De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB6382M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p*********@l****** 30-01-2023

Super blender

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Super blender ziet er goed uit is krachtig en mensen die vertellen dat deksel er moeilijk af gaat !! Kip en handvat moeten boven elkaar zitten kun je je duim als hefboom gebruiken!! No Problem.
Hij doet wat hij moet doen duurzaam, zeker de vergrendeling mes (top ) heb er veel slechter gezien.
Geluid tja als je ijsblokjes maalt is er nu eenmaal meer geluid?
Top product kan alleen maar Bosch zijn !!

e*************@g******** 12-04-2022

Super blender

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Ik zocht een grote krachtige blender voor dagelijks gebruik.
Dat is gelukt! Deze blender is super krachtig met een grote degelijke mengbeker. Hij wordt dagelijks gebruikt naar grote tevredenheid.
Hij maakt wel veel geluid en de beker is zwaar, elk voordeel heeft zijn nadeel.
Erg tevreden

Pluspunten

• Grote robuuste beker
  • Krachtig
  • Makkelijk schoon maken

Minpunten

• Beker is zwaar
  • Veel lawaai

Mt1991 28-12-2021

Bevalt zeer goed

Topproduct zeer tevreden.
Krachtig en goed voor shakes.
Ook goed voor het maken van cocktails.
Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Zeer krachtig
  • Goed schoon te maken

EdSchu 21-12-2021

super blender

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Deze blender is de "Beste uit de test" van de consumentenbond. Niks te veel gezegd. Robuust, sterk, gladde smoothies en gerechten.
Kan is minder zwaar dan gedacht, de onderkant met de messen is super makkelijk te verwijderen.
Wel behoorlijk luid

Pluspunten

• krachtig
  • gladde resultaten
  • makkelijk te reinigen
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• geluid

k************@g******** 21-11-2021

Krachpatser met goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Mooi vormgegeven en degelijke blender.

Hamdig in gebruik en eenvoudig te reinigen, mede door het "clean" programma erop
Maakt wel wat geluid maar dat komt door de uitermate krachtige motor denk ik.
Aanrader!!

Pluspunten

• Sterk
  • Eenvoudig te reinigen
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geluid

Mandy 25-03-2021

Waardevolle toevoeging in de keuken

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Blend alles perfect; van havermout, bevroren fruit, soepen tot het crushen van ijs. Heeft wat moeite met het blenden van een smoothie van alleen bevroren fruit/groente als het direct uit de vriezer komt, maar dit vind ik niet zo gek.
Door de draaiknop kan je makkelijk zelf bepalen hoeveel power je wilt gebruiken en de 2 programma's zorgen ervoor dat je met één druk op de knop smoothies kan maken en ijs kan crushen. De bijgeleverde spatel zorgt er voor dat je gemakkelijk, zonder de dekstel te hoeven openen, alles naar beneden kan duwen als dit nodig is. De blender zelf is redelijk groot en zwaar, maar is degelijk en blijft door de handige zuignapjes op z'n plek staan en doordat die zo groot is, kan je er ook heel veel in kwijt. Door de deksel kan de blender niet gebruikt worden als deze niet goed bevestigd is, wat ik een erg prettig idee vind.
De blender is goed schoon te maken door de clean functie. Met een beetje water en afwasmiddel wordt het meest hardnekkige vuil verwijderd, daarna zou je eventueel heel makkelijk de (messen)bodem eruit kunnen halen en de rubbers los kunnen halen om de blender verder schoon te maken, maar je kan hem ook in de vaatwasser zetten.
Al met al, een blender die z'n geld waard is en hier een prominent plekje op het aanrecht heeft gekregen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk schoon te maken
  • Snoer makkelijk op te bergen

Minpunten

• Geluid

Elis 19-03-2021

Robuuste, mooie en krachtige blender

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Deze robuuste blender van Bosch heeft een glazen kan en een enorm krachtige motor. Die motor brengt mij meteen naar het minpunt van de blender: hij maakt wel erg veel lawaai, het doet letterlijk pijn aan mijn oren. Dit heb ik met andere blenders nog nooit gehad.
Verder alleen maar lof: de smoothies (en andere voeding die je bereidt), worden heel glad en zijn goed met een rietje te drinken. Fijn is dat er een vergrendeling aan het deksel zit, zo weet je dat het deksel er goed op zit en niet tijdens het blenden er af vliegt. Alle losse onderdelen kunnen in de vaatwasser en gaan gemakkelijk in en uit elkaar.
Wat ik wel mis is een to-go beker, maar die zit gewoon niet bij dit model.

