Solis Perfect Blender Pro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Solis Perfect Blender Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Heijstek 04-04-2020

Blender Solis

Geschreven voor: Solis Perfect Blender Pro

Wij hebben deze blender net iets meer dan een jaar en maar weinig gebruikt. Alleen af en toe met een smoothie. Deze moet ook ijs kunnen chruchen. Maar nu voor het eerst bevroren fruit erin mee laten draaien en onmiddelijk begon het apparaat een vreemd geluid te maken en we ruiken een kortsluiting lucht als we het apparaat laten draaien. Terwijl dit apparaat dit toch moet aan kunnen. Ik denk dat je een blender met minstens 2200 wat vermogen moet nemen wil deze niet binnen de kortste keren kapot gaan. Dit is namelijk al onze tweede die vrij snel stuk is.

Pluspunten

• alleen voor vloeibare stoffen prima

Minpunten

• kan geen ijs aan
  • snel stuk
  • deksel gaat er moeilijk vanaf

Jannie 28-10-2015
Geschreven voor: Solis Perfect Blender Pro

Onze Blender van Solis soortgelijke als deze, van dezelfde prijs en gekocht bij de Pepermolen in Nieuwegein; twee en een half jaar intensief en naar volle tevredenheid gebruikt. Vertoonde helaas een defect. Terug naar de Pepermolen, de garantie was al voorbij, maar de eigenaar van de Pepermolen heeft voor ons geregeld dat wij een nieuwe Solis Perfect Blender Pro 824 hebben gekregen; zo blij mee!
Bedankt, mensen van de Pepermolen en een super service!!!

axelbesselink 20-08-2014
Geschreven voor: Solis Perfect Blender Pro

Onlangs de Solis Perfect Blender Pro Type 824 (zilver) aangeschaft. Na jaren in het bezit te zijn geweest van een veel goedkoper apparaat de beslissing genomen om de machine van Solis aan te schaffen. Nu ongeveer 1 maand in bezit en er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik deze niet heb gebruikt. Het apparaat maakt in een handomdraai de lekkerste smoothies, gecrushed ijs, pureert en ga zo maar door. Ook het schoonmaken van de kom is een fluitje van een cent. De machine ziet er ook nog eens strak uit op het aanrecht en je kunt zien/voelen dat het een kwaliteitsproduct is. Een toevoeging voor iedere keuken! Voor iedereen die thuis graag smoothies maakt een absolute aanrader.