Philips Avance Collection HR209600

KitchenAid 5KSB1585

1,75 liter
KitchenAid 5KSB1585

vera van lier 12-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Natuurlijk nét na de garantieperiode geeft mijn Philips 2096/00 blender geen kik meer. Bijeen gebruik van misschien 2 tot 3 keer per maand.
Hiervoor werkte ik wel 20 jaar met een Amerikaans merk blender. Ik vind het schandalig!
Mensen denk goed na voor je er een koopt.
Voor mij in ieder geval nooit meer een Philips!

arthurkoolbergen 03-11-2015 Product jaar of meer in bezit

4,3
Na iets meer dan een jaar deed hij niets meer.Geen garantie meer en ik had er alleen maar ongeveer 15x soep mee gemaakt dus niet eens zwaar werk. De media markt waar ik hem gekocht had deed niets en Phillips wilde de wel na aandringen €25,00 korting geven op de adviesprijs van een nieuwe. Ik dacht het dus niet na deze ervaring en toen maar weer mijn 30 jaar oude mixer gepakt. Nooit meer een phillips

Len666 31-08-2015 Product jaar of meer in bezit

5,7
Als ik lees dat dit apparaat gemiddeld een dikke 8 scoort dan is voor mij duidelijk dat het hele concept van reviews waardeloos is. Reviews schrijven moet pas mogelijk zijn als je een aparaat langere tijd hebt gebruikt. Van deze Philips heb ik twee exemplaren versleten met een dagelijks gebruik van pakweg 6 minuten. Het eerste exemplaar hield het 6 maanden vol waarna de meslagering steeds verder uitsleet en ging rammelen en lekken. Een tweede exemplaar werd tegen garantie geleverd. Deze hield het iets langer vol. Toen deze weer ging rammelen en lekken heb ik tegen bijbetaling een Kenwood gekocht. Deze werkt nu al een jaar naar behoren.

apoels 04-08-2015 Product half jaar in bezit

7,3
Blender inmiddels 7 maanden in gebruik en hij bevalt prima echter het schoonmaken is lastig. Erg grote sapkan!

Bos1955 04-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Zelf ben ik niet zo voor Phillips producten, maar gezien de grote beker inhoud (2ltr)en de gunstige prijs toch maar gekocht. Bij het eerste gebruik stonk het enorm naar verbrande bedrading, dacht nog zal wel komen dat ie nieuw is. Maar steeds vooral met de puls optie weer die stank. Na een half jaar lekken en steeds meer herrie maken, gehoorbescherming zou niet onwenselijk zijn. Ik ga niet in herhaling treden kijk maar naar de voorgaande reviews dit is echt weggegooid geld. Niet kopen dus, ga nu voor de Magimix :-) Snap niet waarom de beoordeling toch nog op een 8 staat, onbegrijpelijk.

ibune 22-07-2015 Product jaar of meer in bezit

Het is een hele fijne blender, maar toch zonde van je geld!
Waarom?
De mes-unit gaat roesten en wie wil er nu roest in z'n smoothie?
Koop hem niet en zoek er een waar de makers wel zo slim zijn geweest om roestvrij staal te gebruiken.

arthurkoolbergen 15-07-2015 Product jaar of meer in bezit

2,3
Maakt erg veel herrie maar wekte voor het maken van soep goed. Draait te snel op toeren dus uitkijken dat de soep er niet overheen komt.
Ging toen net buiten de garantie stuk. Reparatie niet mogelijk volgens de Media Markt waar ik deze gekocht had. Na veel bellen met Phillips kon ik €10,= korting krijgen op de adviesprijs bij aanschaf van een nieuwe blender. De vorige ging meer dan 25 jaar mee. Dus voor mij nooit meer een Philips Blender. Servies "O".

Blenderman 24-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Twee jaar geleden plaatste ik een review over dit product, ik beloofde toen mijn review later te updaten, bij deze. jan 2013 aangeschaft. Na enkele maanden maakte het apparaat meer herrie en begon te stinken. Roestwater kwam uit het mes-unit. Na contact met de klantenservice van Philip, bleek dat de lagers niet van roestvrij staal waren gemaakt. Ik wilde mijn geld terug maar dat kon niet. Wel konden zij kosteloos een nieuw unit opsturen. Deze zouden wederom niet van roestvrij staal zijn. Op de vraag of het dan over enkele maanden weer zou gebeuren konden zij niet antwoorden. Het mes-unit hebben wij ontvangen. Uit frustratie het apparaat een tijd niet gebruikt. Onlangs maar weer geprobeerd met als resultaat dat het apparaat na enkele weken is doorgebrand. 80 euro weggegooid. Ik lees hier of reviews met hetzelfde probleem of reviews die na aanschaf lovend zijn maar op de lange termijn niets meer laten weten, het lijken wel medewerkers. Mijn advies niet kopen, het is een ontwerpfout waarvan Philips niets wil weten. U bent gewaarschuwd.

user1978 17-05-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een degelijk product.
Ik ben tevreden over de kracht van de motor.
Bij het eerste gebruik ruikte het product een beetje, maar dit was naar een paar keer gebruik weg.

