Vitamix 8005200BS RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vitamix 8005200BS RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Robert Tjalsma 29-09-2017

Veelzijdige krachtpatser voor continu gebruik

Geschreven voor: Vitamix 8005200BS RVS

Dat de Vitamix goed is, wisten we natuurlijk al door de vele positieve reviews online. Maar dat we hem in de praktijk na een maand nog altijd meerdere keren per dag gebruiken, spreekt boekdelen over de veelzijdigheid en gebruiksgemak van het apparaat.

Smoothies, soepen, ijs; het is allemaal een koud kunstje voor deze krachtpatser. Het resultaat is bovendien gladder dan dat wat je in de gemiddelde smoothiebar krijgt geserveerd.

Het enige veelvuldig genoemde minpunt - het geluid - valt ons overigens mee. Alleen bij veel weerstand, zoals het malen van bevroren fruit bij het maken van ijs, denk je even dat je aan het boren bent. Omdat je binnen een minuutje klaar bent, mag dit de pret echter niet drukken.

De Vitamix maakt het een stuk makkelijker om gezond te eten en in korte tijd voldoende groente en fruit binnen te krijgen. Hij staat nu standaard bij ons op het aanrechtblad. Aanrader!

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Veelzijdigheid
  • Schoonmaakgemak

Minpunten

• Lawaai bij ijs maken

Michelle 19-02-2016
Geschreven voor: Vitamix 8005200BS RVS

De vitamix is een uitstekend product om alles mee te blenden vanwege de krachtige motor. Alles wordt egaal gemaakt en de smaak is vele malen beter. Ik ben erg tevreden met de vitamix blender!!