De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB6141B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

j***************@h********** 20-12-2021

Blender die voldoet aan de verwachting

Geschreven voor: Bosch MMB6141B

Dit product raad ik iedereen aan. Deze blender is erg sterk, bevroren fruit, ijsblokjes, nootjes,.. alles wordt met deze blender fijn gemalen. Daarnaast is deze blender goed schoon te maken. De kan heeft een goed formaat en heeft een licht gewicht waardoor het makkelijk schenkt. Prijs /kwaliteit is top!

Pluspunten

• Maalt bevroren fruit, ijsblokjes, noten etc
  • Prijs/ kwalitiet
  • Kan is licht, makkelijk schenken
  • Goed schoon te maken

NickyDN 22-03-2021

Fijne blender

Geschreven voor: Bosch MMB6141B

Deze blender is van stevig en dik kunststof materiaal, maar wel licht in gewicht wat ik zelf persoonlijk erg fijn vind. Heeft een fijne klik sluiting om de blender erop vast te zetten. Vaak maak ik smoothies en vind ik het super fijn, dat je dus terwijl de deksel erop zit je nog bij kunt vullen door de kunststof staaf eruit te halen die in die deksel zit verwerkt zodat je tussendoor bij kan vullen. Wat geluid betreft is hij niet erg stil, maar dit maakt wat mij betreft niet uit.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Is niet erg stil in gebruik
  • Deksel gaat wat stroef

Nekiram 14-03-2021

Prima Blender

Geschreven voor: Bosch MMB6141B

In t begin deed ie het niet, bleek de kan niet helemaal goed te zitten, extra beveiliging dus. Verder doet ie wat ie moet doen goed. Heb voor deze gekozen ondanks dat hij geen glazen kan heeft. Het design vind ik nl ook erg mooi, slank en niet te zwaar. Het kunststof is BPA vrij wat ook een veilig gevoel geeft icm met gezonde voeding. Simpel zonder poespas, aanrader dus!

Pluspunten

• Kan is BPA vrij en licht

Minpunten

• Deksel klemt

Daphnevdijk 11-03-2021

Fijne blender met een goed blend vermogen

Geschreven voor: Bosch MMB6141B

Wij hebben enorm veel plezier van deze blender. Bevroren fruit is in 60-90sec klaar en vrij van stukjes. De blender heeft een grote kan, dus je kan veel in 1x klaar maken. De blender kan gebruikt worden tot 80° dus ook heel geschikt voor het maken van sauzen en soep. Hij maakt wel wat herrie , jammer maar niet ongewoon. Wat wel rot is, is dat de deksel best moeilijk los gaat. Schoonmaken gaat heel makkelijk in de vaatwasser dus ideaal! De nopjes onder de blender zijn ook praktisch, hiermee staat hij goed stevig op het aanrecht.

Pluspunten

• Grote kan
  • Geschikt voor smoothies/soepen/sauzen etc
  • Kan in de vaatwasser
  • Nopjes voor extra stabiliteit op het aanrecht

Minpunten

• Hard geluid
  • Deksel gaat moeilijk los

Inkie1972 10-03-2021

Supergladde smoothies

Geschreven voor: Bosch MMB6141B

Allereerst vind ik de blender erg heel mooi uit zien. Ik laat hem zelfs gewoon op het aanrecht staan. De blender hakt alles goed klein en alles in een rap tempo. Een lekkere grote en lichte kan met een stevig onderstel met zuignapjes waar lekker veel in kan. Hij is goed schoon te maken. Het enigste nadeel is het geluid; hij maakt erg veel lawaai en de deksel. Deze trekt vacuüm waardoor deze moeilijk los te krijgen is. Maar misschien is dat een kwestie van wennen.

Pluspunten

• Kan is lekker licht
  • Blender is snel
  • Krachtige motor

Minpunten

• maakt veel lawaai
  • deksel trekt vacuüm; moeilijk eraf te krijgen

Mark van Siegenbeek 10-03-2021

Krachtige no-nonsense blender

Geschreven voor: Bosch MMB6141B

Dit is een uitstekende no-nonsense blender zonder overbodige accessoires die doet wat je van een goede blender mag verwachten. De grote kan is handig voor flinke hoeveelheden soep bijvoorbeeld en het malen gaat snel en goed, ook ijsblokjes en bevroren fruit zijn geen probleem. Dat de kan van plastic is, was even wennen - het oogt op de een of andere manier ietwat goedkoop - maar eigenlijk is het wel fijn omdat glazen kannen bij mij redelijk snel sneuvelen. Het enige nadeel is wellicht dat de deksel wel erg strak om de kan zit.

