Bosch MSM88190

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 174 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM88190 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Bob 08-07-2016

Super apparaat met vele mogelijkheiden

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Voelt solide aan, werkt prettig en met de vele accessoires kun je veel doen.

De kracht is makkelijk in te stelen en de turbo knop helpt bij het fijn haken van BV ui en knoflook.

Geen 10/10 want de mijne had kleine cosmetische krasjes op de pianolak en rubber onderdelen.

mevrouw uit Gelderland 35 03-07-2016

ALLES KUNNER ONMISBAAR IN DE KEUKEN

Geschreven voor: Bosch MSM88190

De staafmixer en alle opties die erbij zitten is een genot in de keuken. ALLES wat je wilt of moet doen kan, en even snel tussendoor, je hoeft voor kleiner hoeveelheden niet je grote keukenapparaten te pakken.
Super !
Klein aandachtspuntje, sommige groeven wat lastiger schoon te maken. en de staafmixer zelf is wat zwaar in de hand, en de snoer had nog iets langer gemogen, kwa degelijkheid, iets te veel onderdelen van plastic mi. maar voor deze prijs is de verhouding meer dan goed voor wat je er voor krijgt en de concessie, dat hij wsch na een tijdje vervangen moet worden bij intensief gebruikt.
Conclusie toppertje van een apparaat en alleskunnen. wou dat ik hem eerder had gekocht.

LD 25-06-2016

bosch msm88190

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Multifunctionele alleskunner, echt een top apparaat.
Veel keuze qua opzetstukken en vele onderdelen zijn bij Bosch altijd na te bestellen, ik heb ook de aardappelpureerder erbij besteld werkt top!

Annemieke 19-01-2017

Ik kon de aardapperpureerder niet los vinden. Ik ben benieuwd om te horen waar u deze besteld heeft!

Ingrid 25-06-2016

Super staafmixer, blender en slagroomklopper!

Geschreven voor: Bosch MSM88190

De Bosch maxomixx gekocht omdat ik veel soepen pureer, daarvoor is ie ook super handig in gebruik. Snelheid instelbaar, goed schoon te maken (ook in vaatwasser), zeer degelijk apparaat. Onze zoon van 14 gebruikt 'm echter het meest; hij maakt er smoothies mee, klopt er slagroom mee en hakt uien (voor frikandellen speciaal als we zelf frietjes bakken). Voor iedereen een aanrader dus!

Flo 24-06-2016

Prachtig complete staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Alls wat wr nodig zit erbij, de messen snijden snel en probleemloos. Makkelijk schoon te maken. De staaf voelt degelijk en 'goed' zwaar aan. De bvestgnspunten zijn stevig. Blij met de aankoop

C floore 24-06-2016

super apparaat

Geschreven voor: Bosch MSM88190

mooi degelijk apparaat. handig in gebruik, snel en makkelijk onderdelen koppelen, en door de vele attributen kan je het voor alles gebruiken. Makkelijk schoonmaken in de vaatwasser, geluidsvriendelijk, en een stevige motor. Nu een paar weken in gebruik, ik ben tevreden

Rene 21-06-2016

zeer complete staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM88190

stille en mooi afgewerkte staafmixer. Erg uitgebreide set accessoires voor allerlei mogelijkheden. design is mooi en strak.

SuzanneS77 19-06-2016

Alles in 1!

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Ik zocht een staafmixer waar ik ook smoothies mee zou kunnen maken en noten mee kan malen. Dat is gelukt! Veel onderdelen maar goed op te bergen bij elkaar.

Marco 12-06-2016

Mooi solide staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM88190

De staafmixer ziet er mooi uit en voelt kwalitatief goed aan. De verschillende snelheidsstanden zijn erg handig voor verschillende bereidingen. De accessoires voelen wel wat minder kwalitatief aan vanwege de plastic behuizing en kommen.

Hilma 10-06-2016

staafmixer prima aankoop

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Eindelijk een staafmixer die sterk is en handig in gebruik. Makkelijk met de kleine en de grote mix kom. Ik vind de kleur zwart heel fijn. En het draaisnoer is echt handig.

Joyce 10-06-2016

de keukenmachine voor normale porties

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Na lang twijfelen, omdat ik al een keukenmachine heb, heb ik toch deze machine aangeschaft. Deze machine is ideaal voor de normale, kleinere porties. Zo kun je ook bijvoorbeeld kleine taartjes maken of porties voor 2 personen. De staafmixer is zo krachtig. Alles is binnen een mum, en relatief stil, klaar. Ik ben echt tevreden en de accesoires zijn enorm, waardoor je uitgebreid kunt koken.

Birgit 09-06-2016

Good design and comfortable

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Really nice machine and some parts are dishwasher friendly which makes cleaning really easy. However, when chopping onions you might need to do double work to make all the pieces equal. Otherwise, comfortable to hold and quick. It has all necessary parts for chopping and blending different types of foods.

