Princess 217202 Blender Pro-4 Series

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 217202 Blender Pro-4 Series op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

A. Hamers 22-06-2020

Nog nooit zo’n waardeloze blender gehah

Plastic is niet afwasmachinebestendig. Hierdoor verbuigt de onderkant van de glazen stolp en werk het apparaat niet meer als je het in de afwasmachine reinigt. Het rotatie element is gemonteerd op een uit te nemen plastic element maar eenmaal losgemaakt om te kunnen reinigen krijg je hem niet meer goed dichtgedraaid waardoor apparaat lekt. Ik heb me nog nooit zo geërgerd aan een apparaat.

Minpunten

• Niet afwasmachinebestendig
  • Lekt
  • Elementen sluiten niet aan

s 03-07-2017

Princess Blender Pro-4 Series 217202 350 watt

mijn 1e blender. Hij ziet er goed uit !
De 350 watt versie
Een Goede koop,mixt goed. Vooral smootie getest.
Stukjes fruit begin ik met de puls stand dat gaat sneller.
Kan gaat stroef maar zit goed vast,hij staat stabiel.
Hij kan nog gaan tegenvallen.. pas een paar keer gebruikt

Splash-guard werkt goed, houdt hem omhoog voor sneller mengen in het begin en omlaag als het niet meer ''vast'' of vloeibaar is.

In 10 seconde klaar

Pluspunten

• maakt goed klein/fijn
  • snel schoon maken
  • Splash-guard

Minpunten

• maar 350 watt
  • voetjes geven zwart af op hout
  • kan is zwaar

Helene 19-06-2017

Geen bevroren fruit

ik heb deze blender sinds 4 april 2017 in gebruik om vooral smoothies te maken. Met ijsblokjes heeft hij heel veel moeite en blijft vaak vast hangen. Even weer met een lepel erdoor en dat doet ie het weer 2 seconden. Ook bevroren fruit kan hij niet aan. Ik heb de 800 watt. Is dus niet krachtig genoeg. Hij ziet er mooi uit, maar ben over het gebruik niet tevreden. De reden waarom ik voor deze gekozen heb, was de lage prijs en het design. Toch liever de volgende keer een duurdere blender, zeker bij dagelijks gebruik.

Pluspunten

• design
  • de prijs

Minpunten

• mixt niet goed
  • zware glazen kan
  • moeilijk schioon te maken
  • crusht geen ijsblokjes