Princess 212065 Mini Blender

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 212065 Mini Blender op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Pauline 12-04-2018

Ben er blij mee

Geschreven voor: Princess 212065 Mini Blender

Deze miniblender voldoet prima. Wij gebruiken deze in de camper tijdens onze vakantie. Iedere dag een heerlijke smoothie. Inmiddels hebben 3 zussen er ook een aangeschaft en zijn ook tevreden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Ieder z’n eigen beker

Minpunten

• Krijg soms de deksel er niet af

herbertklomp1980 10-02-2015
Geschreven voor: Princess 212065 Mini Blender

nou aanvraag is afgehandeld door princess krijg kosteloos een nieuwe opgestuurd zonder dat ik de oude hoef te retourneren

herbertklomp1980 09-02-2015
Geschreven voor: Princess 212065 Mini Blender

Tijdens het hakken van parmezaanse kaas sloeg de rook eruit
Hierna stop gezet en gaat met geen mogelijkheid meer aan
Ruikt volledig doorgebrand.
Ook tijdens blenden van fruit met water rook ik hem al af en toe maar dichtte dit aan nieuwigheid toe
Heb geen aankoopbon omdat ik hem middels een pluim heb gekregen wel nog het bewijs van aanschaf middels een mail van mijn pluim.nl
nu aangemeld bij princess eens kijken wat het word

bimbstmih 30-09-2014
Geschreven voor: Princess 212065 Mini Blender

Gekregen voor mijn verjaardag, na 8 keer gebruikt te hebben is het ronddraaiende mesje losgeschoten (stukje plastic zijn eraf geschaaft en in het eten terecht gekomen). Reactie van princess: jammer dat het zo snel stuk is, kosten voor reparatie zijn hoger dan de aanschaf, je kan beter een nieuwe kopen (ik heb geen aanschafbon, doordat ik het cadeau heb gehad).