Compacte sterke keukenmachine 08-06-2016

Compact maar krachtig

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Compacte degelijke veelzijdig keukenmachine.
Snijden prima. Hakken prima. Slagroom kloppen gaat ook goed. Slagroom zakt niet meer in. Cakedeeg nog niet uitgeprobeerd. Jammer dat er geen opbergsysteem bij is.

Marjan 08-06-2016

Uitgebreide staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Tot nu toe zeer tevreden. Hij is makkelijk in gebruik, heeft veel accessoires, mixt goed fijn en hij heeft veel power.

Cora Schepers 07-06-2016

Moderne staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Mooi design en veel uitgebreide mogelijkheden om te kneden, crushen, schaven. Kortom: een scal van mogelijkheden voor de moderne mens.
Zeker een aanwinst voor je keuken!

Menno 06-06-2016

Zeer tevreden!!

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Ik ben zeer tevreden met de Bosch MSM88190.
Met de vele opties kun je lekkere gerechten maken. Omdat hij zo degelijk is kun je er jaren mee vooruit!
Het bespaart tijd, zeer gemakkelijk in gebruik. Je kan ermee hakken en je kan sauzen, soepen, tapenades en smoothies maken.

Een zeer tevreden klant.

Marien 06-06-2016

aanwinst in de keuken

Geschreven voor: Bosch MSM88190

In de avonden hebben we hebben de foodprocessor al meerdere keren gebruikt om cocktails te maken en hebben gebruikt gemaakt van de ijsstamper! Wat een genot. Tevens al verschillende heerlijke soepen gemaakt met de staafmixer!

Staafmixer 05-06-2016

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Is een soort mini-keukenmachine door alle (best degelijke) accessoires. Alleen de staafmixer blijft niet makkelijk rechtstaan, het krulsnoer trekt hem makkelijk om

Ctmanic 05-06-2016

Another nice and sturdy product from bosch

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Yea, this is going to be an addition to our kitchen for a long time. Quality product, works really well. Cord is nice, no need for batteries. So far best mixer we have had yet.

ctmanic 06-11-2021

I am writing this now, years later. So, this mixer has a issue in the build. The plastic connection between the mixer bottom and top breaks. Basically I had the one I got in 2015, and almost 2 years later it broke. Bosch sent me a free replacement. That has now lasted 4 years and it has broken again but it’s out of warranty now. So… not likely going to get a replacement. It’s a shame because the mixer is great. And honestly the longevity is pretty good. The rest of the mixer is solid and works great. Just this stupid connector. I still recommend it, and I may even buy another one, but man, just make the connector better!

BOUCHRIS 04-06-2016

Bosch MSM88190

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Erg fijne staafmixer met veel mogelijkheden en toepassingen. Ideaal met een kleine in huis!
Eten bereiden was nog nooit zo makkelijk

MSM88190 02-06-2016

MSM 88190 absoluut top

Geschreven voor: Bosch MSM88190

doet exact wat ik had verwacht ,is gebruik vriendelijk ,makkelijk schoon te maken en genoeg mogelijkheden om het in de keuken te hebben .

Chef Dirks 01-06-2016

Bosch versus KitchenAid, "The battle of Titans".

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Op zoek naar een staafmixer met diverse mogelijkheden ben ik uitgekomen bij de Bosch MaxoMixx (MSM88190) en de KitchenAid Classic (5KHB2531). Met beide staafmixers kun je diverse handelingen uitvoeringen. De kracht van allebei voelt gelijk aan. Op volle toeren voel je de kitchenAid echter iets meer in de hand trillen, maar verder geen nadelige effect hierbij. Na een reeks testen ben ik uitgekomen bij de volgende conclusie. Beide staafmixers leveren kwaliteit en gemak. Het is de Bosch die uiteindelijk door een uitgebreide optiepakket als winnaar uit de test komt. Een achillespees bij de Bosch is echter de garde die gebruikt kan worden voor het opkloppen van diverse producten. De stevigheid ervan lijkt minder dan die van de kitchenAid die volledig van metaal is. Ik ben in ieder geval heel erg blij met mijn nieuwe aanwinst. Ik kan niet wachten om verse Spaanse Alioli saus te maken, vlees farce met de cutter om te vullen in ribstuk voor op de BBQ en dan als laatst frisse cocktails met crushed ice. Ik wens u allemaal een fantastische zomer 2016 tegemoet.

Met Culinaire groeten,

Jan kees 31-05-2016

Prachtig spiraalsnoer

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Hij is sterk, fijn in te stellen voor de verschillende dingen die je bereidt en het spiraalsnoer is geweldig, nooit meer een irritant snoer die langs de kom in de weg hangt en vies wordt.

kudret 30-05-2016

Perfecte Bosch MSM88190 staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM88190

Het is een goede staafmixer, goede kwaliteit, vele accessoires en het werk goed. De enige wat voor mij minder is, is de kwaliteit van de mengkommen. Ze voelen echt 'plastic'. Ze zijn niet zo stevig als de rest van het apparaat

Attila Bongiovanni 29-05-2016

very nice product

Geschreven voor: Bosch MSM88190

i bought this product because it is a fantastic combination of tools!
i used the blender and i made a soup. It is smooth and easy to use.
i definitely recommend this product!