Pluspunten

• glazen kan
  • gladde smoothis

Minpunten

• veel lawaai
  • ik mis een to-go beker

Hilko 16-03-2021
  • Product gekregen

Heerlijke blender

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Het apparaat is wat groter dan verwacht, maar in positieve zin. Alles voelt kwalitatief, robuust aan en toch niet te zwaar of onhandelbaar. Ideaal ontwerp. De sluiting van de 'dop' is goed bedacht, dit gaat voorkomen dat (te) kleine kinderen er met hun vingers in gaan en onveilige situaties zou veroorzaken. Handig ook hoe je de kabel op gewenste lengte uit het apparaat kunt trekken, ideaal ook bij opruimen van het apparaat in de kast. al met al: top ontwerp. In gebruik is het ook net zo praktisch, doet hier wat je verwacht van een blender en daarbovenop gewoon serieus krachtig. Na het gebruik heb je de blender weer super snel schoon door het clean programma en dan nog even laatste restjes met de hand schoon maken, of hup in de vaatwasser. Ideaal. Het eindresultaat zelf is ook zeer naar wens :-) Via de AH app wat ingrediënten aan de bestellijst toegevoegd en de eerste smoothies zijn al dezelfde dag al genuttigd. Niet de meest gezonde, wel super lekker (bevroren aardbei & mango + volle melk is echt een aanrader!). IJs-crush zelf is ook prima te doen voor in drankjes of cocktails. Ronduit een topapparaat! Super tevreden mee en z'n geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Krachtig
  • Snoer in het apparaat
  • Gemakkelijk schoonmaken
  • Kindersluiting
  • Groot

Minpunten

• Niet de goedkoopste
  • Groot

Marjolein 15-03-2021

Gebruiksvriendelijke blender

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Het is een strakke blender qua design. Erg gebruiksvriendelijk, werking spreekt voor zich, maar er zit ook een uitgebreid instructieboekje bij. Goede motor die de producten binnen no time fijn maalt. Ideale blender voor smoothies en soep.

Pluspunten

• Sterke maalfunctie
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Geluidsniveau

Sammy-JO 13-03-2021

Krachtige blender

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Ik ben tot nu toe erg tevreden met de blender (Bosch Vitapower serie 4 /1200w).

De blender voelt robuust en kwalitatief goed aan. Hij is mooi strak vormgegeven. Een glazen kan voelt altijd wat luxer en steviger. Ik vind het een mooie blender voor op mijn aanrecht. Ook hebben ze echt wel nagedacht over het gebruik van de blender. De stroomkabel kan je terug de behuizing in duwen (beetje zoals bij een stofzuiger), dit vind ik echt heel slim gedaan, als je een elektrisch keuken apparaat opbergt zit je vaak met de kabel die je of eromheen moet wikkelen of die niet helemaal onder het apparaat past. Dit is echt perfect.

Ook heel fijn is dat je de gehele blenderkan uit elkaar kan halen en alles is geschikt voor de vaatwasser. Er zit een praktische cleaning stand op, waarbij hij een programma draait. Beetje water en zeep in de kan en hij is weer zo goed als schoon. Je kan er ook alleen wat water in doen en dan verwijderd hij de ergste viezigheid uit de kan, waarna je hem nog even de vaatwasser in kan gooien (of met de hand kan afwassen natuurlijk).

De blender heeft verschillende standen die je trapsgewijs kan instellen. Je zit dus niet vast aan stand 1/2/3, je kan hierdoor de snelheid makkelijk zelf bepalen. Ook biedt deze dus de eerder genoemde cleaning stand, smoothie of ice crush. Natuurlijk kan je ook nog steeds pulsen.

