De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB2111T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

c***********@h********** 25-02-2022

Handige blender

Geschreven voor: Bosch MMB2111T

Handige en compacte blender.
Beker is makkelijk mee te nemen.
Wel lawaaierig

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk In gebruik

Minpunten

• Lawaaierig

Sonja1 19-02-2022

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch MMB2111T

Wat een goede machine. Zonder al teveel moeite krijgt hij de grootste stukjes fijn. Het geluid is niet te hard
Makkelijk schoon te maken

• Goed schoon te maken
  • maakt het erg fijn

Chellie 18-02-2022

Ideale compacte blender

Geschreven voor: Bosch MMB2111T

Ik heb niet veel bergruimte in mijn keuken en vind het daarom ideaal dat deze blender naast een blender ook een fles is. Hij staat leuk op het aanrecht als accessoire en je hebt geen extra fles of dergelijke nodig om je smoothie in te doen. Ideaal! Ik doe alle ingrediënten in de kan, draai hem op het onderstel, even blenden en binnen een paar seconden heb ik een heerlijke smoothie to go. Daarnaast scheelt het afwas, omdat de kan tevens een fles is. Als je de blender helemaal hebt gemonteerd, heb je enkel de dop over die je ergens op moet bergen. Het schoonmaken gaat ook heel makkelijk. Ik heb soms wel wat moeite om de blender dop met messen op de fles te draaien. Deze moet goed vastgedraaid worden, zodat deze op de onderkant van de blender bevestigd kan worden. De blender maakt naar mijn idee niet meer of minder geluid dan een andere blender. Ik ben erg blij met deze compacte en krachtige blender en ga nog veel smoothies maken!

Pluspunten

• Compact

Chris 18-02-2022

Klein maar fijn

Geschreven voor: Bosch MMB2111T

Het apparaat ziet er netjes uit en is makkelijk in gebruik. De blender is sterk genoeg om alles fijn te maken. Je krijgt een handige dop bij de beker om mee te drinken. Een groot voordeel is dat alle losse onderdelen in de vaatwasser kunnen. Hierdoor is het makkelijk schoonmaken. Als ik een minpunt moet noemen, dan is het wel het drogen van de messen. Die krijg je lastig droog. Daardoor kan je alles niet gelijk in elkaar zetten. De messen zijn dan onbeschermd.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Sterke motor
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Messen zijn moeilijk schoon te maken.

Lauwtje1986 17-02-2022

Stijlvol en smooth :-)

Geschreven voor: Bosch MMB2111T

Ik heb deze blender mogen testen voor The Insiders tegen een gereduceerde prijs (dus niet gratis).
We hadden hier interesse in omdat we al geruime tijd een smoothieblender in gebruik hebben van een ander merk die rare kuren begon te tonen, zoals aanspringen terwijl wij er niet eens in de buurt waren.
Na enkele weken gebruik kan ik zeggen dat ik tevreden ben met deze Vitapower blender. Deze voelt in algehele zin degelijker aan. We gebruiken de blender met name voor yoghurt/fruit smoothies met bevroren fruit en dit kan de blender heel goed aan, hij komt erg krachtig over. Tevens wat smoothies gemaakt met o.a. havermout erin en dit gaat ook heel goed. De levensduur, etc moet nog blijken natuurlijk maar ik heb er wel vertrouwen in.

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Bevestiging is wennen

S**********@l******* 17-02-2022
Geschreven voor: Bosch MMB2111T

Smoothie Time met de Bosch Vita Power Serie 2 Mini Blender!

Deze mini blender is super handig voor het snel bereiden van smoothies. Ook kan de houder omgetoverd worden tot een fles, er zit een dop bij die je alleen op de houder hoeft te draaien. In de ochtend een smoothie maken voor onderweg? Dat kan binnen enkele minuten!

Monique 16-02-2022

Klein en krachtig

Geschreven voor: Bosch MMB2111T

Wat een super kleine fijne blender. Bevroren fruit pureert hij met gemak. In een handomdraai heb je een heerlijke smoothie. Je kan de handige drinkbeker zo meenemen. Ik vind het niet fijn drinken omdat dan de afsluitdop in de weg zit. Maar overschenken in een glas gaat prima.

