Princess Power Blender - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
1,5 liter

Natasj 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Goede blender voor een goede prijs

De Princess Power Blender heb ik een week geleden ontvangen. Ik ben erg tevreden met het product.
Ik gebruik de blender met name voor het maken van smoothies. Hiervoor gebruik ik vaak bevroren fruit. Alles wordt goed geblend. Ik vind prijs/kwaliteit in verhouding.
Tot dusverre tevreden.
In verband met eventuele roestvorming was ik de mengbeker handmatig af met wat zeep en een afwasborstel. De deksel doe ik (wel) in afwasmachine wanneer ik deze aandoe.

Pluspunten

• Verwerkt bevroren fruit
  • Mooie maat

Minpunten

• Vooralsnog niet

madelief99 16-12-2013 Product kwartaal in bezit

7,3
hoewel zeeeer tevreden over deze blender toch een WAARSCHUWING: De losse vuldop is van doorzichtig hardplastic en ik heb hem na het schoonmaken IN de blender gelegd. Bij het vullen met spinazie de volgende dag niet gemerkt dat die dop er nog in zat. ( ik blend wel meer zonder dop, omdat ik er dan nog wat bij doe) Een supersterke blender dus, want hij maakte wel meer herrie, maar de dop is geheel vermalen. Gelukkig miste ik de dop op tijd, want hij was bijna niet meer te vinden in de smoothie..... Domme aktie, maar ik ben vast niet de enige die dit overkomt. Misschien een ideevoor de fabrikant om de dop Felblauw of zo te maken, zodat hij meer opvalt?

animal87 08-08-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie stijlvolle blender. Fijn in gebruik. Heeft meerdere messen en ook gekartelde messen. Knop verlicht blauw en heeft 3 standen. pulse en 2 snelheden. De kom is van glas.
Erg fijne blender!