KitchenAid 5KSB5553EMS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de KitchenAid 5KSB5553EMS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AJTr 19-08-2015
Geschreven voor: KitchenAid 5KSB5553EMS

Na een tijd lang smoothies te hebben gemaakt met de staafmixer en een goedkope blender werd het toch echt tijd voor een beter apparaat. Uiteindelijke gekozen voor de KitchenAid blender vanwege de status van KitchenAid op het gebied van keukenmachines. Een oerdegelijk en zwaar apparaat. Een mooi grote glazen kan (+ nog een kleintje extra) en erg goede messen. Het ontwerp van de kom zorg er voor dat alles werkelijk rondgaat door de kom en dus ook vermalen wordt. Wel ging bij ons het messenblok steeds los zitten bij het gebruik van bevroren fruit. Een beetje locktite deed wonderen, maar eigenlijk zou dit niet mogen. De blender maakt overigens wel behoorlijk wat geluid.