Pluspunten

• Gewicht
  • IJsblokjes/bevroren fruit malen gaat snel

Minpunten

• Deksel zit wel erg strak

Corien36 10-03-2021

Doet wat hij belooft

Geschreven voor: Bosch MMB6141B

Mooie blender met genoeg vermogen. Wat ik fijn vind is dat de kan heel licht van gewicht is en met een duidelijke maataanduiding. Vind ik bijvoorbeeld ideaal voor als je een proteineshake gaat maken. Voldoende vermogen om bevroren fruit e.d. te vermalen. Klein nadeel vind ik de vorm van de kan. Door de gleuven vind ik hem met afwassen iets lastiger schoon te houden. Het maakt aardig wat lawaai als je hem in gebruik neemt maar dat is ook logisch en is gelukkig maar van korte duur. Hij ziet er ook nog eens leuk uit op het aanrecht!

JohanH79 09-03-2021

Sterk en stabiel

Geschreven voor: Bosch MMB6141B

Prima blender, zonder poespas. Staat stevig of stabiel door de zuignapjes aan de onderkant. Wel wat aan de hoge/grote kant. Makkelijk af te spoelen en vaatwasbestendig.

Pluspunten

• Sterk
  • Stabiel

Minpunten

• Groot

Chrissy 07-03-2021

Geweldige blender

Geschreven voor: Bosch MMB6141B

Hele fijne blender. Hij is ontzettend krachtig, hij maakt bevroren fruit en zelfs ijsblokjes helemaal fijn. De blender schoonmaken is heel simpel omdat hij zo licht is en geen losse onderdelen heeft. Dus drink je graag smoothies of shakes dan is dit de ideale blender.

Pluspunten

• Is niet te zwaar
  • Maakt alles in korte tijd zeer fijn

Fidges 07-03-2021

Mooie luide blender

Geschreven voor: Bosch MMB6141B

Mijn ervaringen met de blender zijn voornamelijk positief. Hij ziet er strak uit en heeft een grote kan, waardoor je er lekker veel in kan proppen. Ook is hij vrij krachtig en makkelijk schoon te maken. Bevroren vruchten voor een smoothie waren dan ook geen enkel probleem. De paar minpuntjes die ik heb ontdekt is dat hij vrij luid is en dat de deksel erg strak zit waardoor hij soms lastig te scheiden is van de kan.

• Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Luidruchtig
  • Deksel is soms lastig los te maken

Nadels 04-03-2021

Grote lichte kom en mooie vormgeving

Geschreven voor: Bosch MMB6141B

Blender die doet wat ie moet doen: perfecte smoothies maken. Vormgeving past goed in mijn keuken, nadeel is wel dat in de vaatwasser water in de onderkant blijft staan waardoor er na drogen troep achterblijft. Hierdoor een 8 en geen 10.

Pluspunten

• Blenderresultaat

Minpunten

• Vormgeving icm schoonmaken

Marjolein 02-03-2021

Super blender

Geschreven voor: Bosch MMB6141B

Fijne blender die doet wat hij moet doen. Simpel, maar krachtig. Ik had voorheen een glazen kan, maar doe er nooit warme dingen in. (Soepen doe ik met staafmixer) Dus vind deze pastic kan een groot voordeel, want veel lichter en wel heel groot. Alles wordt makkelijk geblenderd en ik hoef niet steeds met vork alles aan te duwen of om te roeren. Aanzetten en alles wordt heerlijk glad, ook bevroren fruit gaat makkelijk.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Grote kan
  • Krachtig

Tamara03 26-02-2021

Mooi fijn apparaat aanrader!

Geschreven voor: Bosch MMB6141B

Mijn eerste indruk was wat een mooie maar wel erg grote blender. Toen ik hem ging uitproberen om soep te maken bleek dat grote erg handig te zijn. Mijn hele 1,5 liter soep ging erin en was in een mum zeer fijn gemalen. De blender maakt wel net zoveel herrie als mijn oude blender. Niet meer maar helaas ook niet minder. Het gebruiksgemak is verder prima. Mooi design, handige bediening en dus ook geschikt voor grotere hoeveelheden. Ook smoothies maakt hij in een hand omdraai. En onder de kraan spoel je de onderdelen makkelijk schoon. Zo schoon dat het niet de vaatwasser in hoeft vaak. Kortom een aanrader dit product!

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk reinigen onder de kraan

Minpunten

• Groot apparaat
  • Normale herrie