Pluspunten

• Klein
  • Uitstraling
  • Krachtig

Minpunten

• Afsluitdop
  • Klik systeem

Marijke29 15-02-2022

top apparaat voor snelle smoothie

Geschreven voor: Bosch MMB2111T

Fijne handige kleine blender. Makkelijk op te ruimen in de kast, neemt weinig ruimte in. Prima voor gezonde smoothies, hij mixt echt perfect. De spinazieblaadjes worden volledig fijngemalen. Het dichtdraaien van de blender vergt wel wat aandacht, de driehoekjes moeten echt precies boven elkaar zitten. Het driehoekje op de meeneembeker is echter niet heel goed zichtbaar door de smoothie zelf. Ook zou het handig geweest zijn als het gedeelte met de mesjes nog afgedekt kan worden als je de beker meeneemt onderweg. Nu ligt dat gedeelte open en bloot in de kast en dat vind ik niet heel veilig. Toch vind ik het een prima apparaatje om heerlijke smoothies mee te maken, makkelijk en snel!

Pluspunten

• Snel en makkelijk
  • Klein apparaat

Minpunten

• dicht draaien vergt handigheid
  • Mes ligt open als je beker mee neemt

Alida D 14-02-2022

Handig en vlot

Geschreven voor: Bosch MMB2111T

Het is een relatief klein maar uiterst handzaam apparaat.
Het vergt even wat handigheid om de sluiting zo te draaien dat de beker ook op het apparaat past, maar dat is uit veiligheidsoverwegingen. Na een paar keer wordt het gemakkelijker: het is ook een kwestie van wennen.
Op deze manier is het geen probleem om er zeker van te zijn dat er geen lekkage op kan treden tijdens het blenden: als de beker niet op het apparaat past, zit de beker dus niet goed dicht. Even wennen dat de beker 'op de kop' gevuld moet worden: was ik bij een 'normale' blender gewend om eerst de zuivel en daarna het fruit/havermout toe te voegen, moet dat nu andersom. Mijn yoghurt bleef dus de eerste keer onder in de beker (dus wanneer deze op het apparaat was bevestigd bovenin) hangen... dat is natuurlijk na één keer vergissen over.
Het mengen gaat super (kan met één hand) en het resultaat geweldig en romig. De bijgeleverde deksel voor onderweg drinkt fijn en heeft een voldoende grote opening om fijn uit te kunnen drinken. Wanneer een beetje gelet wordt op het rustig en rechtop vervoeren, is er ook geen lekkage. Ik vind het een super handig apparaatje dat ik vast vaak ga gebruiken.

Schoonmaken: meteen na gebruik de messen afspoelen en dan treden geen problemen op met aangekoekte resten.

Pluspunten

• meegeleverde drinktuit
  • vlot

A.B. 12-02-2022

Een echte eyecatcher!

Geschreven voor: Bosch MMB2111T

Mijn eerste indruk toen ik de blender uitpakte was wauw wat een mooi kleine compacte blender. Hij heeft een mooie zilveren kleur welke prima op de keuken kan blijven staan. Door de compactheid kan hij ook goed terecht in een keukenkastje. Ik ben begonnen met een simpele smoothie met wat yoghurt en fruit. Hij mixt snel alles door elkaar en maakt er één glad geheel van. Daarna ook geprobeerd met bevroren fruit, ook dit werkt goed. En wat handig is, is dat met de to go beker ik mijn smoothies mee kan nemen. De to go beker lekt niet en is makkelijk schoon te maken en te krijgen. De bladen zijn soms wat lastig schoon te maken ivm scherpte, maar dit is niet anders dan bij andere blenders welke ik gehad heb.
Al met al een tevreden gebruiker!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • To go beker; lekt niet

Minpunten

• Bladen zijn wat moeizaam schoon te maken.

CvL1704 03-02-2022

Ideaal met de ToGo beker

Geschreven voor: Bosch MMB2111T

Het gaat vrij eenvoudig en lekker snel, je doet het fruit en de yoghurt of iets in de beker, deze mixt het snel en fijn. maakt wel vrij veel geluid. Dop op de beker en je kan het zo meenemen. Het reinigen is wat lastiger met die scherpe messen en al die randjes

Pluspunten

• de ToGo beker
  • eenvoudig

Minpunten

• geluid
  • schoonmaken