Wij hebben er een smoothie in gemaakt en gaan er nog wat andere dingen in uitproberen (o.a. soep, crushed ice, marinade). De blender is erg krachtig en mixt de ingrediënten van de smoothie met gemak (wij hadden bevroren aardbeien, spinazie en yoghurt gebruikt). Na het blenden nog wat dadels toegevoegd en nog een keer aangezet. Deze waren redelijk fijn maar niet volledig. Wellicht dat we die beter op de normale stand hadden moeten blenden (ipv het smoothie programma).

Van het weekend een smoothie gemaakt met vers fruit en een blok ijs. Tot mijn verbazing had de blender hier totaal geen moeite mee. Het ijs werd mooi glad gemaakt waardoor het een soort Frozen Smoothie/Slushie werd. Ik ben positief verrast door de kracht van deze blender.

Enige "minpuntje" of eerder gewenning was dat wij hem na het smoothie programma niet meer aan kregen. Blijkt dat de knop even op uit moet als reset en daarna kan je pas weer een programma kiezen. Dat was even zoeken maar als je het weet dan overkomt het je ook niet meer.

Met sommige blenders kan je ook opkloppen, dat ging helaas niet met deze.

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Kan niet opkloppen

Mirre 13-03-2021

Flinke blender

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Hij was groter dan verwacht maar het is zeker geen grootheidswaan. Hij hakt blend en maakt goede smoothies. Zeker de clean optie is een hit onder de kinderen. Ze kunnen makkelijk meehelpen door de beker te vullen en daarna als pap of mam alles goed erop te hebben gezet met een druk op een van de 3 grote knoppen de blender aanzetten. De beveiliging die op de blender zit is ook prettig. Hij kan niet aan als de deksel er niet of half op zit. Geeft een veilig gevoel. Zeker met een avontuurlijke 3 jarige in huis die graag mee kookt. Een echte aanrader deze blender

Pluspunten

• Zonder deksel gaat hij niet aan. Kind veilig

Minpunten

• Deksel gaat soms schuin

miriam 13-03-2021

Fijne mooie blender

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Op het eerste gezicht een mooie blender, stevig en een mooi design. Min puntje vind ik wel dat als je bevroren aardbeien erin doet. Dit zo "op spat" dat het aan de bovenkant langs het doorzichtige dopje op spat. Hij heeft meerdere standen, dat is prettig. Hij slaat af als het 'programma' klaar is. Noten en bevroren producten heeft hij zo klein gemaakt. Smoothies, soepen en beslag heeft hij in een handomdraai gemixt. Er zit een clean programma op. Hiermee reinigt hij zich zelf al erg goed. De kom mag in de vaatwasser, hij is wel zwaar. Dit komt omdat hij van glas is. Verder maakt hij wel flink wat geluid, maar goed hij moet ook presteren en dat kost bij sommige producten wat meer moeite. Al met al fijn apparaat, wat ik zeker aanbeveel.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Werkt goed

Minpunten

• Veel lawaai

Loes 12-03-2021

Krachtpatser...een echt waardevolle hulp in huis!

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Wat een aangename verrassing is deze blender! Hij is goed groot, robuust en voelt erg stevig aan. Strak design en echte eye catcher op het aanrecht. Hij is niet alleen mooi maar gelukkig ook zeer functioneel en we zijn enorm tevreden over deze blender.
Met mijn oude stond ik altijd gevaarlijk te schudden om alles goed te mengen en mee te krijgen met de messen. Deze blender grijpt alles prima mee ongeacht grootte of volgorde van toevoegen. Of het nou verse spinazie is, hard fruit of blokjes bevroren boerenkool..hij hapert nooit! Daarom de mengstok nog niet hoeven te gebruiken. Als spatel wel handig. De programma's werken goed en makkelijk en de 'clean' functie is een enorm grote uitkomst! Drupje zeep en wat warm water in de kan en de clean functie aanzetten. Het programma stopt automatisch wanneer hij klaar is.
Echt zonder moeite schoon en weer klaar voor een volgende smoothie of een baksel. Bij onze oude blender/keukenmachine was het een crime hem te reinigen en drogen. Deze niet! Wij eten veganistisch en dus veel groenten en besteden ruim tijd aan koken en eten bereiden. Deze blender helpt goed mee in de huishouding! De eerste taarten uit de blender zijn ook al een feit en er volgen er meer.
Het enige minpuntje wat ik zou kunnen noemen is het volume. De kinderen vinden het geen prettig geluid. Als je ziet wat hij kan begrijp ik ook wel dat een zwaardere motor ook wat meer geluid maakt. Het is ook maar even want alles is supersnel klaar. Wat ons betreft een blijver!!!

