KitchenAid 5KSB45EWH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de KitchenAid 5KSB45EWH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Er zijn betere voor de helft van de prijs 11-02-2019

Ver beneden verwachting

Geschreven voor: KitchenAid 5KSB45EWH

Ik dacht met Kitchen Aid en voor dit bedrag wel een leuk en goed product te kopen. Helaas een enorme tegenvaller. Dingen die bij mijn vorige (goedkopere) blender beter waren:
- De glazen beker is zwaar, moeilijk te hanteren
- Afwassen is vervelend. Als je de beker omkeert nadat hij gedroogd is, blijft er lange tijd aan alle kanten water uitlopen. Gevolg is dat de base gewoon smerig wordt als je dit een uur nadat de beker teruggeplaatst is ook schoonmaakt.
- Als je de beker niet demonteert bij schoonmaken, blijft er vuil achter bij de rubber ring.
Als de deksel van de beker kouder is dan 20 graden, is het plastic hard waardoor hij haast niet afsluit met als gevolg dat je vloeistof naar buiten gespoten komt.

Mijn andere blender ban Braun is dan een echte aanrader geworden.

Pluspunten

• ziet er leuk uit?

Minpunten

• zwaar
  • plastic deksel sluit niet af