Bestron AKL217 - Reviews

1 liter

7,4

victorjawel 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

5,3
Het ding begon meteen te roken bij het eerste gebruik. Lijkt me niet de bedoeling. Ik krijg de mengbeker met geen mogelijkheid van het voetstuk losgedraaid.

Penny 04-03-2016 Product half jaar in bezit

Prima blender! Ik gebruik hem elke dag en ik doe er alles mee, zelfs eieren kloppen. Hij maalt alles goed fijn, zelfs ijsklontjes. Je moet hem alleen niet te lang aan een stuk door laten draaien want dan begin je hem te ruiken.

Pepedo 09-02-2015 Product kwartaal in bezit

Handig apparaat, goed formaat glazen(!) kan, ik heb er altijd met veel plezier gebruik van gemaakt!

MAAR het nadeel is dat hij na twee maanden begon te smeulen en er rook uit kwam bij mij. Hierna heeft het apparaat het nog een week gedraaid (met stank) en toen hield hij er mee op,

joco1946 14-11-2014 Product jaar of meer in bezit

Nu een jaar in bezit en gebruik.
Werkt uitstekend en niets dan lof. Waarom duurder kopen?
Mijn dochter in buitenland heeft er nu ook een! Blijft een aanrader.

Koffie_is_lekker 09-08-2014 Product maand in bezit

Goede koop. Glazen kan van 1 liter is precies een fijn formaat. Glas vind ik hygiënischer dan plastic.
Gebruik m om smoothies te maken. Maalt alles goed fijn. Appels en wortels zijn geen probleem. Ijs niet geprobeerd. Is mn eerste blender. Prima ding.

joco1946 27-07-2014 Product half jaar in bezit

Ruim een half jaar in bezit. Een heel fijn apparaat. Prettig dat het een glazen kan is...is wat steviger en minder kwetsbaar. Het apparaat ziet er degelijk uit en doet zijn werk goed. Voor een leuke prijs veel plezier. Wij gebruiken hem enkele dagen in de week: dus vrij regelmatig.Goed schoon te maken.

HJvdH 13-02-2014 Product paar weken in bezit

5,3
Het apparaat begin januari 2014 aangeschaft. Nu, 5 weken later, is het apparaat al stuk. De motor begon geluid te maken, draaide niet meer goed rond en er kwam rook uit het motorblok en een flinke brandlucht. Op zich is het een mooie blender, die makkelijk te gebruiken en schoon te maken is, maar hij gaat blijkbaar wel erg snel kapot.