

Priscilla review 05-07-2014

Heb je dat adresje voor mij? Wij hebben nu hetzelfde probleem.

Nienke28 27-03-2009
Geschreven voor: KitchenAid 5KSB52E

Super machine met mooi uiterlijk, kan echt alles aan. Vol ijs voor pinacolada's is geen probleem. Schoonmaken is heel makkelijk, of klein beetje water erin en een druppel afwasmiddel en even aanzetten, maar uit elkaar halen gaat ook letterlijk in een hand om draai, daarna niet zo vast aandraaien.

Ingrid de rooij 28-07-2007
Geschreven voor: KitchenAid 5KSB52E

Oerdegelijke blender die werkelijk alles aan kan; ijsblokjes, sauzen, smoothies.... echt prima. Schoonmaken is wat lastiger doordat de hakbladen niet los van de beker kunnen (tenzij je met gereedschap in de weer gaat). Dat zou gebruikersvriendelijker kunnen. Wat goed werkt is om meteen na gebruik de beker te vullen met warm water en een scheutje sop.
Mooi pronkstuk voor op het aanrecht, maar daar betaal je ook voor.

EdR 17-02-2007
Geschreven voor: KitchenAid 5KSB52E

Ben zeer tevreden met dit apparaat. Heb 'm gekocht vanwege de duurzaamheid en ook pronkt ie mooi op m'n aanrecht ;)
De shakes en smoothies zijn erg makkelijk te maken, en erg snel klaar. Het schoonmaken van het apparaat vind ik meevallen. Alles kan in de vaatwasser, maar is niet aan te raden. De deksel gaat een beetje vervormen. Hakken, shaken en mixen in een handomdraai...ben zeer blij met dit kerstkado!

Remco1975 27-01-2007
Geschreven voor: KitchenAid 5KSB52E

Prima blender met een fantastisch design. Nu 2 jaar geleden aangeschaft en hij bevalt prima. Niet zo handig om schoon te maken, maar welke blender is dat wel. Wat wel verteld moet worden is dat je diep in de buidel moet tasten voor dit apparaat. Je betaalt ook niet voor gebruiksmogelijkheden maar voor degelijkheid. Ze gaan decennia (ja, u leest het goed...decennia) mee dus je hoeft niet na 4 of 5 jaar een nieuwe kopen.

Queen tommy 23-11-2006
Geschreven voor: KitchenAid 5KSB52E

Prima apparaat , zeer degelijk en gebruiksvriendelijk. Ziet er zeer duurzaam
uit en gaat waarschijnlijk wel 10 jaar mee :-).

Enige minpuntje: Jammer dat het maatbekerje bovenop het deksel van plastic is
en niet van glas. Dit maakt een wat goedkope indruk, het doet echter aan het
gebruik geen afbreuk.

Vrolijke kleur en mooie vormgeving.