Philips Daily Collection HR1600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HR1600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

Finkie 28-07-2019

Plastic verkleurt

Afgezien van het feit dat het zeker geen krachtpatser is, verkleurt het plastic. Na het pureren van tomaten lijkt het nu zelf wel een tomaat. Is ook niet meer weg te krijgen.
Krijgt van mij zeker geen aanbeveling. Slechtste koop in jaren, geef mij maar (weer) een Braun.

Pieter 12-12-2015

Superapparaat voor een voordelige prijs. Top voor het maken van een gezonde shake! Het apparaat heeft niet zoveel functies, maar dat hoef je voor deze prijs ook niet te verwachten!

Jorindew 03-11-2014

Nadat mijn Braun staafmixer (waar ik super blij mee was) na een jaar of 10 kapot was gegaan (door een dadelpit in een smoothie), besloot ik een nieuwe te kopen. Aangezien ik even prijsbewust moest zijn ging ik voor de Philips maar dit was een zeer slechte keuze. Hij heeft zo weinig power, dat je er werkelijk niks mee kan. Ik merkte dat ik eigenlijk gewoon gestopt ben met smoothies en soepen maken omdat het zo irritant was dat je 10 minuten in de weer was met je staafmixer en dan nog steeds geen gladde massa had. Ik ga dan maar helaas gewoon een nieuwe kopen want deze staafmixer voldoet helaas niet aan mijn eisen van een staafmixer.