Pluspunten

• Zeer degelijk en zwaar materiaal
  • Strak design
  • Zeer makkelijk te reinigen
  • Handige programma's

Minpunten

• Volume

Sander 12-03-2021

Top blender

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Mooi design apparaat die daarnaast super functioneel is! Erg krachtig en onwijs snel!
Fantastisch apparaat om even snel een smoothie te maken en is heel makkelijk schoon te maken.

• Krachtig

Minpunten

• Weinig accessoires

EagleEye22 12-03-2021

Krachtige blender met een mooi design

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

k heb deze blender nu een week of drie. Helaas ging de eerste die ik kreeg heel snel kapot, maar dit werd netjes opgelost door Bosch en hij is kosteloos omgeruild.
Over het gebruik ben ik erg tevreden. Met het voorgeprogrammeerde programma voor smoothies heb je binnen een paar minuten een heerlijke smoothie die precies goed is. Daarna het schoonmaakprogramma even aan en de blender is meteen weer schoon. Erg makkelijk en prettig in gebruik.
Daarnaast staat het prachtige design ook nog eens erg leuk in de keuken.

Pluspunten

• Mooie design
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk en snel weer schoon

Doekoe39 11-03-2021

Mooie robuuste blender

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Een mooie robuuste blender die met z'n zuignappen ook heel stevig op het aanrecht blijft staan tijdens het blenden. Door zn krachtige motor heeft hij geen moeite met ijsblokjes,noten, diepvries fruit maar ook het maken van soep, sauzen en smoothy's is geen probleem. En met zn zelf clean modus is hij in een hand om draai schoon. Gewoon handwarm water met een beetje sop in de blender, stand clean, afspoelen en hij is klaar voor een nieuwe ronde. Natuurlijk kan de mooie glazen kan ook in de vaatwasser. En of je de kan nu helemaal vol doet of maar een klein beetje erin doet het is allemaal geen probleem. Nee het is een blender waar je veel plezier aan zou hebben

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Mooi apparaat

Minpunten

• De schenktuit is wat lastig te bedienen

Aniles 10-03-2021

Prachtige en krachtige blender

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Een mooie en krachtige blender. Hij staat bij mij mooi op het aanrecht. Hij werkt gemakkelijk en ik spoel het snel weer schoon. Ik maak iedere ochtend een heerlijke smoothie en ook als mijn verse fruit op is (of te weinig tijd) dan maakt hij gemakkelijk een smoothie van bevroren fruit. Ideaal en echt een aanrader.

Bijm 10-03-2021

Eye catcher in je keuken

Eye catcher
Goede blender, vermaalt ingredienten goed. Mooi uiterlijk, robuust en degelijk. De blender is makkelijk uit elkaar te halen en de afzonderlijke delen zijn makkelijk te reinigen.
De rubbertjes aan de onderkant zorgen ervoor dat de blender op zijn plaats blijft tijdens gebruik

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gebruiksgemak
  • Degelijkheid

Minpunten

• Zwaar

Kiki 05-03-2021

Mooie goede blender

Geschreven voor: Bosch MMB6382M

Ik heb deze blender mogen testen, en ben er zeer tevreden mee. Meteen bij het uitpakken van de box verrast door de mooie blender gemaakt van zeer goede/stevige materialen. Hij doet precies wat een blender zou moeten doen. Ook de schoonmaakoptie is echt een fijne toevoeging. Wij zijn er echt blij mee!

Pluspunten

• Mooi
  • Goede kwaliteit
  • Blend goed

Minpunten

• Redelijk prijzig