Hans8475 14-05-2015 Product paar dagen in bezit

Hele fijne blender. Pannenkoekenmix en shakes in gemaakt en dat ging helemaal goed.
Schoonmaakknop is heel handig+snel en hij kan in de vaatwasser. Alleen het droogmaken kost iets meer tijd.
Degelijkheid kan ik nog niet veel over zeggen maar de onderdelen voelen stevig aan

Len666 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

5,7
Dit is een bewijs dat de "test" van de consumentenbond helemaal niets voorstelt. Ik heb twee van deze Philips blenders versleten in 1,5 jaar. Gelukkig geen problemen gehad qua garantie. De eerste Philips begaf het na ongeveer 7 maanden. Het messenlager was versleten. De machine ging daardoor een geweldige herrie maken. Dit exemplaar werd door internetshop.nl zonder dralen vervangen door een nieuwe HR2096. Daarna trad na een half jaar weer hetzelfde euvel op. Dit is gewoon een ontwerpfout. Ik heb dit exemplaar nu laten vervangen door een Kenwood.

Sbjoustra 10-05-2015 Product paar dagen in bezit

Allround krachtige blender met een mooi design.
Niet voor niets beste koop / test consumentbond.
Handige spatel om te roeren tijdens het mixen.
Goed formaat en makkelijk te reinigen

Marin 21 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

De blender heb ik pas vandaag aangeschaft dus ik heb nog niet de kans gehad deze te gebruiken. De blender beschikt over een plastic maatbeker dus ik ben benieuwd of deze stevig is en of de mesjes voldoende kracht hebben om ook daadwerkelijk alles te blenden.

Lotte Brouwer 30-04-2015 Product paar dagen in bezit

Krachtige motor die doet wat ie belooft. IJs hakken gaat prima, bevroren fruit ook! Met hardere groenten heb ik het nog niet geprobeerd, heb deze pas een paar dagen in huis.

Goed1919 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de blender nog maar kort, maar heb al eerder een soortgelijke blender gehad van een ander merk. Ik heb nu bewust voor dese Philips blender gekozen omdat deze een grotere inhoud heeft en ik de prijs- kwaliteits verhouding goed vind.
Wij hebben er tot nu toe al heerlijke smoothies mee gemaakt en deze waren overheerlijk. Alles mooi fijn gemalen en door de grote inhoudsmaat kon ik nu eens alles tegelijk erin doen. Na gebruik is het apparaat ook heel makkelijk uit elkaar te halen en schoon te maken.
Kortom ik ben erg tevreden!

Ferrydl81 25-04-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie blender. Doet wat het moet doen. De glazen kan is steviger dan de kunstof varianten die je vaak ziet. Ook de selectie-knoppen voor het schoonmaken, ijsblokjes en smoothies zijn top!

arthurkoolbergen 27-03-2015 Product jaar of meer in bezit

Deze machine gekocht om soep te maken. Na 25 keer gebruikt te hebben is hij kapot. De Media Markt waar ik hem gekocht heb repareert hem niet meer omdat hij 4 maanden uit garantie is. Contact opgenomen met Philips en deze wil alleen een korting geven op de aanschaf van een nieuwe blender. Wat denken jullie dat ik zou doen?
Nu weer teruggevallen op mijn oude machine van 30 jaar geleden. Deze werkt nog steeds dus nooit meer een philis aanschaffen

Daphne66 17-02-2015 Product maand in bezit

Mooie en degelijke blender; die doet wat hij moet doen! Ruime mogelijkheden voor de verschillende doeleinden van een blender. Een perfecte smoothie is in een handomdraai gemaakt!

anoniemblijven 26-01-2015 Product maand in bezit

Wat heel fijn is aan deze blender tov vorige model is dat apparaat veel stiller is en automatisch uitgaat als product klaar is. Oude apparaat doet het nog wel en staat in vakantiewoning.

obers94 22-01-2015 Product paar weken in bezit

Handig in gebruik.
Geschikt voor dagelijks gebruik.
Genoeg opties.
Makkelijk schoon te maken.
2 liter kan (veel inhoud).